1. #253276
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Den Bosch, is dat wit tuig of Marokkaans/ met een kleur tuig?
    Gemengd van alles wat. Maar onze marokkaantjes lopen voorop [emoji2961]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #253277
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nee, dat niet. Nou ja behalve die rose, dienstmeid. Ze voelde het aankomen, bracht het jongentje weg en ging terug en bleef stil.
    Dan die rooie. Waar wil je van leven? Had je bek gehouwen over ik wil scheiden. Pak geld en sieraden, neem je dochter mee en verdwijn.
    Alice....waarom duikt die gozer niet onder haar bed, in een kast ipv je door je PS te laten betrappen?
    En dan buiten staan kussen en betrapt worden door je verloofde. [emoji1751]

    Rosé die de boottickets terugstuurt en dan ook nog in enveloppe met familiewapen van waar ze verblijft.
    En de reden dat ze mee gaat in plan vind ik ook niet erg overtuigend.

    Ligt denk ik aan mij als controle freak.
    Ah zo, nu je het zegt wel haha.
    Ik vond het niet hinderlijk ofzo. Is ook een korte serie. Je kijkt er zo doorheen.

    Betreft emigreren is gewoon iets wat ik altijd al in gedachten had. Def not marok haha.

  3. #253278
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Misselijkmakend die zogenaamde psycholoog. Soms heb ik gewoon zin om ook eens plaats te nemen aan zo een praattafel. Jinek mag mij gerust bellen.

  4. #253279
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Gemengd van alles wat. Maar onze marokkaantjes lopen voorop [emoji2961]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Mal tassila d7ishoem? Waar zijn de ouders dan? Zelfde verhaal als Rotterdam?
    Gewoon zin in herres en rwinaaa?! Ouders willen van hun kids af wela? Want de politie gaat echt wel schieten.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #253280
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Misselijkmakend die zogenaamde psycholoog. Soms heb ik gewoon zin om ook eens plaats te nemen aan zo een praattafel. Jinek mag mij gerust bellen.
    Precies waarom ze het niet doet. Jinek behoort zeg maar tot de mensen die het mogelijk hebben gemaakt de laatste jaren.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #253281
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Mal tassila d7ishoem? Waar zijn de ouders dan? Zelfde verhaal als Rotterdam?
    Gewoon zin in herres en rwinaaa?! Ouders willen van hun kids af wela? Want de politie gaat echt wel schieten.
    Ik denk dat ze er gewoon achter staan. Bedoel er is een avondklok. Je weet gewoon dat je kind in overtreding is door naar buiten te gaan.

  7. #253282
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #253283
    MVC Lid

    Reacties
    20
    09-12-2020

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik had van die Bazaar de la charite twee afleveringen gekeken en toen gelaten. Misschien nog een x verder kijken

    Nu ga ik weer verder nieuwe buren kijken op Videoland
    Ik wil tegen je zeggen die kijk ik ook. Ik ben bij seizoen 3. Leuke serie vind ik het.

  9. #253284
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik denk dat ze er gewoon achter staan. Bedoel er is een avondklok. Je weet gewoon dat je kind in overtreding is door naar buiten te gaan.
    Staan achter wat?
    [emoji2374]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #253285
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ah zo, nu je het zegt wel haha.
    Ik vond het niet hinderlijk ofzo. Is ook een korte serie. Je kijkt er zo doorheen.

    Betreft emigreren is gewoon iets wat ik altijd al in gedachten had. Def not marok haha.
    Verpest het voor mij gedeeltelijk want wauw die huizen en kostuums...ik weer een freak in mij.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #253286
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Sommige ouders doen er inderdaad laconiek over. Zo zei een kennis van ons, tja ze moeten hun energie ook kwijt. Of als je fb leest en moeders zich eraan storen dat andere moeders oproepen tot het thuis houden van hun kids....want het zijn toch niet alleen Marokkanen? Waarom al die berichtjes alleen gericht aan Marokkanen???? Pfff, dat zij ooit zindelijk zijn geworden.

  12. #253287
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Sommige ouders doen er inderdaad laconiek over. Zo zei een kennis van ons, tja ze moeten hun energie ook kwijt. Of als je fb leest en moeders zich eraan storen dat andere moeders oproepen tot het thuis houden van hun kids....want het zijn toch niet alleen Marokkanen? Waarom al die berichtjes alleen gericht aan Marokkanen???? Pfff, dat zij ooit zindelijk zijn geworden.
    Onze eigen Marokkaanse Tokkies dus. En straks janken wanneer haar kindje wat overkomt. Stuur hem maar te rellen om.zn energie kwijt te raken en als ze hem verrot geslagen of erger terugsturen bek houwe. Wauw...dat deze vrouwen bestaan.
    Kom door die debiele complot verhalen van deze zoubida's dus echt niet meer op fb, maar kan erger dus.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #253288
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Onze eigen Marokkaanse Tokkies dus. En straks janken wanneer haar kindje wat overkomt. Stuur hem maar te rellen om.zn energie kwijt te raken en als ze hem verrot geslagen of erger terugsturen bek houwe. Wauw...dat deze vrouwen bestaan.
    Kom door die debiele complot verhalen van deze zoubida's dus echt niet meer op fb, maar kan erger dus.
    Ook mannen hoor. Mijn man zei, ze snappen het pas als hun eigen auto in de fik wordt gestoken. En dan nog zullen ze naar een ander wijzen.

  14. #253289
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Juno je vroeg what's next....

    Zuid Afrikaanse corona heeft ook voet aan wal gezet & in Amerika weer een nieuw soort ontdekt.

    Dit gaat allemaal echt te snel subhan allaah. Toen we dachten dat 2020 geen leuk jaar was...

  15. #253290
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ook mannen hoor. Mijn man zei, ze snappen het pas als hun eigen auto in de fik wordt gestoken. En dan nog zullen ze naar een ander wijzen.
    Hziez.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran