1. #256981
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Tbarkallaah praline, echt mooi bericht over je zoon!! Zien ze eindelijk, wat jij ook ziet.
    Ja hamdoelillah, is toch meteen een hele zorg van je schouder af.
    Citaat Geplaatst door BelleBeldia Bekijk reactie
    Zo kan het dus ook en wat een verschil dan opeens @Praline. Kan me voorstellen dat je bij het horen van zulk nieuws je zo trots als een pauw bent. Allahoma baarik,
    Allahuma inni as’aluka ilman naafi’an wa rizqan thayyban wa amalan mutaqabbalan.



    Wat lijkt me dat fijn @Juno hamdulilaah 3la slaamtek. Neem vooral je rust vandaag en morgen. Voorspoedig herstel toegewenst.

    Fi amaani Allah


    Ja echt een verschil, hoe hij nu daar is zo is het ook hoe ik hem thuis ken. Dus dat is echt fijn, vond het al vreemd want hij heeft altijd super veel zin om naar school te gaan.

    Ameen!
    Happiness is an inside job


  2. #256982
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja hamdoelillah, is toch meteen een hele zorg van je schouder af.




    Ja echt een verschil, hoe hij nu daar is zo is het ook hoe ik hem thuis ken. Dus dat is echt fijn, vond het al vreemd want hij heeft altijd super veel zin om naar school te gaan.

    Ameen!
    Misschien moest hij gewoon nog wennen in het begin en voelt hij zich nu op zijn gemak en kan hij daarom zichzelf zijn. In ieder geval heel fijn!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #256983
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Misschien moest hij gewoon nog wennen in het begin en voelt hij zich nu op zijn gemak en kan hij daarom zichzelf zijn. In ieder geval heel fijn!
    Ja klopt en dit gaf ik al aan. Geef het de tijd, want hij is pas begonnen, omdat ze dat al op z’n oefen dag 1e dag al meteen zei. Ene kind kan drukker zijn dan normaal, ene weer rustiger/terughoudend.

    Maar gelukkig indd!
    Happiness is an inside job


  4. #256984
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Amien! Wat lief van je. [emoji3590]

    Bedankt allemaal lieve dames, moge Allah jullie vasten accepteren!

    Kakte later in de middag helemaal in. Vroeg naar bed gegaan en vanochtend goed opgestaan.
    Over een tijdje nog m'n linkeroog Insha Allah.
    Ameen.
    Ben echt blij voor je met deze resultaten alhamdulilah.

  5. #256985
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja klopt en dit gaf ik al aan. Geef het de tijd, want hij is pas begonnen, omdat ze dat al op z’n oefen dag 1e dag al meteen zei. Ene kind kan drukker zijn dan normaal, ene weer rustiger/terughoudend.

    Maar gelukkig indd!
    Fijn dat het nu zo goed gaat, zo zie je maar weer he. Rabie 7afdu.

  6. #256986
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ameen.
    Ben echt blij voor je met deze resultaten alhamdulilah.
    Dank je!

    Hoe is het met jou en de ramadan en je nieuwe job?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #256987
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Dank je!

    Hoe is het met jou en de ramadan en je nieuwe job?
    Gaat best goed eigenlijk. Dagen gaan hard en gelukkig weinig last. Vind het wel handig dat ik toch al vroeg eruit moet, dan kan ik gelijk wat eten en bidden. Hamdulilah.

    En Ben je al wat bijgekomen nu? Allah shafeek.

  8. #256988
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    België gaat alweer bijna open, winkels, terrassen, volgens mij is het reisverbod ook opgeheven bijna..

    'Eid shoppen daar?

  9. #256989
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Gaat best goed eigenlijk. Dagen gaan hard en gelukkig weinig last. Vind het wel handig dat ik toch al vroeg eruit moet, dan kan ik gelijk wat eten en bidden. Hamdulilah.

    En Ben je al wat bijgekomen nu? Allah shafeek.
    Amien!

    Nee vanmiddag weer ingekakt. Is mijn valkuil ook, moeilijk aan m'n grenzen te houden. Vanochtend gewoon naar school gereden, dacht laat hem maar uitslapen. Hij lag er net in.
    Daarna opgeruimd, hrira gemaakt en toen voelde ik het weer.
    Doet toch iets met je lichaam een ingreep.

    Fijn dat het goed samen gaat. Is idd het voordeel van er vroeg uit.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #256990
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Fayadan2021 Bekijk reactie
    Ik heb je helemaal niks gestuurd leugenaar.
    En ik zag je aan voor iemand anders btw.

    Dus stop die zogenaamde shamings maar heel gauw terug in je reet.

    Grapjas.

  11. #256991
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Amien!

    Nee vanmiddag weer ingekakt. Is mijn valkuil ook, moeilijk aan m'n grenzen te houden. Vanochtend gewoon naar school gereden, dacht laat hem maar uitslapen. Hij lag er net in.
    Daarna opgeruimd, hrira gemaakt en toen voelde ik het weer.
    Doet toch iets met je lichaam een ingreep.

    Fijn dat het goed samen gaat. Is idd het voordeel van er vroeg uit.
    Ik had een hele reactie getypt, weg.
    Ik wilde vragen of je een roesje hebt gehad. Rustig aan, iedereen reageert anders op die dingen. Dan heb jij gewoon even extra rust nodig. InshaAllah voel je je gauw beter.

  12. #256992
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Plaats een foto van wat...

    Wie heeft de docuserie ruinerwold gezien? Zoooo een zieke serie, gestoord gewoon. Aanrader om te kijken.

  13. #256993
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Asfoureh, negeer, negeer...want ik rook bij het eerste bericht al een vieze smettalucht...in deze maand zo iemand lasteren, dan ben je gewoon niet honderd. Ff serieus.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  14. #256994
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Vasten doe je niet alleen met je maag maar ook met je tong! Ziekelijk dit

  15. #256995
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    Praline jouw zoontje is toch nog klein he? (Kleutertje) ik was ook eerst verbaasd dat ze het gedrag van de kleintjes zo bestuderen, ik dacht dat het normaal is dat het ene kindje wat drukker/enthousiaster is dan de andere maar blijkbaar letten ze daar allemaal op wel fijn dat hij het naar zijn zin heeft op school, kan ie lekker veel spelen en leren
    Hij is 4 en was pas na de zomer begonnen, dan weer vanwege Corona steeds open/dicht.
    Een tongetje uitsteken naar een ander kindje was al te veel. Typisch kleuter gedrag als je t mij vraagt.
    Dacht ook dat groep 1 meer spelen is alleen, maar ze letten echt op sociale emotionele ontwikkeling enz dan al. Te rustig/terughouden zien ze ook niet graag, maar over de top dus ook niet.

    Jaa hij vind het super leuk, denk ook dat het puur wennen was.
    Happiness is an inside job