1. #256921

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Thanks ladies. Ik heb dit pakje gehaald voor ik het geslacht wist, maar ik heb inmiddels al een aantal roze kledingstukken.
    Ahw dus je krijgt een meisje zo leuk! Stel je voor hoe leuk je haar gaat kunnen kleden, ik vind die kleine jurkjes enz altijd zo schattig

  2. #256922
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Bbl is echt gevaarlijk. Mensen onderschatten het. Het is een van de meest riskante cosmetische operaties.
    Daar stromen hele belangrijke bloedvaatjes door je lichaam, 1x verkeerd en het kan je fataal worden. Je tekent daar ook gewoon voor. Zo veel pijn en leed voor wat? De vraag is of het nog de moeite waard is
    Laatst nog gehoord dat een meisje daaraan is overleden...

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #256923
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Mijn man was zaterdag naar de primark. Er was maar 1 plaats vrij.
    3eid outfits gekocht voor de kids en nog wat andere kledij die ze nodig hadden. Voor ons dochtertje heeft hij alles roze gekocht haha. Voor mij pyjama's en ook allemaal roze
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #256924
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Gelukkig alhamdoulilah.
    Ja het begint lang te duren, zo niets kunnen doen. En met het weer kan je ook niet even buiten zitten of wat gaan wandelen, zo koud nog. Gelukkig mogen ze terug naar school volgende week!
    Is het zeker dat de kleuterscholen gewoon open gaan? Heb geen nieuws meer gekeken nadat ze week eerder dicht gingen[emoji23]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  5. #256925
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Is het zeker dat de kleuterscholen gewoon open gaan? Heb geen nieuws meer gekeken nadat ze week eerder dicht gingen[emoji23]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Ja ze hebben het vanmiddag beslist. Basisscholen ook. En middelbaar deeltijds fysiek onderwijs.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #256926
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Oh ok.
    Dat kan natuurlijk, dat wanneer hij voor je neus staat je denkt, fayn ken 3aqli[emoji15]

    Eerst ramadan voorbij en dan nog ingrepen aan ogen en dan spuiten maar.
    Was net bij huisarts, je gaat toch niet vasten hè...je hebt al zo n smal koppie. Ingevallen wangen dus.
    Of ik had de verkeerde kleur of was niet goed afgebeeld. Tas zelf vond ik heel mooi alleen te flets en vond de zilveren hardware niet mooi.



    InshaAllah eerst ramadan idd. Vreselijk is dat, ben je zoveel afgevallen dan, dacht dat het juist beter ging?

  7. #256927
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Of ik had de verkeerde kleur of was niet goed afgebeeld. Tas zelf vond ik heel mooi alleen te flets en vond de zilveren hardware niet mooi.



    InshaAllah eerst ramadan idd. Vreselijk is dat, ben je zoveel afgevallen dan, dacht dat het juist beter ging?
    Je hebt er goed aan gedaan. Het is ook van dat glimmend leer?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #256928
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Klopt! En dat allemaal en nog bewerken de meeste hun foto’s. Gekkenhuis dan ben ik ook jlo haha
    Velen zeggen ook bij lange na niet wat ze allemaal hebben laten doen. Dan zeggen ze dat ze enkel lippen hebben gedaan ( ondertussen hebben ze neus, kaak, wang en voorhoofd gedaan). Het is allemaal schijn joh.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  9. #256929
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Je hebt er goed aan gedaan. Het is ook van dat glimmend leer?
    Klopt glimmend lak. Ik wilde juist mat.
    Ach ja hij is allang weer terug.

  10. #256930
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Velen zeggen ook bij lange na niet wat ze allemaal hebben laten doen. Dan zeggen ze dat ze enkel lippen hebben gedaan ( ondertussen hebben ze neus, kaak, wang en voorhoofd gedaan). Het is allemaal schijn joh.
    Ik zag net selma voorbijkomen niet om gemeen te doen maar SubhanAllah die neusjob heeft haar hele gezicht uit balans getrokken. Eigenlijk heel sad, eerst had iedereen er wat over te zeggen en dan laat ze het doen en dan dit.

    Sm heeft hele grote invloed op ons.

  11. #256931
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Klopt glimmend lak. Ik wilde juist mat.
    Ach ja hij is allang weer terug.
    Dacht ik al! Mat was veel mooier geweest.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #256932
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik zag net selma voorbijkomen niet om gemeen te doen maar SubhanAllah die neusjob heeft haar hele gezicht uit balans getrokken. Eigenlijk heel sad, eerst had iedereen er wat over te zeggen en dan laat ze het doen en dan dit.

    Sm heeft hele grote invloed op ons.
    Ja, geeft haar een hele andere uitstraling. Maar dat vind ik bij de meeste mensen die hun neus hebben laten doen. Selma oogt ook heel oud. Ze kan nog zoveel veranderen, ze wordt er niet mooier op.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #256933
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja, geeft haar een hele andere uitstraling. Maar dat vind ik bij de meeste mensen die hun neus hebben laten doen. Selma oogt ook heel oud. Ze kan nog zoveel veranderen, ze wordt er niet mooier op.
    Vind haar niet oud ogen. Haar gezicht is te grof voor zo n neus. Heb vaak gezien dat een neusejob wel mooi uitpakt. Maar gezicht moet er wel bij passen.

    Hoor ons praten ook, alsof iemand er wat aan kan doen hoe haar/zijn gezicht is gecreëerd. Best fout om anderen zo te beoordelen eigenlijk. Ik wil daar echt helemaal vanaf. Goedbedoeld of niet. Tis fout.

  14. #256934
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Vind haar niet oud ogen. Haar gezicht is te grof voor zo n neus. Heb vaak gezien dat een neusejob wel mooi uitpakt. Maar gezicht moet er wel bij passen.

    Hoor ons praten ook, alsof iemand er wat aan kan doen hoe haar/zijn gezicht is gecreëerd. Best fout om anderen zo te beoordelen eigenlijk. Ik wil daar echt helemaal vanaf. Goedbedoeld of niet. Tis fout.
    We beoordelen de creatie van God niet, maar de creatie van de dokters die aan haar gezicht hebben gesleuteld. Niks mis mee hoor. Ik vind haar dus ouder ogen dan dat ze is, dankzij al die ingrepen denk ik.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  15. #256935
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ahw dus je krijgt een meisje zo leuk! Stel je voor hoe leuk je haar gaat kunnen kleden, ik vind die kleine jurkjes enz altijd zo schattig
    Ja, het is een meisje. Ik vind het alleen jammer dat ze in oktober geboren wordt en haar dus niet gelijk in leuke jurken kan hijsen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'