1. #277681
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ben doof door man en zoontje die liepen te rollen over de grond

  2. #277682
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Mooie wedstrijd mijn man was de presentator, had ik ze toch onderschat haha

  3. #277683
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Mooie doelpunten ook eerste draaide ik me net om naar de baby haha 2e dacht ik is extra tijd gebeurt niets meer.

  4. #277684
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    In Brussel worden ze momenteel van de straten af gespoten.

    Zo jammer dat ze dan gaan rellen. Wees blij, juich en spring maar toch niet gaan rellen

  5. #277685
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Mooie wedstrijd mijn man was de presentator, had ik ze toch onderschat haha
    Ik zei het je toch
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #277686
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Mooie foto

    Jammer van dat rellen idd, helemaal niet nodig.

    Antwerpen is ook chaos. Mijn zusje was net klaar met werken toen ze me belde en overal getoeter, vlaggen uit de auto's en zag ook dat er iets van brand uitgestoken was

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  7. #277687
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh lekker druk dan maar jij haalt daar denk ik juist je energie vandaan he?

    Kraambezoek? Fijn dat jullie een klik hebben. Is niet altijd vanzelfsprekend vind ik. Zijn ze blijven eten haha. Be3da het was gezellig. En dat is het belangrijkst.

    Ze zit nog steeds ziek thuis. Heb haar wel sterkte toegewenst. Ze heeft laatst gedeeld dat het even niet zo goed ging thuis.

    Leuk jurkje btw!

    Ik kreeg eens de tip om een halve ui op de slaapkamer te leggen. Op de vensterbank bv. Hier heeft dat altijd goed geholpen bij verkoudheidsklachten. Voor een baby zou ik een kwart ui gebruiken. Allah shafeeh.


    Ja klopt! Altijd al eigenlijk ook nog voor ik kinderen had. Is altijd leuk even eruit.

    We kunnen overweg, maar verder geen contact mee. Wat vind je trouwens van mensen die vragen om baby vast te houden van echt net een maand oud? Ik heb gewoon nee gezegd, maar gooide het op corona en wat voorzichtiger etc. Heb zoiets nooit gevraagd op kraambezoek. Ouders, eigen zus/broer is anders.
    Ze zal wel denken wat een gestoorde moeder hahaha.
    Nee nuet gegeten rond 19:00u op de koffie

    Dankje!

    Ik heb een kwart ui op het vensterbank gelegd. Ik heb het ook vaker ergens gelezen, dus proberen waard denk ik

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  8. #277688
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Praline even reageren op je tekst hierboven
    Ik vind dus ook absoluut not done.
    Als iemand de baby aangeeft prima zoniet laat moeder en kind met rust.
    Ik weet niet. Hoe het bij. Andere vrouwen zit maar ik had dus iedere keer opnieuw een oer instinct beschermings instinct of noem het hie je het noemen wilt en wou nooit de baby aan iemand anders geven. Ik denk oprecht dat het intuïtief gevoel dan sterker wordt bij de moeder...
    En dan heb je er idd tussen zitten die zonder schaamte niet kunnen wachten tot de borstvoeding klaar is om de baby te pakken
    Of de baby slaapt net lekker in bed en huppa oppakken mohim heb al veel gezien

    Was ooit eens op kraambezoek bij iemand in het ziekenhuis en de baby zat eigenlijk achter glas, ik vond dat dus fantastisch, was er iemand anders die het alleen kon hebben over dat glas, en waarom en onnodig soubhanallah

  9. #277689
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja klopt! Altijd al eigenlijk ook nog voor ik kinderen had. Is altijd leuk even eruit.

    We kunnen overweg, maar verder geen contact mee. Wat vind je trouwens van mensen die vragen om baby vast te houden van echt net een maand oud? Ik heb gewoon nee gezegd, maar gooide het op corona en wat voorzichtiger etc. Heb zoiets nooit gevraagd op kraambezoek. Ouders, eigen zus/broer is anders.
    Ze zal wel denken wat een gestoorde moeder hahaha.
    Nee nuet gegeten rond 19:00u op de koffie

    Dankje!

    Ik heb een kwart ui op het vensterbank gelegd. Ik heb het ook vaker ergens gelezen, dus proberen waard denk ik

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Jammer dat ze jou in die positie heeft gezet. Ik snap het wel, zo was ik ook. In marok nog wel. Ik weet nog goed dat ik met een deken over haar gezicht liep buiten. " mag ik kijken"? " nee ik wil niet dat je haar oogt". Weet je wat het is, een new born ligt extra gevoelig mede door de hormonen die nog in je lijf zitten. Wat Nismae zegt dat oerinstinct.

    Een vrouw toen bij mijn oma had mij geflasht door haar snel te pakken toen ik heel even weg liep ( ze wist dat ik dat niet wilde). Ik kwam binnen en zag dat ze haar heel stevig tegen zich aan hield kusjes geven en al. Diezelfde avond werd ze nog ziek. Drie dagen daarna moesten we terugvliegen omdat ik de arts daar niet vertrouwde. Bedoel maar, zo iemand bedoelt het natuurlijk goed. Maar bij een new born, daar moet je gewoon vanaf blijven. Tenzij het naaste familie is of close friend.

    InshaAllah zal het helpen.

  10. #277690
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Praline even reageren op je tekst hierboven
    Ik vind dus ook absoluut not done.
    Als iemand de baby aangeeft prima zoniet laat moeder en kind met rust.
    Ik weet niet. Hoe het bij. Andere vrouwen zit maar ik had dus iedere keer opnieuw een oer instinct beschermings instinct of noem het hie je het noemen wilt en wou nooit de baby aan iemand anders geven. Ik denk oprecht dat het intuïtief gevoel dan sterker wordt bij de moeder...
    En dan heb je er idd tussen zitten die zonder schaamte niet kunnen wachten tot de borstvoeding klaar is om de baby te pakken
    Of de baby slaapt net lekker in bed en huppa oppakken mohim heb al veel gezien

    Was ooit eens op kraambezoek bij iemand in het ziekenhuis en de baby zat eigenlijk achter glas, ik vond dat dus fantastisch, was er iemand anders die het alleen kon hebben over dat glas, en waarom en onnodig soubhanallah

    Sommige mensen zijn gewoon lomp.

  11. #277691
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Wat gaan ze doen als ze het wk winnen….

  12. #277692
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja klopt! Altijd al eigenlijk ook nog voor ik kinderen had. Is altijd leuk even eruit.

    We kunnen overweg, maar verder geen contact mee. Wat vind je trouwens van mensen die vragen om baby vast te houden van echt net een maand oud? Ik heb gewoon nee gezegd, maar gooide het op corona en wat voorzichtiger etc. Heb zoiets nooit gevraagd op kraambezoek. Ouders, eigen zus/broer is anders.
    Ze zal wel denken wat een gestoorde moeder hahaha.
    Nee nuet gegeten rond 19:00u op de koffie

    Dankje!

    Ik heb een kwart ui op het vensterbank gelegd. Ik heb het ook vaker ergens gelezen, dus proberen waard denk ik

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Schoonmoeder etc prima. Vrouw van schoonbroer wilde mijn middelste dochter vasthouden toen ze nog jonger was ik zo nee. Bij haar heb ik geen goed gevoel altijd zo uit de hoogte en sjiekie dat ik denk je gaat ook gwn naar de wc dus doe maar normaal.

  13. #277693
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Praline even reageren op je tekst hierboven
    Ik vind dus ook absoluut not done.
    Als iemand de baby aangeeft prima zoniet laat moeder en kind met rust.
    Ik weet niet. Hoe het bij. Andere vrouwen zit maar ik had dus iedere keer opnieuw een oer instinct beschermings instinct of noem het hie je het noemen wilt en wou nooit de baby aan iemand anders geven. Ik denk oprecht dat het intuïtief gevoel dan sterker wordt bij de moeder...
    En dan heb je er idd tussen zitten die zonder schaamte niet kunnen wachten tot de borstvoeding klaar is om de baby te pakken
    Of de baby slaapt net lekker in bed en huppa oppakken mohim heb al veel gezien

    Was ooit eens op kraambezoek bij iemand in het ziekenhuis en de baby zat eigenlijk achter glas, ik vond dat dus fantastisch, was er iemand anders die het alleen kon hebben over dat glas, en waarom en onnodig soubhanallah

    SubhanAllah dacht hetzelfde en was benieuwd hoe andere daar over denken.
    Dacht even dat ik overdreven reageerde, maar je gevoel zegt niet voor niks nee. Dus eerste wat me te binnen schoot zo reageerde ik. Ze snapte het gelukkig wel en anders ook pech. Mijn huis, mijn regels toch.
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Jammer dat ze jou in die positie heeft gezet. Ik snap het wel, zo was ik ook. In marok nog wel. Ik weet nog goed dat ik met een deken over haar gezicht liep buiten. " mag ik kijken"? " nee ik wil niet dat je haar oogt". Weet je wat het is, een new born ligt extra gevoelig mede door de hormonen die nog in je lijf zitten. Wat Nismae zegt dat oerinstinct.

    Een vrouw toen bij mijn oma had mij geflasht door haar snel te pakken toen ik heel even weg liep ( ze wist dat ik dat niet wilde). Ik kwam binnen en zag dat ze haar heel stevig tegen zich aan hield kusjes geven en al. Diezelfde avond werd ze nog ziek. Drie dagen daarna moesten we terugvliegen omdat ik de arts daar niet vertrouwde. Bedoel maar, zo iemand bedoelt het natuurlijk goed. Maar bij een new born, daar moet je gewoon vanaf blijven. Tenzij het naaste familie is of close friend.

    InshaAllah zal het helpen.
    Heb ik nog nooit meegemaakt zo met kraambezoek. Mensen willen kijken etc, sommige aanraken, maar vasthouden die is nieuw hoor. Vooral ben zelf altijd terug houdend naar andermans new born.

    Heftig! Dan baal je wel even.
    Gelukkig wel goed afgelopen. Ze zijn idd nog zo kwetbaar en ook nog totaal geen weefstand
    Happiness is an inside job


  14. #277694
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Praline jij bent terughoudend bij andere (ik ook)
    Dat is iets waar ik dus moeite mee heb
    Vb ik ben iemand die heel erg veel waarde hecht aan privacy
    Zo zou ik nooit vragen stellen aan een ander die ik zelf eigenlijk ook liever niet wil beantwoorden
    Dingen die je voor jezelf wilt houden
    En dan zoals naar typte, waarom stel je die vragen? Wat is je doel? En vaak is dat toch vanuit een negativiteit heb ik gemerkt

    Iemand zegt bijvoorbeeld ik ga trouwen
    Normale reactie vind ik :
    Mach Allah wat leuk! Allah kemel bgair

    Andere of veel gaan dan echt graven
    Met wie
    Waarvandaan
    Wanneer is de wedding
    Heeft hij ouders, zussen etc etc
    Dat vind ik dus te ver gaan

    Hetzelfde met een baby
    Hoeveel kilo
    Hoeveel cm
    Ben je in geknipt
    Geef je bv of fles

    Allemaal vragen die meer dan onbeleefd zijn naar mijn idee.
    Je zou dan al heel sterk moeten zijn om daar korte metten mee te maken
    Want anders lopen ze echt over je heen
    Ala asfoureh "mag ik kijken? ) hup een. Duidelijke nee
    Moest daar wel om lachen en vind dat heel knap want niet iedereen kan dat

  15. #277695
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Nismae maar het is wel anders als iemand heel weinig van zichzelf deelt. Jij deelt niks van jezelf eigenlijk, bent uberhaupt heel erg prive en idd terughoudend. (Online) Vind die laatste zin eigenlijk ook gewoon een verkapte sneer (van je eerste alinea) en onnodig om bij te halen. Als ik je goed begrijp dan maar dat denk ik wel.

    Zie dat ook bij bijv influencers die alles online gooien maar als ze dan een vraag krijgen kijken ze opeens raar op. Dus ligt er ook maar net aan aan wie, door wie. Nu ook weer met bijv hijabsecrets, eerst tig foto's met man en kinderen en dan is alles van haar man weg, ja dan is het niet gek toch dat mensen zich dat afvragen.. maar ze deelde toch een sneer uit over die vraag. Ik zou het zelf niet vragen maar ik snap de vraag wel.

    Wat betreft oppakken
    Ik denk dat kind oppakken bij Nederlanders toch wat normaler is ofzo, ik weet nog dat mn baas/collega's op bezoek kwamen toen mn dochtertje geboren was en zij hielden haar wel vast, heb er persoonlijk geen problemen mee. Zelf bij iemand vragen heb ik denk ik nooit gedaan.