1. #265756

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Mijn werk heeft gewoon schijt he, er is iemand die vandaag gaat testen en ook heeft aangegeven van ik heb misschien corona door iemand van huishouden maar verder geen klachten. Teamleider zei gewoon we hebben mensen nodig vandaag kom maar hier na je testafspraak
    Het wordt heel hilarisch als ze vervolgens later meegaan in die QR verplichten op werkvloer gekte stelletje hypocrieten.

  2. #265757

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    Bij ons nemen ze het ook niet serieus. Geen Max aantal mensen, op locatie. Komen ook met verkoudheidsklachten naar kantoor en doen alleen zelftest...Want ze zijn gevaccineerd. Borrelen wekelijks, feestjes etc.
    Ja snapje maar wel spastisch doen om mondkapjes als je even gaat opstaan en grote bek over mensen die zich niet laten vaccineren. De belangrijkste basisregels wat echt werkt, negeren ze compleet

  3. #265758
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Hahaha meskiena ik heb dat ook en dan moet die eten en dan die en Dan die douchen en dan de ander. wat ik bij de 1 doe moet ik ook bij de ander doen hahaha. Anders schuldgevoel.
    Gelukkig is L. niet moeilijk en huilt ze niet na stipt 3 uurtjes zonder voeding. Meskiena, ik was gewoon vier uurtjes weg en ze heeft niet gejankt om voedsel.

    Schuldgevoel is niet nodig hoor, happy mom is ook erg belangrijk. Gewoon lekker je ding doen. Ik moet zeggen dat ik daar geen enkele moeite mee heb.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  4. #265759
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Toch overstag gegaan. Dacht aanvankelijk dat niet nodig was wat gelijkvloers… maar dit is ook nog eens mooi ding.

    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #265760
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Had gisteren echt 30x het filmpje opgenomen voor ik tevreden was, echt heel lastig. Maar heb m net verstuurd! De pitch. inshaAllah nodigen ze mij uit op basis van dat filmpje.
    Spannend!

    Insha Allah krijg je wat goed voor je is!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #265761
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Bij m'n dochtertje in de klas zijn 3 kinderen positief getest, so it begins..
    Heb ze ziek gemeld en ze zijn vandaag lekker veilig bij me thuis.
    Corona kwam hier ook steeds dichterbij. Kan dat risico niet nemen.
    Gisteravond verteld. Huilen en toestanden en toen dat klaar was begrepen ze wel goed waarom.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #265762
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Toch overstag gegaan. Dacht aanvankelijk dat niet nodig was wat gelijkvloers… maar dit is ook nog eens mooi ding.

    Mooi ding idd, werkt via een app toch?
    Was je nog geweest bij rituals? Nog wat blackfriday acties? Nichtje van mn man is jarig geweest en heb nu paar keer gezegd dat ik in de avond wel langs kom, ga vandaag weer een poging wagen maar moet nog ook een cadeautje hebben
    Happiness is an inside job


  8. #265763
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Nee gelukkig niet, bedoel van ondanks dat NL gelukkig je genoeg kansen biedt, vind ik t al erg dat je bijv. geen rechter mag zijn. Genoeg andere opties daar niet van, maar t zou maar net je ambitie zijn en dan kan het gewoon niet.
    Echt belachelijk oftewel ze dwingen je thuis te zitten in Belgie als voor jezelf beginnen geen mogelijkheid is. Daarna schuiven ze t op je geloof en cultuur die je beperkt in je leven en onderdrukt. Zij zijn de grootste onderdrukkers.
    Helemaal mee eens.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #265764
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Toch overstag gegaan. Dacht aanvankelijk dat niet nodig was wat gelijkvloers… maar dit is ook nog eens mooi ding.

    Wel oppassen als t via wifi is. Er zijn van die freaks die dat hacken en dan naar je kindje kijken, en ik wil het niet eens weten wat ze dan doen of denken!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #265765
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Mooi ding idd, werkt via een app toch?
    Was je nog geweest bij rituals? Nog wat blackfriday acties? Nichtje van mn man is jarig geweest en heb nu paar keer gezegd dat ik in de avond wel langs kom, ga vandaag weer een poging wagen maar moet nog ook een cadeautje hebben
    Yup! En je kan buiten ook gewoon alles zien en horen. Ik ben nu even naar de winkel en ik kan gewoon op afstand meekijken. Het is echt zijn geld waard.

    Ik heb deo en scrub gehaald, Rituals heeft de beste deodorant. Weinig die dit weten. Ze hadden toen nog geen sale, maar misschien nu wel?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  11. #265766
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Wel oppassen als t via wifi is. Er zijn van die freaks die dat hacken en dan naar je kindje kijken, en ik wil het niet eens weten wat ze dan doen of denken!
    Is goed beveiligd en we hebben ook de optie privé. Die hebben we nog niet gebruikt. Het beeld is zo bizar goed hè, pfffff.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #265767
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Heb ze ziek gemeld en ze zijn vandaag lekker veilig bij me thuis.
    Corona kwam hier ook steeds dichterbij. Kan dat risico niet nemen.
    Gisteravond verteld. Huilen en toestanden en toen dat klaar was begrepen ze wel goed waarom.
    Goed gedaan hoor! Mijn zusje heeft Corona. We zouden dit weekend naar Twente gaan, maar dat risico willen we niet wagen ( ze mag officieel zaterdag uit quarantaine).
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #265768
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Goed gedaan hoor! Mijn zusje heeft Corona. We zouden dit weekend naar Twente gaan, maar dat risico willen we niet wagen ( ze mag officieel zaterdag uit quarantaine).
    Allah zjieb shifa. Hoop dat het goed met haar gaat.
    Ik zou dat risico ook niet nemen. Nog even wachten.
    Weet ook nog niet of we wel weer naar mn moeder kunnen. Over vier weken kerstvakantie.

    Was het enige juiste om te doen. Ga niet op de overheid wachten.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #265769
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Yup! En je kan buiten ook gewoon alles zien en horen. Ik ben nu even naar de winkel en ik kan gewoon op afstand meekijken. Het is echt zijn geld waard.

    Ik heb deo en scrub gehaald, Rituals heeft de beste deodorant. Weinig die dit weten. Ze hadden toen nog geen sale, maar misschien nu wel?
    Besaha!

    Odorex hoor ik ook goede verhalen over voor als je overmatig transpireert.
    Ik heb ieder keer wel een ander deo, als t maar lekker ruikt! Die scrubs zijn heerlijk en vind hun handcreme ook fijn.

    Ga morgen wel even kijken, dan zijn ze weer lekker op school.
    Happiness is an inside job


  15. #265770
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ze hebben lang gespeeld, tot ze zelf naar huis wilde
    En was lekker rustig onder schooltijd.


    Happiness is an inside job