1. #265741
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Nawal dappere keus hoor. Hopelijk kan je daar beter je balans in vinden, dat is voor elke moeder weer anders.

  2. #265742
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Onderwijs lijkt me ook ideaal met een gezin. Vooral de basisschool dan. Mooie uren en veel vakantie
    Kwam laatst een kennis tegen en ze was gestopt met haar studies voor onderwijzeres omdat ze toch nergens terrecht kon met haar hoofddoek. Zo jammer! En ze hebben hier in België een groot tekort. Moesten ze gewoon eens die domme regel afschaffen zouden er zoveel moslimas klaar staan om les te geven!
    Zou dat denk ik ook gestudeerd hebben mocht je er met hoofddoek mogen werken.
    Jazeker vooral met kids, maar ook meer tijd voor familie. Ik schrik hier echt van is het echt zo erg in België. Hier in Nederland gelukkig niet. Hoofddoek of niet iedereen is welkom er zijn inderdaad tekorten. Ik begrijp niet waarom ze zo moeilijk doen.

    P.S. Ik draag trouwens een hoofddoek xx

  3. #265743

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Het leed dat Sinterklaas surprise maken heet. Wat gaan jullie maken? Voor wie al moet..
    Een unicorn

  4. #265744

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Belgie is echt racistisch en discriminerend ja haat dat land. Het irriteert me hier al dat je geen rechter mag zijn bijvoorbeeld onder t mom van neutraliteit. Laat staan geen docent kunnen zijn

  5. #265745
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Jazeker vooral met kids, maar ook meer tijd voor familie. Ik schrik hier echt van is het echt zo erg in België. Hier in Nederland gelukkig niet. Hoofddoek of niet iedereen is welkom er zijn inderdaad tekorten. Ik begrijp niet waarom ze zo moeilijk doen.

    P.S. Ik draag trouwens een hoofddoek xx
    Ik weet het, ik dacht het al eens gelezen te hebben bij jou. Gelukkig doen ze daar in nederland niet moeilijk over!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #265746
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Belgie is echt racistisch en discriminerend ja haat dat land. Het irriteert me hier al dat je geen rechter mag zijn bijvoorbeeld onder t mom van neutraliteit. Laat staan geen docent kunnen zijn
    Woon jij ook in België?
    Je mag hier zelf niet bij het gemeente- of post loket werken, want ja "neutraliteit"
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #265747
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    En scholen weer dicht in NL??? Pffff ellende joh

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  8. #265748
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    W
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ja heb ze niet gelaten om ze zo jong al bij de opvang te laten niet dat ze daarheen gaan haha. Bij jou gaan ze al naar de basisschool gelijk heb je parttime baan zoeken zo wil ik het in sha Allah ook gaan doen

    Ja ik snap je helemaal!
    Ik zou het zo weer hebben gedaan en niet anders.

    InshaAllah!
    Vandaag studiedag. Denk zo met ze naar speelparadijs te gaan of ballorig
    Happiness is an inside job


  9. #265749
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Gebruikt iemand de shampoo met argan olie van dr Organic?

  10. #265750
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Een unicorn
    Oh leuk!

  11. #265751
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Had gisteren echt 30x het filmpje opgenomen voor ik tevreden was, echt heel lastig. Maar heb m net verstuurd! De pitch. inshaAllah nodigen ze mij uit op basis van dat filmpje.

  12. #265752
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Bij m'n dochtertje in de klas zijn 3 kinderen positief getest, so it begins..

  13. #265753
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk wel dat ze dicht gaan de scholen.
    Wij gaan op werk dit weekend al dicht kreeg ik vanochtend te horen (makkelijk geld verdienen zo) vanwege een besmet persoon. Nog niet zo lang geleden was het ook zo, maar gingen ze gewoon door..
    Happiness is an inside job


  14. #265754
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    OMT wil het openhouden. We gaan het zien, ik denk als ze het doen eerder en/of langer vakantie

  15. #265755

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Woon jij ook in België?
    Je mag hier zelf niet bij het gemeente- of post loket werken, want ja "neutraliteit"
    Nee gelukkig niet, bedoel van ondanks dat NL gelukkig je genoeg kansen biedt, vind ik t al erg dat je bijv. geen rechter mag zijn. Genoeg andere opties daar niet van, maar t zou maar net je ambitie zijn en dan kan het gewoon niet.
    Echt belachelijk oftewel ze dwingen je thuis te zitten in Belgie als voor jezelf beginnen geen mogelijkheid is. Daarna schuiven ze t op je geloof en cultuur die je beperkt in je leven en onderdrukt. Zij zijn de grootste onderdrukkers.