1. #232291
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Olifantje, welke koffieapparaat heb je en een lekkrr gebakje!

    Moet ook is naar de kapper.. pff
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  2. #232292
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    [emoji28]

    Nou ik kan gewoon alles hebben hoor...vind ikbdan he...en dat is wat geldt...

    Ik las en eerd ook door mn neefje gewaarschuwd dat er crap wordt verstopt in onschuldige kinderfilmpjes...op youtube...je doet je best en aaaaaaalleh kindjes zityen op youtube...maar ik over weeg die app er af te halen....maar las ook iets over youtube kids...hoe werkt dat?
    En ik heb helemaal een hekel aan die bad kids filmpjes.
    Maar gelukkig hebben ze net dat ding van playmobil op zolder ontdekt en zijn ze daar mee bezig...had ik daar mooi voor de einter bewaard.
    Ik heb geen idee. Is het dan niet gewoon dat ze bepaalde filmpjes niet mogen kijken? Dat je zelf een leeftijd kunt inschakelen? Ik weet niet zoveel over kids Juno.

    Hoe gaat het verder met jou en je gezin?

  3. #232293
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Bsaha kapper dames,
    Jun ja scheelt ook aan kleutergezeur idd.

    Hoe gaat het met jou Hub, en met je meiden?

  4. #232294
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Salaam aleikum Hrsx

    Het huwelijksleven bevalt je wel hé.

    Waarom zou men losbarsten? Ik vind lang haar ook vrouwelijk en mooi.

    Kom net van de kapper. Ook al is het slecht weer, wat fijn om gewoon me myself and me time te hebben.

    Net lekker brood gekocht voor w-end. Voor mij en mn mama.

    Nu eerst even genieten van een heerlijk kopje koffie met een gebakje en een boek.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Bsaha koffie en gebak. Wat heb je laten doen bij de kapper? Ik hoef gelukkig niet meer zo vaak naar de kapper toe, mijn haar is gewoon lekker donker.
    Ik ben denk ik gewend aan het huwelijksleven en dat bevalt mij goed. Het voelt gewoon fijn. We doen beide gewoon ons ding.

    Ik zou ook een keer thuis blijven en me time hebben. Tien minuten later, ik verveel mij. Man moet aan school zitten, zusje moet werken en moeder gaat op bezoek bij een vriendin.
    Ik verveel me de pleuris.

  5. #232295
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Laatste tijd kan ik mij echt aan kids irriteren. Begin moeders nu beter te snappen. Dat gedram en geschreeuw. Mijn nichtje heeft vandaag de wind van voren gekregen. Mevrouw wilde niet met oma meelopen naar huis... Volgens mijn moeder heeft heel Amsterdam haar mogen horen, gelukkig heb ik er niks van meegekregen.

  6. #232296
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Laatste tijd kan ik mij echt aan kids irriteren. Begin moeders nu beter te snappen. Dat gedram en geschreeuw. Mijn nichtje heeft vandaag de wind van voren gekregen. Mevrouw wilde niet met oma meelopen naar huis... Volgens mijn moeder heeft heel Amsterdam haar mogen horen, gelukkig heb ik er niks van meegekregen.
    Meskina..
    Ach ooit houdt het een keer op..ze kunnen nooit 4 ever zo irri blijven doen.

  7. #232297
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Dank dames van de week eens kijken. Kan mij herinneren dat het soms bij mexx ook aardig was maar die is volgens mij weg..

  8. #232298
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Rtl 5. Britse journaliste bij de vrouwelijke jezidi strijdsters tegen is om hun dierbaren te wreken.
    Als is stijder door vrouw wordt gedood kan hij niet naar het paradijs...aldus....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #232299
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    echt blij dat amir khan terug is bij zijn zwangere vrouw faryal makhdoom, na een lange moeilijke schoonfamilieruzie, eind goed al goed, ze was meskina nog zwanger ook, sommige koppels horen niet uit mekaar te gaan vooral als je die beeld van the perfect couple voor je had, ik vond ze al me droomkoppel van toen ze nog pas verloofd waren <3 dus was wel raar dat ze uit mekaar gingen, het stond ze niet, zo zie je maar, boze ogen en de slechte wil van mensen kan sterk zijn maar NOOIT sterker dan Allah Zijn wil hmdll

  10. #232300
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    zit hier te zoeken welke flowerbox ik moet bestellen om mee te nemen met de andere cadeautjes, ik wist niet dat er zoveel verschillende waren hihi pfff maar wel mooie alleen moet ik de knoop doorhakken maar ik weet niet welke ik moet bestellen want ik vind ze bijna allemaal mooi!! <3

  11. #232301
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    deze blauwe rozen vind ik zelf supermooi, maar zijn ze ook leuk om te geven? of toch liever bij de rode rozen clichés blijven?



    of deze ene roosje, met een leuke kaartje? simpel en niet too much toch?



    of de gewone rode rozen, cliché maar kun je niks mis mee doen?



    ronde doosjes vind ik eigenlijk mooier maar die zijn qua prijs duurder dan 50 euro haha vind dat toch wel wat overdreven alleen deze longlife fuschia rozen hebben me in de verleiding genomen pfff 65 euries maar ze zijn so mooi <3



    ik heb ze van maison flowers, ze hebben veel goede reviews en als je bloemen lelijk aangekomen zijn of er blaadjes af zijn gevallen krijg je gewoon een nieuwe doos, dat vind ik wel cewl

  12. #232302
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    ik vraag me alleen af waarom ik nooit zulke rozen krijg van iemand en zelf altijd met zulke lieve ideetjes kom, moest ik een man was zou ik deze anoniem versturen via hun site, je kunt ze immers ook anoniem versturen, dit is geen hint

  13. #232303
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    St maarten...st maarten...we hebben alwel 1 kindje gehad.

    Mooi zo voetbal kijken...wie ook?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #232304
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    kindje van 2 valt uit het raam van de 6de verdieping pfff echt heftig, je moet je kind maar even uit het oog verliezen en het is al gebeurd </3

    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171110_03180557

  15. #232305
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    1-0 voor Marokkooooooooooooooooooow
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran