MVC Lid

Reacties
    4.292
    11-03-2010

Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    @nawal, ik weet niet naar waar je gaat maar in Brussel word er vanaf morgen wel een coronapass ingevoerd in de horeca. En dat gaan ze volgens mij wel controleren.

In Wallonië is er ook een coronapas voor de horeca. Vlaanderen heeft niets.
    Oow nee ga niet voor horeca haha bedankt!

MVC Lid

Reacties
    19.082
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zegt mn man en jij wilt met kerst naar Marokko?
    Word gewoon uitgelachen.
    Neem een elektrische deken mee en de uggs. En genoeg van die jlelleb daar. Jnafoe dat ze voor kerels zijn.
    Ben je nooit in de winter in Marokko geweest? Overdag is het er heerlijk en ook na asr is het buitenshuis prima te doen, maar thuis... oefffffff, ijskoud.
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

MVC Lid

Reacties
    15.219
    02-11-2003

Salaam mi ladies.

Alles ok met jullie?

Vandaag komen mijn ouders terug na bij a 1 jaar in Marokko te hebben gezeten met paar keer op en af.

Freya, bsaha Parijs. Ik ga ook binnenkort maar helaas enkel op en af, zonder overnachting.

Trouwens bij ons als een feestdag in een w-end valt, dan wordt ie opgenomen een willekeurige dag.

Juno, ik ben in de winter naar Marokko geweest. Buiten heerlijk en mooi mr binnen? Die huizen? Ijskoud en vochtig. Ga je douchen, spring je echt zo in en uit en je ademt rook uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

nooit geweest

Reacties
    34.261
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ben je nooit in de winter in Marokko geweest? Overdag is het er heerlijk en ook na asr is het buitenshuis prima te doen, maar thuis... oefffffff, ijskoud.
    Jawel. Hij herinnerde me er aan.
    Ik droeg twee dikke huissokken en jonggingbroek sliep ik mee. En lberd kay qatta3!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    34.261
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Salaam mi ladies.

Alles ok met jullie?

Vandaag komen mijn ouders terug na bij a 1 jaar in Marokko te hebben gezeten met paar keer op en af.

Freya, bsaha Parijs. Ik ga ook binnenkort maar helaas enkel op en af, zonder overnachting.

Trouwens bij ons als een feestdag in een w-end valt, dan wordt ie opgenomen een willekeurige dag.

Juno, ik ben in de winter naar Marokko geweest. Buiten heerlijk en mooi mr binnen? Die huizen? Ijskoud en vochtig. Ga je douchen, spring je echt zo in en uit en je ademt rook uit.

I know
    I know

Heet water aanzetten in douche en wachten tot je het aandurft.

Overdag loop je in vest en gewoon lente van hier.
    Maar als het regen...awe3dieeeee.....saqya habta...l3ays fsebbat...eigenlijk moet je zo n dag regenlaarzen aan van djbel.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    34.261
    22-06-2003

Freya, over Parijs, had je al een hotel? Wil ook gaan, maar in voorjaar denk ik.

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    13.399
    06-10-2017

Oooooops!

Ja dus dacht ik ook, maar nee. Meteen bam kerst!
    Dankzij jou nog kunnen verplaatsen als ik dit niet las he haha, hoe langer je wacht hoe duurder tickets worden. Ik heb het nu een paar dagen kunnen verzetten en 60,- bijbetaald, valt mee gelukkig. Door covid zijn ze flexibeler met wijzigen.
    Verzamel herinneringen, geen bezittingen.

MVC Lid

Reacties
    13.399
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Salaam mi ladies.

Alles ok met jullie?

Walaykum salaam.

Wat fijn dat je ouders terugkomen.

Allah ya3tik sa7a, jij ook, wanneer ga je? Wij blijven 2 nachten slapen en gaan dan ochtend heen en avond terug dus zijn er 3 dagen.

Ik weet niet of dat in NL ook zo is eigenlijk..

MVC Lid

Reacties
    19.082
    03-02-2013

Jawel. Hij herinnerde me er aan.
    Ik droeg twee dikke huissokken en jonggingbroek sliep ik mee. En lberd kay qatta3!
    Ja, erg he. Of je moet zo een kacheltje meenemen/aanschaffen.
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

nooit geweest

Reacties
    34.261
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankzij jou nog kunnen verplaatsen als ik dit niet las he haha, hoe langer je wacht hoe duurder tickets worden. Ik heb het nu een paar dagen kunnen verzetten en 60,- bijbetaald, valt mee gelukkig. Door covid zijn ze flexibeler met wijzigen.
    Mooi dat het nog kon!

Wil met mn schoonzus in voorjaar gaan.
    Als onze mannen de beïnvloeding door hun familie weer kwijt zijn....[emoji2960]

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    13.399
    06-10-2017

Freya, over Parijs, had je al een hotel? Wil ook gaan, maar in voorjaar denk ik.
    Ja heb ik geboekt via booking, vlakbij het treinstation, we kunnen er zo heen lopen. En tis heel centraal, vlakbij bezienswaardigheden. Het heet Avalon Hotel Paris Gare du Nord

MVC Lid

Reacties
    13.399
    06-10-2017

Mooi dat het nog kon!

Wil met mn schoonzus in voorjaar gaan.
    Als onze mannen de beïnvloeding door hun familie weer kwijt zijn....[emoji2960]
    eerlijk beter zonder mannen hahaha. Ik zei tegen m'n man echt alleen meegaan als je echt wil, anders ga ik gewoon alleen. Hij zei de kinderen gaan je gek maken, nou echt niet kan dat makkelijk alleen maar goed hij wilde dus wel mee en mij niet alleen laten gaan. Heb nog even gedacht aan m'n zus maar sorry met 4 kids waaronder een baby... In de winter, beter niet. Tis er wel echt koud dus ik ga veel kleding meenemen, thermokleding enz

MVC Lid

Reacties
    19.082
    03-02-2013

CitizenM Paris Gare de Lyon is echt een fijn hotel. French Theory is ook heel leuk.

nooit geweest

Reacties
    34.261
    22-06-2003

eerlijk beter zonder mannen hahaha. Ik zei tegen m'n man echt alleen meegaan als je echt wil, anders ga ik gewoon alleen. Hij zei de kinderen gaan je gek maken, nou echt niet kan dat makkelijk alleen maar goed hij wilde dus wel mee en mij niet alleen laten gaan. Heb nog even gedacht aan m'n zus maar sorry met 4 kids waaronder een baby... In de winter, beter niet. Tis er wel echt koud dus ik ga veel kleding meenemen, thermokleding enz
    Dat dus. Ik kan ook prima alleen op vakantie met de kinderen en ook gedaan.
    Maar wat doen die vrouwen dan? Wat zijn jullie voor mannen!! [emoji1787]
    Zie het helemaal voor me.
    Maar ben nu 11 jaar getrouwd en mn schoonzus veel langer...zou je denken dat ze er mee kappen als het ze niet lukt, maar nee...blijft comedy.

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    34.261
    22-06-2003

Ja heb ik geboekt via booking, vlakbij het treinstation, we kunnen er zo heen lopen. En tis heel centraal, vlakbij bezienswaardigheden. Het heet Avalon Hotel Paris Gare du Nord
    Dank je! Heb het opgeslagen!

-- Kahlil Gibran