1. #265966
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    InshaAllah dankjewel!
    Idd denk als je daar aan blijft denken je er wat relaxter in staat.

    Waarom wil je weg? In ieder geval jij ook succes!


    Ja denk het ook!

    Dankjewel nog! Ging weer goed alhamdoelillah

    Echt erg als ik het woordje alhamdoulillah hoor, moet ik aan morena denken, krijg het niet uit m’n hoofd! Verschrikkelijk
    Alhamdulilah. Ghayr inshaAllah.
    Morena? What did i miss haha

  2. #265967
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Ik heb ook iets heel rasistisch meegemaakt droeg toen nog geen hoofddoek was een bijbaan 10 jaar terug. Op een dag kwam ik binnen met een hoofddoek, en er was een manager die zei of je doet hem af of je gaat weg. Dus ik zo droog doe niks af en een andere manager hoorde dat dus ik zo en als je het niet bevalt hoef ik hier ook niet meer te werken als ik al zo een reactie kreeg, neem zelf ontslag. Dus die andere manager rustig aan dit is aan de restaurantmanager, die sprak ik de volgende dag en die zei van zo had er niet gereageerd moeten worden en je mag een kapje op om je haar te bedekken! Later werd er een meisje aangenomen met hoofddoek dacht lekker voor je ga maar dood van binnen . En sommige collega’s wat is dat ik zo dat zie je toch rare mensen, dacht dikke middelvinger leef niet voor anderen en ben niet op de aarde om jullie tevreden te stellen. Moet zeggen meningen van anderen doet mij echt heel weinig mensen kunnen zeggen wat ze willen, voel er gwn niets meer bij.

  3. #265968
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ik heb ook iets heel rasistisch meegemaakt droeg toen nog geen hoofddoek was een bijbaan 10 jaar terug. Op een dag kwam ik binnen met een hoofddoek, en er was een manager die zei of je doet hem af of je gaat weg. Dus ik zo droog doe niks af en een andere manager hoorde dat dus ik zo en als je het niet bevalt hoef ik hier ook niet meer te werken als ik al zo een reactie kreeg, neem zelf ontslag. Dus die andere manager rustig aan dit is aan de restaurantmanager, die sprak ik de volgende dag en die zei van zo had er niet gereageerd moeten worden en je mag een kapje op om je haar te bedekken! Later werd er een meisje aangenomen met hoofddoek dacht lekker voor je ga maar dood van binnen . En sommige collega’s wat is dat ik zo dat zie je toch rare mensen, dacht dikke middelvinger leef niet voor anderen en ben niet op de aarde om jullie tevreden te stellen. Moet zeggen meningen van anderen doet mij echt heel weinig mensen kunnen zeggen wat ze willen, voel er gwn niets meer bij.
    Zo irritant ook ' wat is dat ', terwijl ze het toch wel weten denk je dan.

    Vind het sowieso echt een obsessie hoe iedereen zo bezig is met die hoofddoek.

  4. #265969
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    De monteur is er, de kast staat en hij gaat zo beginnen aan de berging

  5. #265970
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Zo irritant ook ' wat is dat ', terwijl ze het toch wel weten denk je dan.

    Vind het sowieso echt een obsessie hoe iedereen zo bezig is met die hoofddoek.
    Ja echt irritant was ook een boerengat waar ik woonde, merk in de grote steden minder mensen die je raar op aankijken want het is hier toch Nador en een baan krijgen gaat ook makkelijker dan sommige andere regio’s.

  6. #265971
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ja ik doelde ook specifiek op moslima's en dan vooral met hoofddoek, want voor mannen of moslima's zonder hoofddoek is het makkelijker om een baan te vinden. Maar zij krijgen dan wel nog steeds met racisme te maken.

    Weet je dat zelf meisjes met hijab op de middelbare scholen hun studiekeuze baseren op waar ze kansen krijgen op de arbeidsmarkt? Zo jammer vind ik dat. Het enige waar je hier werk vind met hoofddoek is action, zeeman, kruidvat, albert hein (toevallig allemaal nederlandse winkels). En dan in de sociale sector doen ze ook niet moeilijk erover. Of voor jezelf beginnen. Maar een topfunctie, vergeet het maar. En je ambitie zou maar net daar liggen.

    Maar idd alhamdoulilah. Ben al blij dat ik hier woon en niet in frankrijk. Een van de nieuwe presidentskandidaten wil frankrijk bevrijden van de islam, zelf in zijn toespraak gezegd. Moge Allah het voor de moslims daar vergemakkelijken want er komen moeilijke tijden aan.
    Zag laatst een docu op 1 vd belgische zenders ging over dat ze hoofddoek willen afschaffen als je in t onderwijs zit. Dis je mag m alleen op als je islam les geeft. Ik vond dat zo krom, zehma onpartijdig zijn tijdens les.

    Ja ik zag t op nieuws vd week over doe presidentskandidaat Frankrijk. Ik zei gelijk tegen mn man wedden dat hij t wordt. Trump werd t ook was toen ook een nachtmerrie toen hij had gewonnen.

    Allah yahfad oesafi waar we ook wonen
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #265972
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Alhamdulilah. Ghayr inshaAllah.
    Morena? What did i miss haha
    Haha morena met die illie.
    Je werd er mee doodgegooid op fb/tiktok, omdat ze hun ook gingen nadoen.

    https://m.youtube.com/watch?v=Ejs7qrBWtyA
    Happiness is an inside job


  8. #265973
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    De monteur is er, de kast staat en hij gaat zo beginnen aan de berging

    Besaha!!
    Wat voor kast?
    Happiness is an inside job


  9. #265974
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ik heb ook iets heel rasistisch meegemaakt droeg toen nog geen hoofddoek was een bijbaan 10 jaar terug. Op een dag kwam ik binnen met een hoofddoek, en er was een manager die zei of je doet hem af of je gaat weg. Dus ik zo droog doe niks af en een andere manager hoorde dat dus ik zo en als je het niet bevalt hoef ik hier ook niet meer te werken als ik al zo een reactie kreeg, neem zelf ontslag. Dus die andere manager rustig aan dit is aan de restaurantmanager, die sprak ik de volgende dag en die zei van zo had er niet gereageerd moeten worden en je mag een kapje op om je haar te bedekken! Later werd er een meisje aangenomen met hoofddoek dacht lekker voor je ga maar dood van binnen . En sommige collega’s wat is dat ik zo dat zie je toch rare mensen, dacht dikke middelvinger leef niet voor anderen en ben niet op de aarde om jullie tevreden te stellen. Moet zeggen meningen van anderen doet mij echt heel weinig mensen kunnen zeggen wat ze willen, voel er gwn niets meer bij.

    Echt erg je doet m af of gaat naar huis. Was echt vertrokken.

    Heb wel eens zo random buiten in supermarkt etc als een vrouwtje bij de kassa staat en duurt wat te lang, omdat ze niet goed kunnen tellen bijv of de taal niet zo goed spreken. Zie je zo allemaal zuchten of je kant op kijken met het gebaar slaat nergens op en hun schouders helemaal ophalen. Ga altijd vragen of ik ze moet helpen, zeg ik ook van zo kan het ook. Zie ze dan ook echt rood worden en wat mompelen.
    Happiness is an inside job


  10. #265975
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Haha morena met die illie.
    Je werd er mee doodgegooid op fb/tiktok, omdat ze hun ook gingen nadoen.

    https://m.youtube.com/watch?v=Ejs7qrBWtyA
    Die ken ik niet, wat een mafkees haha.

  11. #265976
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Besaha!!
    Wat voor kast?
    Allah tik sa7a.

    Wandkast voor in de keuken. Had echt behoefte aan extra opbergruimte.

  12. #265977
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Haha morena met die illie.
    Je werd er mee doodgegooid op fb/tiktok, omdat ze hun ook gingen nadoen.

    https://m.youtube.com/watch?v=Ejs7qrBWtyA
    Omg kapot lachen, heb moeten janken!!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #265978
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Zag laatst een docu op 1 vd belgische zenders ging over dat ze hoofddoek willen afschaffen als je in t onderwijs zit. Dis je mag m alleen op als je islam les geeft. Ik vond dat zo krom, zehma onpartijdig zijn tijdens les.

    Ja ik zag t op nieuws vd week over doe presidentskandidaat Frankrijk. Ik zei gelijk tegen mn man wedden dat hij t wordt. Trump werd t ook was toen ook een nachtmerrie toen hij had gewonnen.

    Allah yahfad oesafi waar we ook wonen
    Dat is ook afgeschaft he. En ook voor leerlingen, want "we gaan geen meisjes gaan onderdrukken". Sommige scholen laten wel een grote bandana toe. Op hogescholen en universiteiten dan mag het weer wel.

    Ja volgens mij word het ook die ofwel marine le Penn. Ze hebben nu ook een wetsvoorstel goedgekeurd die hoofddoek voor minderjarigen op alle openbare plaatsen verbied. Dus dat zegt al genoeg.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #265979
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dat is ook afgeschaft he. En ook voor leerlingen, want "we gaan geen meisjes gaan onderdrukken". Sommige scholen laten wel een grote bandana toe. Op hogescholen en universiteiten dan mag het weer wel.

    Ja volgens mij word het ook die ofwel marine le Penn. Ze hebben nu ook een wetsvoorstel goedgekeurd die hoofddoek voor minderjarigen op alle openbare plaatsen verbied. Dus dat zegt al genoeg.
    Ja beter Alhamdoelilah stap voor stap komt t wel goed Inshallah!
    Allemaal 1 grote gore vriendjespolitiek. Maar als een arabische heerser voor zn land opkomt is t een dictator en als t westen zulke leiders heeft is dat vrijheid van meningsuiting!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #265980
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Echt erg je doet m af of gaat naar huis. Was echt vertrokken.

    Heb wel eens zo random buiten in supermarkt etc als een vrouwtje bij de kassa staat en duurt wat te lang, omdat ze niet goed kunnen tellen bijv of de taal niet zo goed spreken. Zie je zo allemaal zuchten of je kant op kijken met het gebaar slaat nergens op en hun schouders helemaal ophalen. Ga altijd vragen of ik ze moet helpen, zeg ik ook van zo kan het ook. Zie ze dan ook echt rood worden en wat mompelen.

    Ja was ook vertrokken heb die dag niet gewerkt mafkees. Gaat hij dat even voor mij bepalen hahaha die is van het dak gevallen. Echt ziek de maatschappij. Ze hebben gwn hun oordeel al klaar en niet alleen met dat. Het begint eigenlijk al heel vroeg allemaal.