1. #254806
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik geef je meer dan 100% gelijk. Gebeurt er wat ben jij wellicht je baan kwijt omdat het gewoon niet mag en waarschijnlijk juridisch etc er gevolgen zijn. Kijken of ze dan voor je opkomt.
    Schoonzus had een fout gemaak, zij studeert trouwens nog en was ook een hele heisa.
    Jammer dan, maar in dit geval, toch echt regels zijn regels.
    Precies, als ik ergens sta en er gebeurt wat, al is het maar de kleinste handeling. Dan draai ik ook persoonlijk op voor de schade. Omdat ik nog geen big heb. Vanuit school mag ik het ook niet.

    Oh zeker, op dat moment laten ze je gewoon vallen. Zijn tattas sowieso meester in. Schuld op een ander schuiven.

    Maar bovenalles is het ook niet professioneel. Je werkt met mensen niet met vee. Patiënt heeft recht op bekwame zorg.

  2. #254807
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    3la stress.

    Niet goed voor je hart.
    Ook niet voor het jouwe zo te lezen. Met je gare smiley erachter.

  3. #254808
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Heftige overstromingen in Tetouan..

  4. #254809
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Bsahtek! Heerlijk is dat. Voelt als een cadeautje haha.

    Ik durf niet te kijken, moet sowieso betalen bang voor de schade Haha.
    Allah ya3tik sa7a.

    Hoop dat t meevalt!
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Denk het niet. Heb niks nodig. Is alleen 10 minuten toch? Vind dat veel te kort, voel me dan zo opgejaagd. Liever bestellen als ik iets nodig heb.

    Ga jij winkelen op afspraak?
    Verschilt per winkel, sommige wel langer, en bij sommige kan je ook bijv 2x 15min inplannen. Ga het nog wel een x doen maar niet meteen. Wilde even naar Kik, wat kleding meenemen voor de kids

    Zat bij Intratuin te kijken maar dat was 15min, is echt te weinig voor zo'n groot centrum

  5. #254810
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Precies, als ik ergens sta en er gebeurt wat, al is het maar de kleinste handeling. Dan draai ik ook persoonlijk op voor de schade. Omdat ik nog geen big heb. Vanuit school mag ik het ook niet.

    Oh zeker, op dat moment laten ze je gewoon vallen. Zijn tattas sowieso meester in. Schuld op een ander schuiven.

    Maar bovenalles is het ook niet professioneel. Je werkt met mensen niet met vee. Patiënt heeft recht op bekwame zorg.
    Klopt idd, laatste is nog wel het allerbelangrijkst argument.

    Allah hafdek.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #254811
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Heftige overstromingen in Tetouan..
    Kreeg het net op de app.

    https://www.instagram.com/p/CL4mYPzo...=1eef0uvanjpdj
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #254812
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Bestelling van Zara van de meiden vandaag compleet, van alles past niks of bevalt niet. Misschien ook maar in de winkel terug brengen en wat shoptijd inplannen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #254813
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Wie weet hoe het gaat met mamavanN? Moest vandaag aan haar denken. Vond haar een lieve meid. Hoop dat ze het goed maakt in shaa Allaah.
    *Account niet meer in gebruik*

  9. #254814
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Trieste gevallen zijn dat. Ik heb haar sowieso een reactie gegeven. Ze liep weg, ik er mooi achteraan. Zo makkelijk kom je er niet mee weg bij mij.

    Ze zat ook echt fout. Sloeg kant noch wal wat ze daar probeerde.

    En dit allemaal omdat heb aangegeven dat ik geen verpleegtechnische handelingen ga verrichten zolang ik mijn toets daarvoor niet heb gehaald. Niet mijn probleem dat ze met tekorten zitten. Is toch redelijk of niet?
    Ook al kan ik het al, ik moet het kunnen verantwoorden uiteindelijk. En daar blijf ik sowieso bij. Ga maar huilen dan. Ook niet mijn probleem.
    Heel goed! Onthoud altijd dat ze je grenzen gaan opzoeken en jij op je strepen moet staan! Want als er iets mis gaat hang je en niemand gaat je helpen! Tig keer gezien in de praktijk! En als ik je een tip mag geven: in de medische wereld moet je het slim spelen. Dat betekent mensen verslaan met je intelligentie en niet je snel ontploffen! Het is eten of opgegeten worden.

    Was dit je begeleider?
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #254815
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    *Account niet meer in gebruik*

  11. #254816
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Shoot zit er op! We rijden nu ergens in de buurt van Deventer terug naar Rotterdam. Kiwi lekker slapend op mijn schoot.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #254817
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Bsa77a! Heel mooi!

    Ewa l3ayla...wesh tsawertoe wela baki?

    Op m'n Instagram tijdslijn zie ik allemaal tekezdek wat shti7 wat rdi7 fel maghrib. Echt bruiloften aan de lopende band. [emoji1745]
    Ja, veel mensen die gewoon stiekem thuis toch een feestje doen. Shoot zit er eindelijk op en we rijden nu ergens in Twente terug naar Rotterdam. Ik mis Twente nu al!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #254818
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Mooie boeket en prachtige volle handen henna
    Zie bij sommige echt soms zo weinig. Dat kan altijd nog denk ik dan

    En veeeel plezier op jullie shoot thischick
    Hahaha, ik ben best ouderwets als het op dat soort dingen aankomt. Mijn henna jurk is ook heel traditioneel.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  14. #254819
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Asfoureh, je hebt goed gehandeld. Laat je alleen niet gek maken, is toch zonde van je lichaam en geest.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  15. #254820
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Klopt idd, laatste is nog wel het allerbelangrijkst argument.

    Allah hafdek.
    Ameen, barakallahufeek Juno.