1. #277801
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Freya, hoe ging je sollicitatiegesprek?

    Praline, hoe is het met M? Voor Nawal hetzelfde, hoe gaat het met de kleine?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #277802
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Ik heb de kleine zojuist weggebracht en ga nu lekker naar huis. Ik ben ziek en werk dus vandaag niet. Ik denk dat ik straks niet weet wat ik met mijn tijd aan moet. Ik verheug me er zo op, even een dag voor mezelf!


    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #277803
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Fijn dat hij het zo goed doet! Gaat snel he, moet vaker naar buiten maar lijkt wel alsof ik er hem niet toe kom. En dan denken mensen wat doet die thuis haha.

    Hoe was het trouwens bij cb helemaal vergeten te vragen. Dank je voor het compliment superlief! Ja moet bezig zijn je herkent het vast wel haat niets doen. In de avond prima, dan ben ik ook vaak moe.
    Ja gaat goed alhamdoulillah.
    Kilo aangekomen en hij is weer stuk langer geworden. Lekker zo doorgaan kreeg ik te horen. Ik heb één soort prikje geweigerd.

    Ja dat ken ik wel
    Maar naar buiten bijv kost veel tijd, dus dag is zo om


    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Wat een gekke en spannende ontknoping. Nu al zin in die wedstrijd.
    Ja ik ook!
    Vind alleen de tijdstip zo ongezellig haha.
    Morgen nl. Nu is het echt winnen of naar huis
    Happiness is an inside job


  4. #277804
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Freya, hoe ging je sollicitatiegesprek?

    Praline, hoe is het met M? Voor Nawal hetzelfde, hoe gaat het met de kleine?

    Het gaat goed hmdl. Lief dat je het vraagt.
    Hij was wat verkouden laatst, maar is al stuk minder geworden. Denk dat het uitje wat hier geadviseerd werd wel geholpen heeft laatst!

    Beterschap en geniet van je dagje alleen!
    Happiness is an inside job


  5. #277805
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Freya, hoe ging je sollicitatiegesprek?

    Praline, hoe is het met M? Voor Nawal hetzelfde, hoe gaat het met de kleine?
    Goed echt een lieverd kan gwn uitgebreid koken en dingen doen tbarkallah ze s makkelijk nog makkelijker dan mijn middelste al was hmdl.

    Me time heerlijk heb dat eventjes in de avond incidenteel kan dan al alleen genieten van de stilte haha

  6. #277806
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Freya, hoe ging je sollicitatiegesprek?

    Praline, hoe is het met M? Voor Nawal hetzelfde, hoe gaat het met de kleine?
    Ging wel aardig maar was wel echt zenuwachtig. Ik ben echt net gebeld en uitgenodigd voor het tweede gesprek.. tweede gesprek is eigenlijk alleen nog met de andere teammanager en een directe collega, zij moeten me eigenlijk dus een soort van ook goedkeuren. Hij zei ook dat hij dat nog niet met andere kandidaten heeft (paar heeft hij afgewezen) en dus echt aangaf dat ik al half aangenomen ben. Moet het dus wel heel erg verpesten mocht het toch niks worden haha.

    Zo'n gek idee, vind het ook echt moeilijk om weg te gaan en tegen mn baas te zeggen dat ik waarschijnlijk wegga.. maarja moet wel die stap maken na bijna 10 jaar.

  7. #277807
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Net de oven gedaan meteen na het eten. Kon het niet laten tot morgen

    Geweldig spul he. Laat alles itwisiek

    En wat ik gisteren nog heb gehaald bij Solow.




    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  8. #277808
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Het gaat goed hmdl. Lief dat je het vraagt.
    Hij was wat verkouden laatst, maar is al stuk minder geworden. Denk dat het uitje wat hier geadviseerd werd wel geholpen heeft laatst!

    Beterschap en geniet van je dagje alleen!
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Goed echt een lieverd kan gwn uitgebreid koken en dingen doen tbarkallah ze s makkelijk nog makkelijker dan mijn middelste al was hmdl.

    Me time heerlijk heb dat eventjes in de avond incidenteel kan dan al alleen genieten van de stilte haha
    Beide makkelijk baby’s dus? Heerlijk hoor!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  9. #277809
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Kleine opgehaald en toen besloten uiteten te gaan. Leuk en wel, maar ben het zat en wil naar huis!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #277810
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ging wel aardig maar was wel echt zenuwachtig. Ik ben echt net gebeld en uitgenodigd voor het tweede gesprek.. tweede gesprek is eigenlijk alleen nog met de andere teammanager en een directe collega, zij moeten me eigenlijk dus een soort van ook goedkeuren. Hij zei ook dat hij dat nog niet met andere kandidaten heeft (paar heeft hij afgewezen) en dus echt aangaf dat ik al half aangenomen ben. Moet het dus wel heel erg verpesten mocht het toch niks worden haha.

    Zo'n gek idee, vind het ook echt moeilijk om weg te gaan en tegen mn baas te zeggen dat ik waarschijnlijk wegga.. maarja moet wel die stap maken na bijna 10 jaar.
    Waarom vind je dat je die stap moet maken? Is deze functie trouwens een verbetering ten opzichte van nu? Denk haast van wel en dan is het begrijpelijk, je wilt ook verder… insa’Allah pakt het goed uit.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  11. #277811
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Waarom vind je dat je die stap moet maken? Is deze functie trouwens een verbetering ten opzichte van nu? Denk haast van wel en dan is het begrijpelijk, je wilt ook verder… insa’Allah pakt het goed uit.
    Ja een stuk beter. Kan nu niet echt meer groeien dus ja als ik niet de rest van m'n leven hier wil blijven hangen moet ik wel weggaan haha. Maar verandering is lastig zeker na zo'n tijd, dus wel dubbel gevoel. Dit is wel een hele mooie/leuke functie met goed salaris en genoeg groeimogelijkheden

  12. #277812
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    .[/IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  13. #277813
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Kleine opgehaald en toen besloten uiteten te gaan. Leuk en wel, maar ben het zat en wil naar huis!
    Wat heb je eigenlijk? Verkouden?
    Heerst allemaal nu wel.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  14. #277814
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Beide makkelijk baby’s dus? Heerlijk hoor!
    Ja hmdl mag niet klagen hoe s t met jouw meid?

  15. #277815
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    1-0 !!