1. #267451
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Uiteindelijk ook de jouwe he. Gaan ze het nou in Marokko houden, nee toch?
    Ze is van Marokko. Allebei btw.
    Ander nichtje is van hier. Twee bruiloften komen er aan.
    Nee zo sta ik er niet in. Uiteindelijk zijn ze niks van mij. Wijsheid uit het verleden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #267452
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    L. kan rollen van haar rug naar haar buik. Ze zit echt in een leuke fase. Lachen dat ze doet, en keihard gillen... maar ook gewoon heel bewust, slim en schattig.

    En ze kan eindelijk in de draagzak. Vond ze eerst vreselijk. Ze moet er nog steeds aan wennen.
    Tbarkellah!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #267453
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Juno, durf je Maghreb aan?
    Niet meteen. Eerst afwachten,maar tegen mei moet er meer zicht zijn.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #267454
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Lissabon is voor de zomer idd. Mei Marokko inshaAllah.

    Voor de zomer of mei?
    Is mooi daar rond mei. InshaAllah!

    Ja mei of de zomer zodra het kan. Ik mis Marokko nu wel.
    Happiness is an inside job


  5. #267455
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Shifaa voor je vriendin Praline.
    Ameen. X
    Ze is niet meer ziek. Gisteren alleen even niet lekker
    Happiness is an inside job


  6. #267456
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ze is van Marokko. Allebei btw.
    Ander nichtje is van hier. Twee bruiloften komen er aan.
    Nee zo sta ik er niet in. Uiteindelijk zijn ze niks van mij. Wijsheid uit het verleden.
    Ik vind het knap dat je nog naar ze toe kan/wil. Als ik het goed begrijp hebben ze genoeg van hun lelijke kanten laten zien.

    Hoe ga je dan met ze om, als je tegenover ze zit? Kan je dan gewoon nog met ze praten? Zou dat dus echt niet kunnen, weten dat iemand je het licht niet in de ogen gunt en dan toch samen thee drinken enz.

  7. #267457
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Tbarka allaah tc! Mooi hoor.

  8. #267458
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik vind het knap dat je nog naar ze toe kan/wil. Als ik het goed begrijp hebben ze genoeg van hun lelijke kanten laten zien.

    Hoe ga je dan met ze om, als je tegenover ze zit? Kan je dan gewoon nog met ze praten? Zou dat dus echt niet kunnen, weten dat iemand je het licht niet in de ogen gunt en dan toch samen thee drinken enz.


    Boven staan, kill them with 'kindness'.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #267459
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    De zon schijnt heerlijk.
    Kreeg een energieboost. Heb zelfs de koelkast van zn plek geschoven. Met dit licht zie je ook veel meer. Vooral de ramen.
    Eten is klaar. Rghayfet gemaakt en alvast mee geluncht met de kleine.
    Straks gaan we toch nog naar zwemles. Voelt zich prima.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #267460
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Boven staan, kill them with 'kindness'.
    Zo fijn dat jullie hetzelfde kunnen zien dat scheelt enorm. Hier is het beeld al wel verschoven van 10% inzien naar 80% inzien, maar we zitten in een soort impasse. Hij houdt hoop dat we het toch verkeerd hebben begrepen en er alleen maar liefde en harmonie is. Ik kan okk ergens nog steeds niet geloven dat mensen sociaal emotioneel zo gehandicapt kunnen zijn, dat ze zich zo laten leiden door haat en afgunst. Er moet toch een moment komen dat ze moeten bedenken , wacht even dit maakt veel te veel kapot

  11. #267461
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Besaha!

    Ik heb precies niks gedaan, behalve wasje gedraaid en de afwas dus. Zo mijn zoon ophalen en naar de bieb. Kan ik toch nog ergens een vinkje zetten op mijn to do list

  12. #267462
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Besaha!

    Ik heb precies niks gedaan, behalve wasje gedraaid en de afwas dus. Zo mijn zoon ophalen en naar de bieb. Kan ik toch nog ergens een vinkje zetten op mijn to do list
    Allah 3tiek sa77a!
    Waarom moeten we altijd productief zijn?[emoji848] Niks doen of genieten kan ook heel belangrijk werk zijn.[emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #267463
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Heb het gelezen, reageer straks even.

  14. #267464
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Heb echt leuke dingetjes gescoord bij Zara en pull & bear, laatste sale voor echt geen geld. En nog wat bij Primark. Er zit nu een pink gellac winkel in Utrecht, dus nog een nieuw kleurtje gehaald, vanille (wit/crème achtig)

    Wacht nu op eten, we gaan zo al eten. Ze hebben sarma voor mij gemaakt

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  15. #267465
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Bsa7tkoum iedereen!
    Zien er lekker uit rghaif besaha
    Schattig thischick

    Heerlijk alles opgeruimd thuis. Mijn vrije dagje goed benut.
    Maar toch niet heel de dag thuis gezeten.

    Lekkere manicure gehad & dit keer gellak, lekker rood! Vind dat altijd heel mooi staan als je daar netjes bij bent gekleed blousjes, pantalon

    Zo kleertjes inpakken dan hoeven we alleen te eten en kunnen we gelijk vertrekken. Geniet daar zo van altijd naar België te gaan!





    Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
    Happiness is an inside job