nooit geweest

Reacties
    34.261
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat zouden ze nog kunnen doen inderdaad.
    Misschien mogen de ongevaccineerde niet behandeld worden? Komt toch nog de wens van sommige gestoorde mensen uit.. Ik weet t niet en nog meer waarschijnlijk

Was laatst een arts in België die niet gevaccineerde ging weigeren.
    Nee dat is misdadig. Zo ver komt het nooit. Elke gek roept wel eens wat voor zn 15 min of fame of om geld binnen te harken.

Denk gewoon lockdown ofzo. Maar iig terug naar basis, mondkapjes en 1,5 m.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    19.082
    03-02-2013

Praline, zo een salontafel kan prima met jouw tv-meubel.
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

MVC Lid

Reacties
    7.720
    26-12-2013

Wat zouden ze nog kunnen doen inderdaad.
    Misschien mogen de ongevaccineerde niet behandeld worden? Komt toch nog de wens van sommige gestoorde mensen uit.. Ik weet t niet en nog meer waarschijnlijk

Was laatst een arts in België die niet gevaccineerde ging weigeren.
    Ik denk dat ze de druk gaan opvoeren bij de anti vaxxers. Amerika gaat ze over een maand weigeren en na Amerika volgt meestal de rest. In Nederland zullen ze mss de Corona app aanpassen, zodat een negatieve test niet meer volstaat. Dat soort dingen. En ja mss worden ziekenhuiskosten straks niet meer vergoed voor deze groep? En als ze deze hele show hebben afgespeeld zijn we alweer in een heel ander toneelstuk beland.

MVC Lid

Reacties
    5.852
    26-06-2015

In vlaanderen komt er nu ook een coronapass in de horeca en weer overal mondmaskerplicht. Voor wie naar België nog wou komen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

Reacties
    601
    06-07-2018

Als mensen het nu niet inzien, weet ik het ook niet meer.. Super grappig alsof alleen corona bestaat. Dus stel je breekt iets of je hebt ergens last van wat los van corona staat, word je alsnog niet geholpen puur om dat vaccin? Ik vind dit echt belachelijk ze werden altijd boos op mensen die vergelijkingen gingen maken met tweede wereldoorlog, maar de overeenkomsten zie je steeds meer. Zou zo een maatregel even wreed vinden. Iemand medisch hulp afwijzen is net als moord. Bovendien is de vaccinatiegraad nu allang in de meerderheid, 83 procent dacht ik. Zou die kleine minderheid van 17 procent de IC's belasten in heel NL? Denk t niet..

Reacties
    601
    06-07-2018

Tja soms heb je er zulke bij zitten.
    Dan juist bewijzen dat hij het kan.
    Gelukkig heeft je broertje jou als voorbeeld en kan hij veel van jou opsteken. Blijf hem motiveren!
    Ja als er rapportgesprek komt wil ik nog wel even met die troela spreken, laat haar zien wat kapot slecht is

En over wat ze nog meer zouden kunnen doen, ik hoop maar dat t InshaAllah blijft bij mondkapjes en 1,5m afstand. Mn gevoel zegt nu dat ze nog wachten met zorg, maar het aan gaat komen op werk.. Wat moet je dan school ga ik gewoon dan online doen die mogelijkheid bieden ze wel, maar werk kan ik alleen op locatie doen en dan wat moet je. Echt verrot gewoon en de duivel himself is lekker rustig op vakantie in Madrid. Om ons vervolgens lockdowns op te leggen en chanteren met werk.