1. #259486
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Jawahir, sandous, asmahane, shahrazade, mounia, jehane, ghizlane, soukayna....
    Mounia vind ik ook heel mooi.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #259487
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja, mooi hè? We hebben nog zeker 3 maandjes. Moet dus lukken!

    Zijn overleden zus heet Eva. Ook een mooie naam, maar ik zie ons al aankomen met Eva bij het consulaat.
    Prachtig! probeer hem over te halen. Betrek kiwi erbij hahaha

    Allah yar7amha. Hawa or Eve, as the " mother of mankind".
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #259488
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik houd van jouw nuchterheid, maar ik zal het zelf niet kunnen. Als mijn man zoiets zou flikken zou ik echt voorgoed afgeknapt zijn. Ik vind dat echt iets over zijn karakter zeggen.
    En dan?

    Teken de scheidingspapieren maar?
    Ik kijk verder en voed liever op. Zoiets zou nu niet meer in hem opkomen.
    Naar Egypte had hij ons liever wel mee gehad, maar na lang twijfelen heb ik nee gezegd.
    Ben bv ook alleen met de meiden eens naar Spanje geweest en andere plekken. Ook prima.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #259489
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Prachtig! probeer hem over te halen. Betrek kiwi erbij hahaha

    Allah yar7amha. Hawa or Eve, as the " mother of mankind".
    Hahah, twee papiertjes en Kiwi laten beslissen. Ik zie ons het nog doen ook.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #259490
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    En dan?

    Teken de scheidingspapieren maar?
    Ik kijk verder en voed liever op. Zoiets zou nu niet meer in hem opkomen.
    Naar Egypte had hij ons liever wel mee gehad, maar na lang twijfelen heb ik nee gezegd.
    Ben bv ook alleen met de meiden eens naar Spanje geweest en andere plekken. Ook prima.
    Scheelt wel dat jouw man je op vakantie laat gaan. Als je een man had die jou niet zou laten, maar wel zelf alleen wenst te gaan… zou ik spontaan kotsen.

    Waarom ben je destijds niet mee naar Egypte geweest?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #259491
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Tegels halen is tegenwoordig wat ik doe, ipv make-up.

    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #259492
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hahah, twee papiertjes en Kiwi laten beslissen. Ik zie ons het nog doen ook.

    Mooi opgelost zo lijkt mij geweldig om later (in sha Allah) tegen jullie dochter te kunnen zeggen:

    "Papa en mama konden niet kiezen dus hebben we kiwi laten kiezen"

    Succes met inkopen doen. En geen zware spullen tillen jij
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #259493
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lichaamsverzorging van een imfluencer zonder enige kennis of achtergrond..denk dan hoe dan? Meer dat ze hun naam er aan verbinden.
    Liever een cosmeceutical met bewezen werking.
    Zo ben ik dan he.
    Ja ik snap dat dus ook niet! Maar die influencers maken wel goed gebruik van hun status.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #259494
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Freya heel veel Sabr en sterkte voor jullie allemaal. Moge Allah zijn rahma over hem doen neerdalen, heftig voor iedereen zulke momenten. Afscheid is het moeilijkste op deze Dunya.
    Inchallah rahma voor jullie.
    Ameen, sterkte Freya. Enige wat jullie kunnen doen is veel ad3ieyaat verrichten.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #259495
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hamdoelilah over kleding was ik altijd netjes. Mijn zus kreeg indd veel commentaar van mijn ouders. Ik heb bloot bloot nooit mooi gevonden.

    Wel die man van mij heeft enkel voor zichzelf geboekt en ik denk bij mezelf wtf. Wie doet nu zoiets! Ik weiger om te boeken voor mezelf en de kids.

    Dus ik laat het zo.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Alleen geboekt? Was zijn bedoeling om alleen te gaan zonder jullie of wil hij niet betalen? Moehiem hoe dan ook vind dat echt niet kunnen. Heel veel succes meid wollah soms zijn mannen echt verschrikkelijk.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #259496
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hamdoelilah over kleding was ik altijd netjes. Mijn zus kreeg indd veel commentaar van mijn ouders. Ik heb bloot bloot nooit mooi gevonden.

    Wel die man van mij heeft enkel voor zichzelf geboekt en ik denk bij mezelf wtf. Wie doet nu zoiets! Ik weiger om te boeken voor mezelf en de kids.

    Dus ik laat het zo.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ik zou mooi met mijn kids en een vriendin ergens anders boeken en volop genieten en veel pics maken.

    Stik er effe mooi in. [emoji43]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #259497
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Lieve olifantje
    Wat naar voor je! Ik lees vaker het een en ander. Het lijkt mij dat jullie gewoon op totaal verschillende golflengtes zitten. Zo jammer.
    Ik zou hem om een volwassen gesprek vragen, wanneer het rustig is en hem open en eerlijk vertellen dat je bent teleurgesteld en dat je als koppel door het leven wilt ipv zo
    Waarom zijn we anders getrouwd? Ik hoop oprecht dat je iets kunt keren in je relatie met hem. Ik vind het doodzonde dat jullie niet als gezin gaan.
    Jij zit ook midden in je tropen jaren met je kinderen en ook jij verdient een leuke vakantie als gezin
    Inchallah gair hbiba

  13. #259498
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Hij is overleden. Inna lillahi wa inna ilayhi raji3on. Allahi ra7moe

  14. #259499
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hij is overleden. Inna lillahi wa inna ilayhi raji3on. Allahi ra7moe
    Jeetje, dat is wel heel snel gegaan. Lieve Freya, heel veel sterkte de komende tijd. Moge Allah hem genadig zijn en hem doen herenigen in het hiernamaals met jouw man.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  15. #259500
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hij is overleden. Inna lillahi wa inna ilayhi raji3on. Allahi ra7moe
    Inna Lillahi wa inna ilaihi raji'un
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal en zoek vooral veel steun bij elkaar in deze moeilijke tijd.
    Happiness is an inside job