1. #249136
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja tegen die tijd mag je me bijpraten.

    Kilking eve is vd week bij videoland...eerste 2 seizoenen heb ik gezien, maar weet echt niet alles meer...zo irritant.
    Ik heb geen videoland helaas.

  2. #249137
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    You're not you en 100 meters zijn echt aangrijpend( tenminste voor mij).
    De ene film gaat over een jonge vrouw die ALS krijgt en de ander is een man die MS krijgt is waargebeurd.

    L' immortale (als je gomorra hebt gezien)
    Making a murder
    Split
    Vivir sin permiso
    Lost girls

    Mini lijstje.

  3. #249138
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Ik vind met namen geven dat je ook rekening moet houden met de eventueel ingewikkelde achternaam. Anders zo zielig als ze later zowel voornaam als achternaam helemaal moet spellen haha. Doe ik al mijn hele leven, maar alleen voor de achternaam. Succes met namen kiezen fessia en A.

    Olifantie 3la slamtek. Heb nog aan je gedacht. Insha allaah maak je het goed.

    Asfoureh allaahi chafik, ameen. Niks aan, die stress.

  4. #249139
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    You're not you en 100 meters zijn echt aangrijpend( tenminste voor mij).
    De ene film gaat over een jonge vrouw die ALS krijgt en de ander is een man die MS krijgt is waargebeurd.

    L' immortale (als je gomorra hebt gezien)
    Making a murder
    Split
    Vivir sin permiso
    Lost girls

    Mini lijstje.
    You're not you is echt een aanrader. Echt een aangrijpende film.
    Vind die actrice, Hilary shwank, echt goed. Al haar films zijn goed en betekenen iets.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #249140
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Wie houd van Hilary shwank, dit zijn allemaal top film en raken je op de een of andere manier.
    55steps, over hoe vrouwen vroeger in de psychiatrie behandelt werden en de gevolgen ervan.
    Mary and martha, 2 moeders, een Amerikaanse en een Afrikaanse, krijgen binding met elkaar nadat ze alletwee hun kind verloren zijn
    Freedom writers, "probleemklas" waarin de juf geloofd
    Conviction
    What they had, zorg voor ouders met dementie
    Cries unheard, oude film over huiselijk geweld
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #249141
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    [emoji123]

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  7. #249142
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Wie houd van Hilary shwank, dit zijn allemaal top film en raken je op de een of andere manier.
    55steps, over hoe vrouwen vroeger in de psychiatrie behandelt werden en de gevolgen ervan.
    Mary and martha, 2 moeders, een Amerikaanse en een Afrikaanse, krijgen binding met elkaar nadat ze alletwee hun kind verloren zijn
    Freedom writers, "probleemklas" waarin de juf geloofd
    Conviction
    What they had, zorg voor ouders met dementie
    Cries unheard, oude film over huiselijk geweld

    Ik vind haar films inderdaad goeie. Al helemaal als je te maken krijgt met patienten die lijden aan die ziekte of dementie. Alleen mary and martha niet gezien, ga die even voor de avond laten insha allaah!

  8. #249143
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    [emoji123]

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Is er iets veranderd nu bij de sportscholen sinds Corona? Mondkapje nodig ?
    Mn vriendin die zegt het al heel lang om te gaan sporten. Betaalde je bijv ook door toen ze dicht moesten?

    Wacht in ieder geval even dinsdag af wat rutte weer te melden heeft

    Heb er nu ook mooi tijd voor, vooral in de ochtend
    Happiness is an inside job


  9. #249144
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Is er iets veranderd nu bij de sportscholen sinds Corona? Mondkapje nodig ?
    Mn vriendin die zegt het al heel lang om te gaan sporten. Betaalde je bijv ook door toen ze dicht moesten?

    Wacht in ieder geval even dinsdag af wat rutte weer te melden heeft

    Heb er nu ook mooi tijd voor, vooral in de ochtend
    Nee geen mondkapje, enige wat veranderd is, is reserveren. Heb zelf altijd wel plek omdat ik vaak in de ochtend ga.. en we hebben allemaal onze eigen spuit met desinfecterend spul derin en een doekje om de apparaten en gewichten schoon te maken

    Ik betaalde toen 7,95 ipv 35,- en dat werd ook keurig gevraagd via de mail.. om ze toen ook staande te houden heb ik die 7,95 wel gedaan. Maar dit is geen SportCity of fitforfree, basicfit etc. Je hoeft wettelijk gezien ook niet te betalen als je niet ervan gebruik kan maken

  10. #249145
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik weet niet of ik het mag zeggen maar jouw ex noemde Nizar toch?

    Het is dat ik Nizar zo een hele mooie naam vindt.

    Bsaha stoelen!

    Salaam aleikum dames.

    Lang geleden...

    Zag vanalles voorbij gaan mbt namen. Mijn mama vond Taha ook een hele mooie naam. Op mijn lijst stond ook nog Youssef, Ramiez, Zakaria, Naoufal.

    Anissa, Asiya ook mooie namen. Als ik een meisje had, had ik Daalia gekozen. Fairouz, Soraya, Amber vind ik ook mooi.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Taha wordt afgeraden in de islam.
    En zag ergens ook nourdine voorbij komen, dat is ook afgeraden. Alles met "dien".

    Doe aub onderzoek voordat jullie een naam kiezen. Heb ik ook gedaan

    Ik vind jongensnamen zo makkelijk. Profeetnamen en Abdelrahmaan/Abdullah vind ik prachtig. Jammer dat ze hier in NL Appie genoemd zullen worden Meisjesnamen zijn wat lastiger maar hadden er wel eentje voor het geval het een meisje zou worden. Mijn man komt dan met namen zoals Khadija Fatima enz.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  11. #249146
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nee geen mondkapje, enige wat veranderd is, is reserveren. Heb zelf altijd wel plek omdat ik vaak in de ochtend ga.. en we hebben allemaal onze eigen spuit met desinfecterend spul derin en een doekje om de apparaten en gewichten schoon te maken

    Ik betaalde toen 7,95 ipv 35,- en dat werd ook keurig gevraagd via de mail.. om ze toen ook staande te houden heb ik die 7,95 wel gedaan. Maar dit is geen SportCity of fitforfree, basicfit etc. Je hoeft wettelijk gezien ook niet te betalen als je niet ervan gebruik kan maken
    Ow dat valt allemaal nog reuze mee
    Zou dat ook betalen voor hun op zo een moment.
    Bij mijn laatste sportschool (4jaar) geleden
    Betaalde daar €55 per maand. Dat vind ik dan weer zonde als je daar aan vast zit en niet kan sporten.
    Alleen vrouwen is er niet meer helaas daar, dus kunnen we ook voor zoiets als basic fit gaan dan.
    Happiness is an inside job


  12. #249147
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    Dat is wel veel idd, sowieso zijn basicfit etc niet zo duur en je kan naar verschillende vestigingen, dat is wel weer handig. Is wel echt fijn, vooral in de ochtend sporten, energie voor de hele dag.
    Zat toevallig naar stories van saarsunshine te kijken, valt mij op dat ze alleen cardio doet of misschien toevallig alleen gisteren..

    Doe nu sinds een tijdje echt weer wat zwaarder trainen, vooral billen/benen, en ik merk echt verschil, er is wel wat volume bij weer kan dus echt. Achterkant kan je bijtrainen, voorkant niet haha, dat wordt meestal juist kleiner als je dat echt traint. Daarom zie je bij veel een boobjob.

  13. #249148
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dat is wel veel idd, sowieso zijn basicfit etc niet zo duur en je kan naar verschillende vestigingen, dat is wel weer handig. Is wel echt fijn, vooral in de ochtend sporten, energie voor de hele dag.
    Zat toevallig naar stories van saarsunshine te kijken, valt mij op dat ze alleen cardio doet of misschien toevallig alleen gisteren..

    Doe nu sinds een tijdje echt weer wat zwaarder trainen, vooral billen/benen, en ik merk echt verschil, er is wel wat volume bij weer kan dus echt. Achterkant kan je bijtrainen, voorkant niet haha, dat wordt meestal juist kleiner als je dat echt traint. Daarom zie je bij veel een boobjob.

    Ja, was wel heel luxe. Zat ook een zonnebank bij onbeperkt, maar daar ga ik toch niet onder dus was echt alleen omdat het dames only was. We hebben hier 2 basicfits zelfs
    Ja lijkt me ook wel lekker

    Ik zie niet veel van haar sport momenten, misschien doet ze daarnaast ook oefeningen..
    maar haar doel is nog steeds afvallen, ze loopt daarnaast ook altijd haar stappen, en voor lunch/ontbijt vaak alleen een drankje? Vraag me af of dat wel goed is
    Happiness is an inside job


  14. #249149
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja, was wel heel luxe. Zat ook een zonnebank bij onbeperkt, maar daar ga ik toch niet onder dus was echt alleen omdat het dames only was. We hebben hier 2 basicfits zelfs
    Ja lijkt me ook wel lekker

    Ik zie niet veel van haar sport momenten, misschien doet ze daarnaast ook oefeningen..
    maar haar doel is nog steeds afvallen, ze loopt daarnaast ook altijd haar stappen, en voor lunch/ontbijt vaak alleen een drankje? Vraag me af of dat wel goed is
    Bij ons heb je ook zonnebank en sauna maar beiden buiten gebruik ivm corona..

    Ik kijk sowieso niet dagelijks dus geen idee maar afvallen kan ook zeker met tegelijkertijd krachttraining, heb dat zelf altijd zo gedaan.

    Ja zie dat drankje idd weleens, weet niet wat ze verder eet maar is wel weinig ja

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  15. #249150
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Vanaf nu ga ik weer met donker haar door ‘t leven. Was dat blonde echt zat. Heb nieuwe kapster gevonden.. wel grappige regel voor in de salon: geen kids.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk