1. #223966
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door noessiba Bekijk reactie
    Zo leuk om te lezen xav,

    Jullie zijn allebei ouder en wijzer geworden in de loop der jaren.

    Allah i jieb li fiha al gair, zou mooi zijn om weer n gezinnetje te worden, ik wil dan wel n uitnodiging he
    Aaah dank je wel.
    Ameen. Haha ik beloof niks! Maar als het onmogelijke toch nog mogelijk wordt zal ik aan je denken.
    Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    Ghair inshallah
    Maar ik merk aan alles wat je schrijft over hem, dat jij er nu wel klaar voor bent of niet?
    Zoals je zegt, ik vind dat hij ermee moet komen!
    Een gesprek om te beginnen!
    Wel knap dat hij na jaren ook nog steeds niet hertrouwd is!
    Als het mektab is komen jullie inshallah samen
    Zou heel leuk zijn, jullie zijn een van de weinige koppels die zo met elkaar om gaan, mooi om te zien
    Dus jullie zien elkaar niet? Of bellen wel?
    Insha Allah. Nee ik bewonder zijn verandering gewoon. Tis niet dat ik gelijk hoop op een nieuwe kans. Ben Allah dankbaar dat mijn kinderen zo een vader, die ondanks niet met hun samenwoont toch elke dag ze komt ophalen en overal bij betrekt. Soms zelfs naar z´n werk. Maar ja ik schreef het allemaal in een gekke bui we hebben het niet gehad over een kans of iets, ff misverstandje uit de wereld helpen
    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Mirella waarom niet weer gezin idd zoals iemand anders al zegt! Je hebt kindjes zou niet verkeerd zijn

    Ik ken persoonlijk 2 stellen die gescheiden zijn en weer terug met elkaar leven waarvan 1 niet eens kindjes had daarna toch terug en samen kindje gekregen etc etc

    Zou niet verkeerd zijn
    Ja altijd mooi zulke verhalen Word er ook echt altijd blij van dat te horen, zeker als er kinderen in het spel zijn. Maar zou indd ook voor mijn kids ideaal zijn ja. Maar alleen Allah weet wat het beste is voor ons.
    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    mooi om te lezen xav! in sha allah komen jullie bij elkaar als t jullie mekteb isen dat allebei willen
    Dank je wel
    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Mirella ben jij die van die visschotel? Wuahahahah my god k ben dood
    Hhahahhaha ja, deze tamza reageert onder 2 accounts.

  2. #223967
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ooh oké weet ik veel van sommige leden ken k naam van account maar meeste niet dus k reageer vaak gewoon

    Tot k zag iemand zei visschotel dat was me bijgebleven Wuahahaah en toen zag k iedereen xav zeggen echt lomp


    Moehiem leuk echt wat je zegt soms lijken dingen wooow en dan probeer je weer en kan het misgaan maar wie weet

    Voor nu enjoy dat die zo goed is voor jullie kinderen Alhamdolillah is een groot goed hoe normaal dat ook hoort te zijn is het toch speciaal.

  3. #223968
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahah zo lief hoe je over hem praat. Moge Allah jullie bij elkaar laten komen als dat het beste is is natuurlijk ook het beste voor je kinderen. Opgroeien met papa en mama samen.
    Hahaha i know ben gek! Allahoema ameen dan maar, maar wij hebben geen plannen he. Toch heel lief dat je dat zegt
    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Xav heel leuk om dit te lezen! Ook best bijzonder hoor je niet vaak. InshaAllah zal hij gauw de eerste stap nemen en komen jullie uiteindelijk toch weer bij elkaar als dit het beste voor jullie is. Ik gun t je oprecht
    Te lief, dank je wel Beyouti !
    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Mirella/xaviera
    Leuk om te lezen. insha Allah zullen jullie er uit komen, ook omwille van de kinderen. Zij zien hun ouders het liefst samen.



    Praline, zoooo cute. Ben je al een beetje aan het idee gewend dat je een meisje krijgt?
    Ben je van plan te vasten, gezien je dan bijn 6maanden bent? Allah ishel
    Dank je wel! Toch heel lief
    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Xav: Allahoemma baarik lakum. Net zoals de andere dames, hoopte ik altijd al ergens dat het een 'and they lived happily ever after' - story zou worden ila fih khayr voor jullie en de kindjes. Moge Allah swt het goede voor jullie vervolmaken. Ameen.
    Aaah, superlief, Allahoema ameen. Ja dat is begrijpelijk, elk gezin zou het een kans moeten geven als alles beter gaat. Ik snap je goede bedoelingen
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh ik las verliefd etc dus dacht dat je er wel voor open stond juist.
    Maar ik snap je punt wel, Allah jzieb lifeeha lghayr inshaAllah.
    Nee dan heb je niet alles gelezen
    Allahoema ameen.

  4. #223969
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ooh oké weet ik veel van sommige leden ken k naam van account maar meeste niet dus k reageer vaak gewoon

    Tot k zag iemand zei visschotel dat was me bijgebleven Wuahahaah en toen zag k iedereen xav zeggen echt lomp


    Moehiem leuk echt wat je zegt soms lijken dingen wooow en dan probeer je weer en kan het misgaan maar wie weet

    Voor nu enjoy dat die zo goed is voor jullie kinderen Alhamdolillah is een groot goed hoe normaal dat ook hoort te zijn is het toch speciaal.

    Hahaha ja sorry voor de verwarring.
    Ja klopt ben ik me van bewust, daarom is het ook zo moeilijk en angstig, aan de andere kant heb je wel alles uit de kast gehaald voor je kinderen mocht het weer mis gaan. Kunnen ze je later nooit verwijten van het nooit een kans hebben gegevem.

  5. #223970
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Nee joh waarom sorry ik ben niet helemaal in de site reageer vaak maar weet gewoon niet alle namen en verhalen bij welke namen etc etc

    Moehiem Allah weet wat die doet dus relax en wat komt dat komt en idd als zo loopt dan voor de kids je best gedaan. Moge Allah het goede brengen. Ameen

  6. #223971
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mirella Bekijk reactie
    Hahaha i know ben gek! Allahoema ameen dan maar, maar wij hebben geen plannen he. Toch heel lief dat je dat zegt

    Te lief, dank je wel Beyouti !

    Dank je wel! Toch heel lief

    Aaah, superlief, Allahoema ameen. Ja dat is begrijpelijk, elk gezin zou het een kans moeten geven als alles beter gaat. Ik snap je goede bedoelingen

    Nee dan heb je niet alles gelezen
    Allahoema ameen.
    Si si, hij is hot, gespierd en de bom aight
    Kifes deze xavi.

  7. #223972

  8. #223973
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Si si, hij is hot, gespierd en de bom aight
    Kifes deze xavi.
    En een baard niet te vergeten [emoji7][emoji7]


  9. #223974
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Nee joh waarom sorry ik ben niet helemaal in de site reageer vaak maar weet gewoon niet alle namen en verhalen bij welke namen etc etc

    Moehiem Allah weet wat die doet dus relax en wat komt dat komt en idd als zo loopt dan voor de kids je best gedaan. Moge Allah het goede brengen. Ameen

    Haha ja ik snap ´t.
    Precies!! Dank je lieve Nisrien, ik wens voor jou hetzelfde. Allahoema ameen. xx

  10. #223975
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Si si, hij is hot, gespierd en de bom aight
    Kifes deze xavi.
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    En een baard niet te vergeten [emoji7][emoji7]

    Ja ik vind ´m veranderd zowel uiterlijk als innerlijk, . Als het alleen uiterlijk was ok maar allebei tegelijk, wat gebeurt hier

  11. #223976
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Mirella Bekijk reactie
    Ja ik vind ´m veranderd zowel uiterlijk als innerlijk, . Als het alleen uiterlijk was ok maar allebei tegelijk, wat gebeurt hier
    Hahaha meestal is het juist andersom, dat je dan echt denkt wat is er met hem/haar gebeurd

  12. #223977
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Vroeger schaamde je je als je een date had en werd alles zo stiekem mogelijk gedaan. Helemaal naar de andere kant van Nederland gaan of zelfs over de grens. Maar nu wordt alles gewoon via Snapchat gedeeld [emoji58]

  13. #223978
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja is een beetje te veel allemaal I think.
    Ben soms nu al duizelig.
    Maar ik mis ramadan echt!. Vorig jaar ook niet meegedaan

    Nee haha als ik mn verloskundige ga vragen weet ik nu al wat ze gaat zeggen

    Hoe was je dagje?
    Je mist ramadan... nou je gaat inshaaAllan nog genoeg ramadans meemaken
    Je gezondheid en die van je kind is belangrijk(er).

    Borstvoeding geven kost veel energie.
    Kindje dragen kost nog meer energie.. en dat allebei. En dan nog vasten? meid dat is vragen om reisje naar de SEH
    the best things are free

  14. #223979
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie

    Wat erg! Niet dat ie het snel afdoet als een grapje en haar alsnog een lepel geeft. zoiets hoort er toch bij. Je zag echt die schaamte in haar ogen meskiena.

  15. #223980
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahaha meestal is het juist andersom, dat je dan echt denkt wat is er met hem/haar gebeurd

    Dat had ik in het begin bij hem, hij was veel afgevallen. Nu is ie weer dikker en straalt geluk uit.