1. #223951
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Praline bsa7a echt cute Ik hou echt van meisjesdingen. Moet nog wel aan t idee wennen dat t een meisje is haha. Ik had om een of ander reden echt een jongetje verwacht

  2. #223952
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Mirella/xaviera
    Leuk om te lezen. insha Allah zullen jullie er uit komen, ook omwille van de kinderen. Zij zien hun ouders het liefst samen.



    Praline, zoooo cute. Ben je al een beetje aan het idee gewend dat je een meisje krijgt?
    Ben je van plan te vasten, gezien je dan bijn 6maanden bent? Allah ishel
    Trouwens wou net zeggen hoe overtuig ik mn man om mee te vasten.
    Ik wil wel mee proberen te vasten, maar hij denkt dat het echt slecht is voor de baby. En volgens mij moet je wel vasten pas als t niet gaat dan vast je niet.

    Ameen x
    Happiness is an inside job


  3. #223953
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Xav: Allahoemma baarik lakum. Net zoals de andere dames, hoopte ik altijd al ergens dat het een 'and they lived happily ever after' - story zou worden ila fih khayr voor jullie en de kindjes. Moge Allah swt het goede voor jullie vervolmaken. Ameen.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  4. #223954
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Praline bsa7a echt cute Ik hou echt van meisjesdingen. Moet nog wel aan t idee wennen dat t een meisje is haha. Ik had om een of ander reden echt een jongetje verwacht

    Allah ie3tek saha
    haha ja nog wennen hoor, maar super cute al die kleertjes oeeeh moet me echt inhouden
    Happiness is an inside job


  5. #223955
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mirella Bekijk reactie
    Haha die vraag werd me vaker gesteld hier maar stel dat we terug komen bij elkaar en alles gaat voor altijd goed, dat klinkt te mooi om waar te zijn. En als iets te mooi klinkt om waar te zijn is dat het vaak ook.

    Hahaha dat doet ie vooral voor de kinderen denk ik maar, hij is zeer betrokken bij ze en wil nooit iets missen uit hun leven. Hij is wel lief in die opzicht. Maar ja.





    Ah zo lief jullie haha. Ik weet jullie bedoelen het goed maar het is nog altijd wat het is helaas. Ik vind hem alleen maar heel erg veranderd osaf. Is misschien ook wel logisch want ´vroeger´ was ie jong en realiseerde de gevolgen van zijn daden niet, nu is ie midden 30 al en lijkt volwassener te zijn geworden. En eerlijk ik heb en hij ook, in de de afgelopen jaren dat we alleenstaand zijn goed beseft dat er echt veeeeeel ergere mannen en vrouwen zijn, en dat hij (en hij vindt dat ook van mij zo zei tie) zo gek nog niet is. We waarderen elkaar gewoon omdat we 1 ding gemeen hebben en dat is dat ons leven alleen maar draait om onze kinderen. Iets wat een ander nooit met hem of mij zal kunnen delen. Mohim hij is ouder en volwassener daar komt het op neer
    Oh ik las verliefd etc dus dacht dat je er wel voor open stond juist.
    Maar ik snap je punt wel, Allah jzieb lifeeha lghayr inshaAllah.

  6. #223956
    MVC Lid

    Reacties
    146
    20-05-2005

    Praline je moet wel meevasten,echter als je merkt dat het niet gaat,dan kan je kijken om en om vasten als dat ook niet gaat dan 1 x per drie dagen. Als het echt niet gaat,dan doe je niet mee. Laat je man de imam raadplegen en het beste drie imams en dan de mening van de meerderheid volgen.

  7. #223957
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah ie3tek saha
    haha ja nog wennen hoor, maar super cute al die kleertjes oeeeh moet me echt inhouden
    Jaah al die meisjeskleertjes zijn echt te leuk het liefst neem je alles mee. Maar niet je zoontje vergeten he

    Wat zegt de arts over vasten tijdens zwangerschap? Als die t goed vindt kun je misschien daarmee je man overtuigen

  8. #223958
    MVC Lid

    Reacties
    146
    20-05-2005

    Artsen zeggen gauw niet meevasten. Jij moet zelf kunnen inschatten hoe jij je voelt,elk vrouw en zwangerschap is anders

  9. #223959
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Jaah al die meisjeskleertjes zijn echt te leuk het liefst neem je alles mee. Maar niet je zoontje vergeten he

    Wat zegt de arts over vasten tijdens zwangerschap? Als die t goed vindt kun je misschien daarmee je man overtuigen
    Ja artsen zullen denk ik al gauw nee zeggen denk ik. Als je zegt heel de dag niks eten of drinken.
    Maar hoeveel zwangere vasten en hebben hamdoelillah een gezond kindje. Ga het sowieso proberen hoor alleen geef soms ook nog bv dus kijken of het allemaal wel goed is. Zwanger en bv etc. Plus een kleintje dat aandacht vraagt..
    Happiness is an inside job


  10. #223960
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Trouwens wou net zeggen hoe overtuig ik mn man om mee te vasten.
    Ik wil wel mee proberen te vasten, maar hij denkt dat het echt slecht is voor de baby. En volgens mij moet je wel vasten pas als t niet gaat dan vast je niet.

    Ameen x
    Je kunt het proberen. Voelt het niet goed aan, ben je de hele dag duizelig of misselijk zou ik het niet doen, je moet nog voor een ander kindje kunnen zorgen. Mannen denken soms veel te makkelijk..
    the best things are free

  11. #223961
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja artsen zullen denk ik al gauw nee zeggen denk ik. Als je zegt heel de dag niks eten of drinken.
    Maar hoeveel zwangere vasten en hebben hamdoelillah een gezond kindje. Ga het sowieso proberen hoor alleen geef soms ook nog bv dus kijken of het allemaal wel goed is. Zwanger en bv etc. Plus een kleintje dat aandacht vraagt..
    Daar heb je wel gelijk in. Die begrijpen t toch al niet.
    Ja ik denk dat je toch niks anders kan dan t gewoon proberen en dan kijken hoe t gaat. Ghair InshaAllah.

  12. #223962
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lala-ahlam Bekijk reactie
    Praline je moet wel meevasten,echter als je merkt dat het niet gaat,dan kan je kijken om en om vasten als dat ook niet gaat dan 1 x per drie dagen. Als het echt niet gaat,dan doe je niet mee. Laat je man de imam raadplegen en het beste drie imams en dan de mening van de meerderheid volgen.
    Jaa.. hij maakt zich gewoon zorgen.
    Maar inshaAllah proberen mee te vasten en hoop dat het me lukt!
    Happiness is an inside job


  13. #223963
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja artsen zullen denk ik al gauw nee zeggen denk ik. Als je zegt heel de dag niks eten of drinken.
    Maar hoeveel zwangere vasten en hebben hamdoelillah een gezond kindje. Ga het sowieso proberen hoor alleen geef soms ook nog bv dus kijken of het allemaal wel goed is. Zwanger en bv etc. Plus een kleintje dat aandacht vraagt..

    Als je nog borstvoeding geeft is het wel moeilijker.. je hoeft dan in principe niet te vasten
    De gemiste dagen moet je dan inhalen
    the best things are free

  14. #223964
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Als je nog borstvoeding geeft is het wel moeilijker.. je hoeft dan in principe niet te vasten
    De gemiste dagen moet je dan inhalen
    Ja is een beetje te veel allemaal I think.
    Ben soms nu al duizelig.
    Maar ik mis ramadan echt!. Vorig jaar ook niet meegedaan
    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Daar heb je wel gelijk in. Die begrijpen t toch al niet.
    Ja ik denk dat je toch niks anders kan dan t gewoon proberen en dan kijken hoe t gaat. Ghair InshaAllah.
    Nee haha als ik mn verloskundige ga vragen weet ik nu al wat ze gaat zeggen

    Hoe was je dagje?
    Happiness is an inside job


  15. #223965
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja is een beetje te veel allemaal I think.
    Ben soms nu al duizelig.
    Maar ik mis ramadan echt!. Vorig jaar ook niet meegedaan


    Nee haha als ik mn verloskundige ga vragen weet ik nu al wat ze gaat zeggen

    Hoe was je dagje?
    Hahah daarom. Gewoon kijken hoe jij je voelt en wat jij aankan. Anders volgend ramadan InshaAllah wel weer meevasten, tenzij je dan voor een derde gaat

    Gewoon een rustige en luie zondag haha. Gister bezoek dus hele rwina thuis. Opgeruimd en verder uitgerust want werd gisteren best laat. Awilie morgen school ik durf niet Maar ziekmelden vind ik zonde morgen kort dagje kan ik beter doen ergens in ramadan ofzo wanneer ik t echt nodig heb. Ben toch al de lul of ik nou morgen ga of niet.

    En de jouwe? Vast genoten in Antwerpen haha