1. #263791
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Wie heeft er gefiets met een voorzitje en een achterzitje?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #263792

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ow echt! Hoor idd dat het vaak uitverkocht is. Fijn nog dat je snel kon bestellen haha
    Ben ook benieuwd. Besaha!


    Ja soms wel idd, maar goed het is al lekker om terug te kruipen haha.

    Ah is dat vandaag. InshaAllah bevalt het je! Klonk in ieder geval wel goed en relaxt

    Ja toch wel gisteren in de nacht haha.
    Zal ik zeker doen!
    Ik heb echt koppijn t was echt volop een en al info. Dinsdag is mijn eerste echte shift dan ga ik voor t eerst echte klanten spreken, wordt wat haha

    Jij hebt echt een relaxed dagje gehad zo te zien

  3. #263793
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Wie heeft er gefiets met een voorzitje en een achterzitje?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ik, wel op een mama fiets. Ging prima, beetje zwaar, bergopwaarts

  4. #263794
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Nou laatste dagje mnl moet morgen weer werken dus dan weet ik al dat ik hier heel weinig zal komen... spannend nee, krijg ik tenminste weer routine. Denk dat ik eind december even een jaartje stop, dan gaat de oudste erna naar de basisschool en misschien de jongste naar opvang dan is ze al anderhalf In sha Allah. Zie mezelf niet jaren thuiszittende die gedachte alleen al, al is het maar voor 3 dagen werken meer dan zat.

  5. #263795
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ik heb echt koppijn t was echt volop een en al info. Dinsdag is mijn eerste echte shift dan ga ik voor t eerst echte klanten spreken, wordt wat haha

    Jij hebt echt een relaxed dagje gehad zo te zien
    Ben jij Lamiss (dat lid)?

  6. #263796
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Nou laatste dagje mnl moet morgen weer werken dus dan weet ik al dat ik hier heel weinig zal komen... spannend nee, krijg ik tenminste weer routine. Denk dat ik eind december even een jaartje stop, dan gaat de oudste erna naar de basisschool en misschien de jongste naar opvang dan is ze al anderhalf In sha Allah. Zie mezelf niet jaren thuiszittende die gedachte alleen al, al is het maar voor 3 dagen werken meer dan zat.
    Veel succes! Werkse alvast

  7. #263797
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Veel succes! Werkse alvast
    Hahaha ik weet nu al dat ik morgen om half 9 zeg is het al half 5..

  8. #263798
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Gefeliciteerd Freya! Nu op naar zwemdiploma B?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  9. #263799
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Energierekening wordt onbetaalbaar voor lage en middeninkomens

    https://www.ad.nl/geld/energierekeni...mpaign=stdc_ad
    Riannah had het laatst over een stijging in haar rekening. Ik zei toen al dat het komt door de prijzen, maar ze is/was in de veronderstelling dat het kwam door de wasdroger (wat vast een aandeel zal hebben, maar de prijzen rijzen gewoon de pan uit).
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #263800
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Nou laatste dagje mnl moet morgen weer werken dus dan weet ik al dat ik hier heel weinig zal komen... spannend nee, krijg ik tenminste weer routine. Denk dat ik eind december even een jaartje stop, dan gaat de oudste erna naar de basisschool en misschien de jongste naar opvang dan is ze al anderhalf In sha Allah. Zie mezelf niet jaren thuiszittende die gedachte alleen al, al is het maar voor 3 dagen werken meer dan zat.
    Oh, zin in?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  11. #263801
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Ik ga zo baantjes zwemmen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #263802
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Sba7 el gheer.

    De jongste is bovenop de bril van klasgenootje gaan zitten afgelopen vrijdag. Dus vanochtend even met de mama gesproken en ik dien het bij de verzekering in. Gedoe altijd, maar moet gewoon.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #263803
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Saba7 elnoor

    Ik ben met de bus gegaan, daarna trein, ipv eerst auto. Die benzineprijzen gaan echt nergens meer over, haal ik er echt niet uit met 0.19ct per km en OV wordt 100% vergoed. Ga toch maar 1x per week.

  14. #263804
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Sba7 el gheer.

    De jongste is bovenop de bril van klasgenootje gaan zitten afgelopen vrijdag. Dus vanochtend even met de mama gesproken en ik dien het bij de verzekering in. Gedoe altijd, maar moet gewoon.
    Oh wat netjes van jou zeg! Kan natuurlijk gebeuren maar genoeg ouders die dat niet doen. Heb al 2x een kapotte bril terug meegekregen van school...ja uhhhh we weten niet hoe die kapot is gegaan en 2e x ook een ander kindje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  15. #263805
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Oh wat netjes van jou zeg! Kan natuurlijk gebeuren maar genoeg ouders die dat niet doen. Heb al 2x een kapotte bril terug meegekregen van school...ja uhhhh we weten niet hoe die kapot is gegaan en 2e x ook een ander kindje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Dat is minder idd. Kost best nog wat. Het brilletje is nu eerst gerepareerd, maar moet toch een ander brilletje voor komen.
    We zien het wel weer.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran