1. #263611
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Oke geen uiteten, bioscoop of terrasjes meer voor ons.... Pfffft slaat nergens op die stomme corona maatregelen.


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Geen vaccinatiedwang, deed ik toch al niet nauwelijks uit eten, bios dacht jullie doen maar wat jullie willen.

  2. #263612
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Love oversized! Maar ik vind dat dat alleen kan als je slank bent. Als ik nu oversized draag zie ik er echt uit als een olifant.
    Hahaha klopt ik ben gelukkig bijna al die Extra kilo’s kwijt voelde mij na de bevalling echt een olifant. Was gwn 15 kilo aangekomen inclusief baby. Kon niets doen tegen dat hongergevoel tijdens zwangerschap, heb je dat ook gehad? Terwijl Ik nu denk hoe kon ik zoveel eten...

  3. #263613
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Jaa is idd erg goed.. ik ben ook weer begonnen met elke dag boekjes lezen met de kids sinds school begonnen is. Vakantie ook minder gedaan. Alleen bij dochtertje merk ik wel doordat ze 3 talen leert/kan dat ze soms woorden door elkaar haalt.
    Hoe vindt ze groep 3? Echt leren lezen en schrijven nu he

    Ah wat goed zeg. Is idd ook wel echt een grote overgang na de brugklas. Spannend! InshAllah vinden jullie een school wat bij hem past.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Uiteindelijk hoe meer talen hoe beter. Ja ze vindt het leuk, wel wennen, niet meer zoveel spelen.

    inshaAllah!

  4. #263614
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Die foutloos rekenen methode is echt super. Die docent kwam uitleggen hoe en wat. Zou als ouder echt bij school aankloppen om dat ook met het extra geld te doen!

    Was wel opvallend dat de helft vd stoeltjes leeg waren en pas thuis dacht ik, geen één "allochtoon" was er, dat was precies die helft. Mensen die de taal niet kunnen snap ik nog wel, maar toch jammer.

  5. #263615
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Love oversized! Maar ik vind dat dat alleen kan als je slank bent. Als ik nu oversized draag zie ik er echt uit als een olifant.
    Beetje respect voor de olifant ja ;-ppp

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #263616
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Freya heel jammer is dat inderdaad...

    Wat voor een methode is het?
    Is het enkel voor scholen, online? Particulier?
    Soort squla achtig?

  7. #263617
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Freya heel jammer is dat inderdaad...

    Wat voor een methode is het?
    Is het enkel voor scholen, online? Particulier?
    Soort squla achtig?
    Nee je moet even kijken op foutloosrekenen.nl
    Eerst was het alleen voor particulieren en erg duur maar nu doen ze het ook voor scholen. Aangezien de meeste scholen extra budget hebben door corona is dit een mooi doel..

    Ze gaan dan echt terug naar de basis, eigenlijk zoals het vroeger ging. Ze beginnen vanaf het begin eigenlijk met 1 vaste methode & dan herhalen, herhalen, automatiseren en uiteindelijk de welbekende verhalende sommen. En de resultaten zijn echt heel goed. De meeste kinderen schieten omhoog bij de cito. Het is 1x per week les en dan elke week oefensommen online en een toets. Dus eerst de les, dan thuis verder oefenen. En dit 12 weken

  8. #263618
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Chokrane Freya
    Supper! Je kunt zelfs een online test les volgen.en ook voor particulieren. Echt wel de moeite waard.
    Als ik het goed heb is het voor kinderen vanaf groep 6 dus ongeveer 9 a 10 jaar.

    Het rekenkundige is zo belangrijk voor ze. Ik heb gemerkt als ze het vanaf het begin af aan niet begrijpen, dan blijven ze verder sukkelen omdat er geen basis is.

    Taalkundige ook supper belangrijk, hoeveel ouders lezen hun kinderen nog voor vandaag de dag. En dan vooral de kinderen die het het meeste nodig hebben, die kinderen worden dan niet gestimuleerd.
    Boekjes lezen, begrijpend lezen, technisch lezen.
    Etc etc
    Allah I smehna mn walidin het is echt niet makkelijk om ze op alle vlakken te stimuleren motiveren en eruit te halen wat er in zit.

  9. #263619
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Oke geen uiteten, bioscoop of terrasjes meer voor ons.... Pfffft slaat nergens op die stomme corona maatregelen.


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    M'n man heeft gelijk voor zaterdag gereserveerd om nog even uiteten te kunnen
    Maar denk niet dat iedereen aan die onzin mee gaat doen. Ik ga in ieder geval niet steeds testen voor een drankje te doen, helemaal gek! Er zijn wel andere oplossingen voor
    Happiness is an inside job


  10. #263620
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    We gaan zo even lekker wat baantjes zwemmen. Is alweer lang geleden. Heerlijk weer ook hé

    Happiness is an inside job


  11. #263621
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Geniet ervan Praline!

  12. #263622
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Chokrane Freya
    Supper! Je kunt zelfs een online test les volgen.en ook voor particulieren. Echt wel de moeite waard.
    Als ik het goed heb is het voor kinderen vanaf groep 6 dus ongeveer 9 a 10 jaar.

    Het rekenkundige is zo belangrijk voor ze. Ik heb gemerkt als ze het vanaf het begin af aan niet begrijpen, dan blijven ze verder sukkelen omdat er geen basis is.

    Taalkundige ook supper belangrijk, hoeveel ouders lezen hun kinderen nog voor vandaag de dag. En dan vooral de kinderen die het het meeste nodig hebben, die kinderen worden dan niet gestimuleerd.
    Boekjes lezen, begrijpend lezen, technisch lezen.
    Etc etc
    Allah I smehna mn walidin het is echt niet makkelijk om ze op alle vlakken te stimuleren motiveren en eruit te halen wat er in zit.
    Klopt vanaf groep 6 en het is eigenlijk een methode voor de gehele basisschool. Ja precies, zonder die basis gaat wiskunde nog erg lastig worden, die man is zelf ook docent op een middelbare school vwo en zegt ook dat het niveau over het algemeen bedroevend is omdat de basis niet klopt. Daarom zijn ze er ook mee begonnen.

    Ja lezen is echt heel belangrijk. Ben nu ook al echt bezig met m'n dochtertje. En zoontje geef ik nu ook elke x andere boeken van de bieb. Voor zaken als begrijpend lezen is algemene kennis ook belangrijk, dus veel met ze praten over zaken die spelen, klokhuis, jeugdjournaal etc..

    Ameen

  13. #263623
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ga zo sporten en heb zo geen zin, maar ik ga toch. Eerst even wat lezen voor werk.

  14. #263624
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Als je nu al boekt, voor de meivakantie, 4 personen. En dit zijn de ultra all incl, kan nog goedkoper. Hoe vroeger hoe goedkoper

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  15. #263625
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Rekenen moet er echt goed inzitten. De basis is gewoon stampen en veel oefenen. Heb geluk dat ik er zelf goed in ben en oefen al veel met de oudste. Bij redactiecommissie merk ik idd dat het ook een kwestie van begrijpend lezen is. Deze oefenen we ook veel. Je hoeft namelijk niet altijd alle informatie te gebruiken die er in het verhaaltje staat en zo zijn er meer truuks die ze moeten kennen bij dit soort sommen. Dus waar het op neer komt is eindeloos oefenen. Gewoon rijtjesmaken en herhalen.
    Maar als ik het zelf niet deed zou ik ook zeker zo n cursus overwegen.
    Ze komen er ook steeds meer op terug dat ouderwets stampen het beste is.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran