MVC Lid

Reacties
    9.155
    07-10-2009

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Allah shafee golden nadoria en Juno.
    Ameen inshaAllah shoukran
    PRO MAMA-MELK ♡

Geen pms van mannen aub. Ik open ze toch niet

nooit geweest

Reacties
    30.484
    22-06-2003

Gewoonmila is zwanger van de vijfde allahuma baarik. Vind het toch bijzonder mooi om te zien. Een groot gezinnetje.

Allah sla7.
    Amien.
    Dat is die beauty influencer?

Heb een nicht met 5 of 6 kids ..ben het vergeten[emoji3526]. Ze reist de wereld over voor haar werk en dan nog haar gezin...maar z ezegt zelf ook...dat ik af en toe helemaal weg ben laadt me ook weer op. Werkt goed voor hun zo.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    9.155
    07-10-2009

Gewoonmila is zwanger van de vijfde allahuma baarik. Vind het toch bijzonder mooi om te zien. Een groot gezinnetje.

Allah sla7.
    Ik vind het ook bijzonder om te zien. Maar moet er zelf echt niet aan denken hoor
    PRO MAMA-MELK ♡

nooit geweest

Reacties
    30.484
    22-06-2003

Zeiken om het zeiken. ‘ wij kunnen niet met vakantie, dus jullie ook niet’

Ook met de toelage van prinses Amalia. Het is de kroonprinses, natuurlijk krijgt ze dan een toelage

Vind het knap dat ze terug zijn gekomen trouwens.
    Hun bestaan als koninklijke familie is dan ook weer dankzij het volk...

Rutte komt ook net met zn mea culpa. Denk dat hij in eerste instantie ook dacht laat ze lekker gaan...zoals nog steeds veel mensen op vakantie gaan.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

山羊

Reacties
    14.983
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Amien.
    Dat is die beauty influencer?

Heb een nicht met 5 of 6 kids ..ben het vergeten[emoji3526]. Ze reist de wereld over voor haar werk en dan nog haar gezin...maar z ezegt zelf ook...dat ik af en toe helemaal weg ben laadt me ook weer op. Werkt goed voor hun zo.
    Influencer idd, maar ze doet van alles vooral huis en gezin etc.

Wauw tbarkAllah indrukwekkend!
    Dan zal ze vast een partner hebben die haar daarin steunt. Allah sla7.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    14.983
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Ik vind het ook bijzonder om te zien. Maar moet er zelf echt niet aan denken hoor

Ik had het zeker gekund. Vijf of zes achter elkaar. Toen dan hè

Heerlijk zoveel kinderen om je heen.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    14.983
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Hun bestaan als koninklijke familie is dan ook weer dankzij het volk...

Rutte komt ook net met zn mea culpa. Denk dat hij in eerste instantie ook dacht laat ze lekker gaan...zoals nog steeds veel mensen op vakantie gaan.

Hahaha ja 100% dat ie dat zo heeft gedaan. Hij was iig op de hoogte.

MVC Lid

Reacties
    9.940
    06-10-2017

Van mij mag heel het koningshuis opgedoekt worden, kost ons klauwen vol met geld. Koning geeft troonrede met dat er economisch zware tijden aankomen en zelfs krijgen ze er een paar procent bij hoe krom, alsof ze nog niet genoeg hadden
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    9.155
    07-10-2009

Ik had het zeker gekund. Vijf of zes achter elkaar. Toen dan hè

Heerlijk zoveel kinderen om je heen.
    Nu niet meer mogelijk?
    Ik kom zelf uit een groot gezin maar zou dat echt niet willen.
    PRO MAMA-MELK ♡

nooit geweest

Reacties
    30.484
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Dat is wel erg. Maar zie je wel genoeg om te rijden? Gaat goed dus, steeds minder nodig toch? Moet je elke maand prikken?

Ik heb het gekregen na mijn eerste kind. Jij ook na een zwangerschap of had je het eerder? Ja klopt ik kom snel aan en afvallen gaat moeilijker/langzamer. En jij dan weer snel afvallen zeker en moeilijk aankomen.
    Rijd bekende routes, anders zou ik jet niet doen.
    Eigenlijk nu nog maar eens per half jasr, maar gaat even niet goed. Hij is sneller gaan werken en moest minder gaan slikken en ondertussen kwam ik wel aan...en mohiem klopt niks van.

Ik had het eerder. Door bestraling veroorzaakt.

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    9.155
    07-10-2009

Rijd bekende routes, anders zou ik jet niet doen.
    Eigenlijk nu nog maar eens per half jasr, maar gaat even niet goed. Hij is sneller gaan werken en moest minder gaan slikken en ondertussen kwam ik wel aan...en mohiem klopt niks van.

Ik had het eerder. Door bestraling veroorzaakt.
    En als die route afgesloten is? Zou dan helemaal gek worden. En kun je wel borden lezen? Oh oke, best wel stabiel dus als je 1x in de 6m prikt. Maar het gaat nu toch beter als je minder slikt?

Gek he dat opeens aankomen. Als het een paar kilootjes zijn is het niet heel erg maar ik snap dat je schrikt als je gewoon hetzelfde eet/drinkt.
    PRO MAMA-MELK ♡

RIta in nieuw jasje

Reacties
    106
    21-09-2020

Ik lees wat over wazig zien etc.
    Juno, heb je het een tijdje wazig zien en dan dat het weer even weg gaat. Of gewoon dagelijks?
    Rabbi hafdek o shafiek.

Ik heb dat nu (na een operatie) last van. Elhamdu allaah maar echt soms denk ik klaar, ga niks meer zien.

MVC Lid

Reacties
    9.155
    07-10-2009

Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Ik lees wat over wazig zien etc.
    Juno, heb je het een tijdje wazig zien en dan dat het weer even weg gaat. Of gewoon dagelijks?
    Rabbi hafdek o shafiek.

Ik heb dat nu (na een operatie) last van. Elhamdu allaah maar echt soms denk ik klaar, ga niks meer zien.
    Heb je weleens ogen opgemeten? Na de operatie dan bedoel ik.
    PRO MAMA-MELK ♡

ouwe rot in het vak

Reacties
    13.874
    25-12-2001

Die ophef rondom vakantie was bs. Ze gingen naar hun eigen villa met hun eigen vliegtuig.
    Het advies is stay at home, het gebied waar ze naar toe gaan is geel maar zij komen uit rood! Griekenland heeft zat eigen problemen om extra virussen binnen te komen.
    Klink nu als een politieke partij hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

ouwe rot in het vak

Reacties
    13.874
    25-12-2001

Allah sla7.
    Tbarkallah, nog niks van meegekregen. Volg haar af en toe op snap. Ze zei ooit dat haar man zei stel er komt nog een 4e ga ik bij je weg. Nu mashallah nr 5 uur n allemaal onder de 6 jaar. Mn hobby is zwanger zijn hihi
    Souad heidi was toch ook zwanger?

Allah yaslah voor allen en moge Allah degene met kinderwens verblijden!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!