1. #234646
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Juno ik gebruik de eye contour maak van Sisley. Kost wel wat maar je doet er lang mee en werkt goed bij mij.

  2. #234647
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Juno ik gebruik de eye contour maak van Sisley. Kost wel wat maar je doet er lang mee en werkt goed bij mij.
    Waar is deze voor en heb je linkje ofzo.
    Heb vrijdag oogcreme gehaald vanwege droogte...[emoji20]
    Dizze...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #234648

  4. #234649
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Wel prijzig idd maar doet het okk wat het belooft?
    Ik kreeg nog sample mee voor moidterizer....wat is die lekker. Maar moet zeggen dat ik sinds kort die van kruidvat eigen merk heb ontdekt, de hydra, wat is die goed!!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #234650
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Ik ben fan van Sisley en het doet wat het moet doen bij mij. Dus ik ben wel tevreden.
    Mijn man gebruikt het ook en ik heb 2 maanden geleden een nieuwe tube gekocht. Je gebruikt een oogmasker ook niet op dagelijkse basis. Voor mij is dit voordeliger want ik kocht allemaal losse oogmaskers die eigenlijk alleen voor de ontspanning waren.

  6. #234651
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Ik ben fan van Sisley en het doet wat het moet doen bij mij. Dus ik ben wel tevreden.
    Mijn man gebruikt het ook en ik heb 2 maanden geleden een nieuwe tube gekocht. Je gebruikt een oogmasker ook niet op dagelijkse basis. Voor mij is dit voordeliger want ik kocht allemaal losse oogmaskers die eigenlijk alleen voor de ontspanning waren.
    Ik lees goede reviews en ik heb idd ook liever een goed product. Met sommige doe je idd een eeuwigheid. Merk dat mn huid wat aan het veranderen is en dan moet je toch weer op zoek naar andere producten.
    Btw bij bol.com is het product bijna 30 euro goedkoper[emoji33]

    Heb voor de lol idd ook meteen twee sheetmaskers gehaald.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #234652
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Ik heb slechte ervaringen met bol.com vertrouw niet altijd de verkopers die daar online zijn. Maar ik ga zo wel kijken welke verkoper het verkoopt.
    Ja dat heb ik dus ook mijn huid is nu ook anders dan voorheen.

  8. #234653
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Eey jij bent lang weggeweest hoe is het hier nog een zwangere haha
    jij ook gefeliciteeeeerd!!!! Een voldragen zwangerschap insha Allah

  9. #234654
    MVC Lid

    Reacties
    12
    20-02-2018

    Hey! Wat is het stil hier!
    Zilver.

  10. #234655
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    jij ook gefeliciteeeeerd!!!! Een voldragen zwangerschap insha Allah
    Dank je in sha allah

  11. #234656
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Welke kruiden doen jullie allemaal in jullie harira? Sommige doen alleen kurkuma gember en zwarte peper en sommige doen ras el hanout bij en ook kaneel. Wat vind jij het lekkerst?
    Ik doe komijn ook (plus bovenstaande en kurkuma heel weinig vind dat niet zo lekker) en voor ons mogen piment en karwijzaad niet ontbreken, kbaba en karwia in het Arabisch. Dat gebruiken ze omgeving Oujda/berkane. En snufje kaneel ook idd

  12. #234657
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik doe komijn ook (plus bovenstaande en kurkuma heel weinig vind dat niet zo lekker) en voor ons mogen piment en karwijzaad niet ontbreken, kbaba en karwia in het Arabisch. Dat gebruiken ze omgeving Oujda/berkane. En snufje kaneel ook idd
    Karwiya heb ik wel eens geprobeerd, maar ik vind het te sterk. Karwiya en/of komijn gebruik ik wel bij chisa soep. Vind ik het beter bij passen.
    Karwiya is idd meer van die omgeving, maar ook in Agadir hoorde ik er van. Heb toen daar beldi gehaald...net iets anders.

    Maar 1001 manieren. Elke regio en streek heeft zn eigen manier. En dannig wat je zelf lekker vindt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #234658
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Karwiya heb ik wel eens geprobeerd, maar ik vind het te sterk. Karwiya en/of komijn gebruik ik wel bij chisa soep. Vind ik het beter bij passen.
    Karwiya is idd meer van die omgeving, maar ook in Agadir hoorde ik er van. Heb toen daar beldi gehaald...net iets anders.

    Maar 1001 manieren. Elke regio en streek heeft zn eigen manier. En dannig wat je zelf lekker vindt.
    Zelf doe ik er niet al teveel in tis idd wel sterk. Maar die combi met piment en kaneel samen maakt het af voor ons dan idd. Eitje zou ik dan weer nooit doen bijvoorbeeld

  14. #234659
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Zelf doe ik er niet al teveel in tis idd wel sterk. Maar die combi met piment en kaneel samen maakt het af voor ons dan idd. Eitje zou ik dan weer nooit doen bijvoorbeeld
    Eitje is lekker hoor. [emoji16]


    Wie weet waar je eidslingers en zo kan bestellen?
    Wil ook eens op tijd zijn met alles.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #234660
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Eitje is lekker hoor. [emoji16]


    Wie weet waar je eidslingers en zo kan bestellen?
    Wil ook eens op tijd zijn met alles.
    eidnmore.nl
    libasi.nl
    islamproducten.nl