1. #248386
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    En ouderschapsverlof of tijdskrediet olifantje? Is dat niet iets? Weet niet wat de percentages zijn maar ziekte is ook maar 70 procent toch? En vallen ze je nog vaak lastig ook... continu op gesprek komen bij arbeidsgeneesheer etc. Die stress is ook niet fijn.

    Maar als bovenstaande niet mogelijk is, dan zeker ziek melden!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  2. #248387
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Ik leer hier dingen. 1:1...

    Zou zelf ook niet snel veel geld aan een tas geven. Al zou ik geld hebben.

  3. #248388
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    En wat juno ook zegt, als je psyche eronder lijdt dan ben je ook gewoon ziek.

    Zou juist gek zijn door te blijven gaan met zulke stress en klachten.
    Heb je enkel jezelf mee vooral.

    Maar van wat ik lees zijn die collega’s van jou ook niet helemaal barkie.

    Oh en mijn leeftijd, hoe jong denk jij dat ik ben dan?
    Onlangs zei je de leeftijd van je meisjes dus ik schat ergens half 30? Mr je figuur deed me twijfelen nr eind 20?

    2 collega's kan ik goed mee opschieten. 1 collega is weg om dezelfde redenen.

    2 zijn echt wako wako. 1 waar ik respect voor had/heb, kan helaas niks betekenen, want kan elk moment neer vallen.

    Maar 1 van die 2 wako wako is echt hel en kan er niet omheen. Ik kan ook niet doen alsof.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #248389
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik vind het ook brutaal als je nee zegt en dan alsnog een tegenvoorstel krijgt. Zegt ook wat.
    Ja vind ik ook.

    Ben bevallen, heb hun niks laten weten en dat weten ze ook. Hebben dan bloemen gestuurd, heb niet bedankt. Dan denk ik ook halloooo is wel heel duidelijk toch?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #248390
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh nee zou never nooit een echte kopen.
    Je spekt daarmee enkel de designer. Die mensen hebben al geld zat.

    Vind accessoires sieraden etc wel de moeite. Max 600 voor designer. Tenzij ik miljonair ben ofzo.
    Eigenlijk erg en zo waar. Die designers zijn zo rijk als wat en wij doen er nog potje bij.

    Bepaalde kleding is echt duur maar vind kwaliteit ook belangrijk. Kan echt 10 jaren met mijn kleding doen als het degelijk is, en soms heb je wat draag je het en safi scheef of met pluche.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  6. #248391
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    En ouderschapsverlof of tijdskrediet olifantje? Is dat niet iets? Weet niet wat de percentages zijn maar ziekte is ook maar 70 procent toch? En vallen ze je nog vaak lastig ook... continu op gesprek komen bij arbeidsgeneesheer etc. Die stress is ook niet fijn.

    Maar als bovenstaande niet mogelijk is, dan zeker ziek melden!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Tijdskrediet of ouderschapsverlof is denk hetzelfde, niet? Sowieso is dat een vast bedrag ongeacht hoeveel je verdient. In mijn geval is dat niet eens 1/3.

    Ziekte is indd denk 70%. Maar heb meer schrik die controles enzo. Niet dat ik door de mand zou vallen, want daar is gedaan wat mij betreft.

    Heb begrepen dat bij ouderschapsverlof zij kunnen uitstellen met max 6 maanden.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #248392
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Tijdskrediet of ouderschapsverlof is denk hetzelfde, niet? Sowieso is dat een vast bedrag ongeacht hoeveel je verdient. In mijn geval is dat niet eens 1/3.

    Ziekte is indd denk 70%. Maar heb meer schrik die controles enzo. Niet dat ik door de mand zou vallen, want daar is gedaan wat mij betreft.

    Heb begrepen dat bij ouderschapsverlof zij kunnen uitstellen met max 6 maanden.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Beide moeten ze ook nog goedkeuren volgens mij dus als ze al moeilijk doen ook nog kans dat ze het weigeren. Zou dan gelijk voor je verlof is afgelopen al afspraak maken bij de dokter en daarna idd ziekmelden.

    Die controles zijn idd wel irritant..ze kunnen gewoon zeggen dat je weer terug moet gaan werken. Maar het kan ook meevallen.. ik had me ook ziek gemeld na de eerste bevalling omdat ik nog echt last had van mn bekken. Maar mn contract liep ook nog een maandje en wist dus ook dat ze me niet gingen verlengen doordat ik me ziek had gemeld. En dat vond ik helemaal niet erg haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  8. #248393
    MVC Lid

    Reacties
    366
    07-04-2014

    Lieve dames, iemand een goed origineel cadeau voor een vrouw die het verdient om in de watten gelegd te worden? Leeftijd is circa 40-50 j. Iets Islamitisch is nog beter.

  9. #248394
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Odk, 3la slama djalek en hamdoelilah is alles goed gekomen! Moge Allah swt jullie beschermen. Bij een buurvrouw bij ons is het slecht afgelopen (haar vader is overleden, Allah ya rahmo).

    Heel veel leden hebben indd zich zorgen om jou gemaakt. Nu denk ik ook waar is Nismae, Emiras?

    Asfoureh, ik zag ook je foto. Tbarkellah oe macha Allah. En lekker eerlijk, luchtig ...is een 1.1. Moest er om lachen! Ik denk dat jij nog best.jong bent.

    Mensen, heb een vraagje. Ik ben altijd eerlijk geweest, al heeft mij dat vaak niet geholpen maar met mn geweten wel. Ik wil niet meer terug naar mn werk mr wil ook geen ontslag nemen.

    Ofwel blijf ik 1 jaar thuis onbetaald (zo.goed als onbetaald) of ik meld me ziek en profiteer daar 1j van. Ik ben geneigd om dat laatste te doen omdat ik vind dat er echt misbruik van mij werd /is gemaakt en ik dat zo niet wil voorbij laten. Ik weet niet!

    Ook willen die collega's of het werk langskomen en ik wil dat niet. Gelukkig heb ik het nu al kunnen.steken op Corona mr ze hebben ook al voorstellen za3ma afstand en bladieblaaaa.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

    Hoe gaat het met jou? Ik ben er weer hoor, was even afwezig ivm voorbereiden voor de reis van mijn man. Gaat alles goed met je kinderen?
    Succes met je beslissing over werk. Zal je vast goed doen even niet te werken en voor je baby te zorgen.
    Laatst gewijzigd door Emiras: 17-09-2020 om 10:03 Reden: L
    Married and children!

  10. #248395
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Onlangs zei je de leeftijd van je meisjes dus ik schat ergens half 30? Mr je figuur deed me twijfelen nr eind 20?

    2 collega's kan ik goed mee opschieten. 1 collega is weg om dezelfde redenen.

    2 zijn echt wako wako. 1 waar ik respect voor had/heb, kan helaas niks betekenen, want kan elk moment neer vallen.

    Maar 1 van die 2 wako wako is echt hel en kan er niet omheen. Ik kan ook niet doen alsof.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

    Ik las hier weleens acties van bonus niet gunnen en meer van dat soort ongein.

    Maar ook dat je zegt, liever geen kraambezoek en dat ze dan je grenzen niet kunnen respecteren. Ik snap wel dat er ook collega’s zullen zijn met wie je het wel kan vinden maar toch. Is gewoon niet fijn voor de sfeer etc zo.

    Wat ik altijd zeg, wanneer je in een situatie zit die jou stress geeft/ ongelukkig maakt. Then you gotta get out of it. Is het gewoon nooit waard-tegen welke prijs dan ook- vind ik hè.


    Ik ben idd 30+.

  11. #248396
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Eigenlijk erg en zo waar. Die designers zijn zo rijk als wat en wij doen er nog potje bij.

    Bepaalde kleding is echt duur maar vind kwaliteit ook belangrijk. Kan echt 10 jaren met mijn kleding doen als het degelijk is, en soms heb je wat draag je het en safi scheef of met pluche.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

    Vind kwaliteit ook fijn. Je zult vast dingen hebben waar je meer voor over hebt en die absoluut langer mee zullen gaan etc. Heb ik ook vaak zat.

    Alleen zit er voor mij wel een max op, het moet wel binnen proporties blijven zeg maar.
    En een item voor ca 5000 of meer valt voor mij standaard al buiten proporties.
    Ze worden nooit voor die prijs gemaakt, je betaald dan enkel mee aan overbodige luxe voor de designer in kwestie. Nee dan geef ik liever aan een goed doel ofzo.

  12. #248397
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ja vind ik ook.

    Ben bevallen, heb hun niks laten weten en dat weten ze ook. Hebben dan bloemen gestuurd, heb niet bedankt. Dan denk ik ook halloooo is wel heel duidelijk toch?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Weet je welke les ik de laatste tijd echt begin te begrijpen? Dat als je geen nee durft te zeggen om mensen te pleasen, je de rekening achteraf alsnog dubbel krijgt. 1 omdat je jezelf voorbij bent gegaan. Jouw gevoel is duidelijk, maar je wil het negeren voor de gevoelens van een ander. En 2 die persoon die over jouw gevoelens heen walst die zal dat een volgende x weer doen. Dus je zit dan in zo'n spiraal samen, waarbij jij steeds geeft en de ander steeds neemt.

    Je kan beter straight up de bitch zijn, de asociale, de awkward person etc. Ipv proberen niemand voor het hoofd te stoten en uiteindelijk de rekening 2x of 10x zo hoog betalen. En de grap is....het zijn die mensen die jou steeds in deze hoek drijven, die zelf absoluut nooit niet in die positie terecht komen. Want zij zijn meestal de eersten die aangeven dat iets niet lukt etc.

  13. #248398
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Ik zoek een grote kamerplant.

  14. #248399
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Weet je welke les ik de laatste tijd echt begin te begrijpen? Dat als je geen nee durft te zeggen om mensen te pleasen, je de rekening achteraf alsnog dubbel krijgt. 1 omdat je jezelf voorbij bent gegaan. Jouw gevoel is duidelijk, maar je wil het negeren voor de gevoelens van een ander. En 2 die persoon die over jouw gevoelens heen walst die zal dat een volgende x weer doen. Dus je zit dan in zo'n spiraal samen, waarbij jij steeds geeft en de ander steeds neemt.

    Je kan beter straight up de bitch zijn, de asociale, de awkward person etc. Ipv proberen niemand voor het hoofd te stoten en uiteindelijk de rekening 2x of 10x zo hoog betalen. En de grap is....het zijn die mensen die jou steeds in deze hoek drijven, die zelf absoluut nooit niet in die positie terecht komen. Want zij zijn meestal de eersten die aangeven dat iets niet lukt etc.

    Hhhh zo waar dit.
    Eigenlijk alles behalve om te lachen maar die rekening krijg je idd dubbel en dik terug.

    Dikke verwijten alles, en zelf zijn ze dan idd ijskoud. Nee is gewoon nee.

  15. #248400
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hhhh zo waar dit.
    Eigenlijk alles behalve om te lachen maar die rekening krijg je idd dubbel en dik terug.

    Dikke verwijten alles, en zelf zijn ze dan idd ijskoud. Nee is gewoon nee.
    Als het kwartje dan eindelijk valt, voel je je echt gekke henkie haha. Pfff.