1. #233371
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Aleikum salaam.
    Dank je wel.
    Haha gewoon even vragen?

    Hoe gaat ie verders?
    Lhamdoelilah.

    Verder lijkt wel of iedereen wil scheiden...en deze kerels worden dan tyfuslijers...igh tfoe...tgallie wledek bla masrof?
    Een ander lebbea 3lieh...ging naar marokko...loewet 3lieh wa7ed mesgotta....alle bezittingen op naam broer gezet om niks met zn exvrouw te hoeven delen of alimentatie voor de kinderen te hoeven betalen...vrouw is van marokko...niks taal of weet waar te beginnen....Allah ghod el7aq!

    Was gelukkig snel klaar.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #233372
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lhamdoelilah.

    Verder lijkt wel of iedereen wil scheiden...en deze kerels worden dan tyfuslijers...igh tfoe...tgallie wledek bla masrof?
    Een ander lebbea 3lieh...ging naar marokko...loewet 3lieh wa7ed mesgotta....alle bezittingen op naam broer gezet om niks met zn exvrouw te hoeven delen of alimentatie voor de kinderen te hoeven betalen...vrouw is van marokko...niks taal of weet waar te beginnen....Allah ghod el7aq!

    Was gelukkig snel klaar.
    Allah y ghod El haq,lie ma 3ta temen fie denja,y 3tiha fie aghira,raby ma key nsa tawa7ed.

    Wesh nti li traliek hedchie?
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  3. #233373
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Allah y ghod El haq,lie ma 3ta temen fie denja,y 3tiha fie aghira,raby ma key nsa tawa7ed.

    Wesh nti li traliek hedchie?
    Nee...andere vrouwen. Moge Allah hun en hun kinderen bijstaan
    Nshoefoe lihoem triq litfekhoem men elmashakiel.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #233374
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nee...andere vrouwen. Moge Allah hun en hun kinderen bijstaan
    Nshoefoe lihoem triq litfekhoem men elmashakiel.
    Allahouma Ameen.Allah 3enkoum,tfoekou lihoem elmashakiel❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  5. #233375
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lhamdoelilah.

    Verder lijkt wel of iedereen wil scheiden...en deze kerels worden dan tyfuslijers...igh tfoe...tgallie wledek bla masrof?
    Een ander lebbea 3lieh...ging naar marokko...loewet 3lieh wa7ed mesgotta....alle bezittingen op naam broer gezet om niks met zn exvrouw te hoeven delen of alimentatie voor de kinderen te hoeven betalen...vrouw is van marokko...niks taal of weet waar te beginnen....Allah ghod el7aq!

    Was gelukkig snel klaar.
    Lhamdulilah.
    La hawla wala quatta illa bilaah. Juno in deze tijden is het een gunst wanneer iemand je onrecht aandoet. Er komt altijd iets beters voor terug.
    Wellicht niet meteen zichtbaar of tastbaar..op den duur leert tijd vanzelf.
    Al is het maar de rust, een man die er zulke praktijken op nahoudt kan/zal nooit die goede echtgenoot/vader zijn voor zijn kinderen.
    Maw lma oe chetaba.

    Ameen.

  6. #233376
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lhamdoelilah.

    Verder lijkt wel of iedereen wil scheiden...en deze kerels worden dan tyfuslijers...igh tfoe...tgallie wledek bla masrof?
    Een ander lebbea 3lieh...ging naar marokko...loewet 3lieh wa7ed mesgotta....alle bezittingen op naam broer gezet om niks met zn exvrouw te hoeven delen of alimentatie voor de kinderen te hoeven betalen...vrouw is van marokko...niks taal of weet waar te beginnen....Allah ghod el7aq!

    Was gelukkig snel klaar.

    Erg dit. Nooit zal ik begrijpen wat voor hart zulke mensen hebben.
    Ook moeders kunnen zo zijn. Hoor je alleen niet zo vaak, maar ik maak het op dit moment van dichtbij mee zoiets. Hartverscheurend
    Happiness is an inside job


  7. #233377
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Als je niet kan kiezen



    Heb weer een oogonsteking. Het is niet mn oog zelf, maar waar wimpers groeien dat randje. 2de keer al in best korte tijd en is dik/rood.
    Heb maar een afspraak gemaakt, want zou niet weten waar het aan kan liggen
    Happiness is an inside job


  8. #233378
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Erg dit. Nooit zal ik begrijpen wat voor hart zulke mensen hebben.
    Ook moeders kunnen zo zijn. Hoor je alleen niet zo vaak, maar ik maak het op dit moment van dichtbij mee zoiets. Hartverscheurend
    Yep...klopt. Niet elke vrouw die een kind baart is moeder. Heb dat ook gezien. Helaas.

    Allah zjieb shifa.

    Wij komen net van de ha.
    Juf belde dat mn dichter vinger tussen de tafel had en dat de middelvinger niet stond...ja..uuh...ik zei zoals hij hoort te staan?
    Ha gebeld konden meteen komen.
    Dochter van school gehaald...begroet ze me lachend...vind ze leuk hoor al die aandacht.
    Bij ha een spalk er om voor een paar dagen. Kinderen zijn nog elastisch..buigt wel weer terug.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #233379
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Als je niet kan kiezen



    Heb weer een oogonsteking. Het is niet mn oog zelf, maar waar wimpers groeien dat randje. 2de keer al in best korte tijd en is dik/rood.
    Heb maar een afspraak gemaakt, want zou niet weten waar het aan kan liggen
    Misschien make-up?

  10. #233380
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Lhamdulilah.
    La hawla wala quatta illa bilaah. Juno in deze tijden is het een gunst wanneer iemand je onrecht aandoet. Er komt altijd iets beters voor terug.
    Wellicht niet meteen zichtbaar of tastbaar..op den duur leert tijd vanzelf.
    Al is het maar de rust, een man die er zulke praktijken op nahoudt kan/zal nooit die goede echtgenoot/vader zijn voor zijn kinderen.
    Maw lma oe chetaba.

    Ameen.
    Helemaal met je eens.
    Zoals een oudere vrouw zei...meid...je weet niet waar Allah je verder voor heeft behoed.
    Zulke zwakke karakters win je geen oorlog mee.

    7ta lqa3 db7ar.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #233381
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Yep...klopt. Niet elke vrouw die een kind baart is moeder. Heb dat ook gezien. Helaas.

    Allah zjieb shifa.

    Wij komen net van de ha.
    Juf belde dat mn dichter vinger tussen de tafel had en dat de middelvinger niet stond...ja..uuh...ik zei zoals hij hoort te staan?
    Ha gebeld konden meteen komen.
    Dochter van school gehaald...begroet ze me lachend...vind ze leuk hoor al die aandacht.
    Bij ha een spalk er om voor een paar dagen. Kinderen zijn nog elastisch..buigt wel weer terug.

    Ja en ergste vind ik als de kinderen die daarna volgen wel hun moeder om zich heen hebben en alle aandacht krijgen. Hoe moet je dan voelen als kind die achter gelaten is

    Meskina.. voor aandacht doen ze veel ja haha
    Laatst meegemaakt dat kindje met haar vinger tussen de deur kwam. Helft van de vinger lag op de grond . Moest gehecht worden en was nog te redden. Als Mn kind dit had was ik flauwgevallen. Kan al zo weinig hebben
    Happiness is an inside job


  12. #233382
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja en ergste vind ik als de kinderen die daarna volgen wel hun moeder om zich heen hebben en alle aandacht krijgen. Hoe moet je dan voelen als kind die achter gelaten is

    Meskina.. voor aandacht doen ze veel ja haha
    Laatst meegemaakt dat kindje met haar vinger tussen de deur kwam. Helft van de vinger lag op de grond . Moest gehecht worden en was nog te redden. Als Mn kind dit had was ik flauwgevallen. Kan al zo weinig hebben
    Ayema mn maag draaide zich om bij laatste stuk....
    Is het goed gekomen?

    Die kinderen zijn voor het leven getekend.
    Deze ook...adhd...gewoin heel alfabet.
    Al in aanraking met politie geweest.
    Etc.
    Al is er een heel onderzoek etc van veilig huis geweest...van kwaad tot erger.
    Heb ze gesproken en vind het echt idioten.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #233383
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Misschien make-up?
    Ja alleen ik verander nooit van producten gebruik altijd zelfde dingen.
    Heb alleen die lenzen ff in gehad wat anders was dan normaal, maar ja druppels zouden nu toch wel fijn zijn. Ik zie nog maar half
    Happiness is an inside job


  14. #233384
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ayema mn maag draaide zich om bij laatste stuk....
    Is het goed gekomen?

    Die kinderen zijn voor het leven getekend.
    Deze ook...adhd...gewoin heel alfabet.
    Al in aanraking met politie geweest.
    Etc.
    Al is er een heel onderzoek etc van veilig huis geweest...van kwaad tot erger.
    Heb ze gesproken en vind het echt idioten.
    Ze had m zelf opgeraapt. Iemand deed keihard de deur dicht en zag haar niet.
    Ik ben drm geen voorstander van drukte en kids haha
    Msakin deze hebben wel goeie zorg gelukkig van opa&oma en vader maar als kind mis je gewoon andere soort aandacht ghair inshaAllh
    Happiness is an inside job


  15. #233385
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ze had m zelf opgeraapt. Iemand deed keihard de deur dicht en zag haar niet.
    Ik ben drm geen voorstander van drukte en kids haha
    Msakin deze hebben wel goeie zorg gelukkig van opa&oma en vader maar als kind mis je gewoon andere soort aandacht ghair inshaAllh
    Oh ik kan daar zo niet tegen. Mijn oudste ( bijna 14 )laatst met keramisch mes in zijn vinger. Veeeeel bloed, hij viel neer ik viel neer en me man was er gelukkig die verbond de vinger en hup naar eerste hulp. 3 hechtingen erin en we konden weer naar huis.. Stel je voor me man was niet thuis [emoji44]..Voel me dan zo een slechte moeder.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk