山羊

Reacties
    14.467
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Over opvang gesproken. Ik had een offerte opgevraagd bij zo'n grote kinderopvang organisatie, voor 3 dagen per week. €1222,- per maand.

Ik krijg vast een goed deel terug van de belastingdienst, maar whaaaat?

Hahaha is normaal hoor, tuurlijk krijg je grootste deel vergoed.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

ouwe rot in het vak

Reacties
    13.445
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik vroeg mn man gister; is het niet gewoon opzet? De haven van beiroet? Is dat strategisch gezien niet een populaire plek? Volgens mijn man niet echt, maar ik sluit dat echt niet uit. Dat ze dat gaan opbouwen onder Amerikaanse contracten, zoals ze ook in Irak hebben gedaan en hun machtspositie versterken. Beiroet kan zichzelf be3da niet helpen en daar kunnen ze dus makkelijk misbruik van maken, als Frankrijkze niet voor is.

En ik zei nog, lijkt wel hiroshima all over again en vanochtend las ik dat dat precies 75 jaar geleden is. Bijna op de dag nauwkeurig....
    Als t geen opzet is geweest zou t zo ie zo een keer komen. 30.000 kg explosief spul daar bewaren, daar blaas je niet een hele stad mee op maar een heel land zo wat.
    Ze zijn sws opzoek naar andere landjes roven dus waarom niet, vertrouw sws geen enkel ‘behulpzaam’ land/regering uit t westen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

nooit geweest

Reacties
    29.707
    22-06-2003

Echt...de brutaliteit!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    5.457
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Echt...de brutaliteit!
    Politiek is schaamtelozer geworden de laatste jaren. Alles in het zicht van het volk en niemand kan wat doen, want ja politiek.