1. #247756
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Vond dat ook heftig om te zien, anderzijds denk ik het zijn voornamelijk shi3a die daar leven. Heb daar gewoon geen feeling mee.

    Vanuit menselijk gevoel vind ik het vooral een reminder. See t kan binnen een sec gedaan zijn.
    Heb de eerste beelden gezien en heb het daar bij gelaten. Niet dat je ze niet tegenkomt in de media, maar toch.
    Moge Allah ze bijstaan, zoveelste ramp.

    En idd een reminder dat je niks is beloofd.
    Inna lilahi wa inna ilayhi razi3oen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #247757
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Heb de eerste beelden gezien en heb het daar bij gelaten. Niet dat je ze niet tegenkomt in de media, maar toch.
    Moge Allah ze bijstaan, zoveelste ramp.

    En idd een reminder dat je niks is beloofd.
    Inna lilahi wa inna ilayhi razi3oen.

    Me2 tbh.

    Ameen.

  3. #247758
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lieve odk, hoe is het met je en de familie? Insha Allah hebben jullie een milde versie.

    Vroeg ik mij ook af. InshaAllah.

  4. #247759
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Trouwens juno wat vind jij een redelijk tarief voor zo een oppas zwart die ze enkel naar voorschoolse opvang brengt.

  5. #247760
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Vond dat ook heftig om te zien, anderzijds denk ik het zijn voornamelijk shi3a die daar leven. Heb daar gewoon geen feeling mee.

    Vanuit menselijk gevoel vind ik het vooral een reminder. See t kan binnen een sec gedaan zijn.
    Het zijn voornamelijk christenen ook heel veel kopten (als je t zo schrijft) menselijk leed is altijd vreselijk. Het is zeker een reminder.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #247761
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Trouwens juno wat vind jij een redelijk tarief voor zo een oppas zwart die ze enkel naar voorschoolse opvang brengt.
    Echt alleen brengen elke ochtend? Denk een uurtarief tussen de 15 a 20 euro? Hoe lang is ze totaal bezig?

    Is er geen moeder die dit wil doen? Ik werk niet en moet de mijne toch brengen...kunnen zo met mij mee...heb dat wel eens zo sporadisch gedaan. Ouders zaten omhoog en of ze ze in de ochtend bij mij kon brengen en met mij mee naar school. [emoji2374]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #247762
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Echt alleen brengen elke ochtend? Denk een uurtarief tussen de 15 a 20 euro? Hoe lang is ze totaal bezig?

    Is er geen moeder die dit wil doen? Ik werk niet en moet de mijne toch brengen...kunnen zo met mij mee...heb dat wel eens zo sporadisch gedaan. Ouders zaten omhoog en of ze ze in de ochtend bij mij kon brengen en met mij mee naar school. [emoji2374]

    Dunno men ik twijfel of ik niet gewoon helemaal om moet switchen naar gastouderopvang. T gaat erom dat ik dalijk dagen heb dat ik heel vroeg de deur uit moet, ook avonddiensten en nacht btw maar dat heb ik al opgevangen.

    Buurvrouw wil het doen, zijn max drie dgn in de week Miss zelfs minder omdat ik ook weekenden ga doen.

    Alleeeen wil zij er niks voor hebben en daar heb ik dus weinig zin in

    Wel supertof van je dat je ze zo helpt is echt waardevol.

  8. #247763
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dunno men ik twijfel of ik niet gewoon helemaal om moet switchen naar gastouderopvang. T gaat erom dat ik dalijk dagen heb dat ik heel vroeg de deur uit moet, ook avonddiensten en nacht btw maar dat heb ik al opgevangen.

    Buurvrouw wil het doen, zijn max drie dgn in de week Miss zelfs minder omdat ik ook weekenden ga doen.

    Alleeeen wil zij er niks voor hebben en daar heb ik dus weinig zin in

    Wel supertof van je dat je ze zo helpt is echt waardevol.
    Waarom heb je daar geen zin in? Is dat de buuf die ook helpt met eten, las ik eens zo?
    Denk dat zij het dan oprecht aanbiedt en wellicht zelfs blij is dat ze dit voor jullie mag doen. Hulp of vriendelijkheid accepteren zonder wederdienst is lastif, maar denk dat je er juist goed aan doet. Je geeft haar juist een goed gevoel. Wat is er op tegen als je goede afspraken maakt?

    Btw een nieuwe baan dan? Allah 3awnek!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #247764
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Het zijn voornamelijk christenen ook heel veel kopten (als je t zo schrijft) menselijk leed is altijd vreselijk. Het is zeker een reminder.
    Ik vroeg mn man gister; is het niet gewoon opzet? De haven van beiroet? Is dat strategisch gezien niet een populaire plek? Volgens mijn man niet echt, maar ik sluit dat echt niet uit. Dat ze dat gaan opbouwen onder Amerikaanse contracten, zoals ze ook in Irak hebben gedaan en hun machtspositie versterken. Beiroet kan zichzelf be3da niet helpen en daar kunnen ze dus makkelijk misbruik van maken, als Frankrijkze niet voor is.

    En ik zei nog, lijkt wel hiroshima all over again en vanochtend las ik dat dat precies 75 jaar geleden is. Bijna op de dag nauwkeurig....

  10. #247765
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Over opvang gesproken. Ik had een offerte opgevraagd bij zo'n grote kinderopvang organisatie, voor 3 dagen per week. €1222,- per maand.

    Ik krijg vast een goed deel terug van de belastingdienst, maar whaaaat?

  11. #247766
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Waarom heb je daar geen zin in? Is dat de buuf die ook helpt met eten, las ik eens zo?
    Denk dat zij het dan oprecht aanbiedt en wellicht zelfs blij is dat ze dit voor jullie mag doen. Hulp of vriendelijkheid accepteren zonder wederdienst is lastif, maar denk dat je er juist goed aan doet. Je geeft haar juist een goed gevoel. Wat is er op tegen als je goede afspraken maakt?

    Btw een nieuwe baan dan? Allah 3awnek!
    Ja klopt. Ik wil dat niet omdat dat voor mij niet werkt. Ik snap je insteek verder goed.

    Ja zoiets ik ga een oude studie oppakken.
    Ameen.

  12. #247767
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Over opvang gesproken. Ik had een offerte opgevraagd bij zo'n grote kinderopvang organisatie, voor 3 dagen per week. €1222,- per maand.

    Ik krijg vast een goed deel terug van de belastingdienst, maar whaaaat?


    Hahaha is normaal hoor, tuurlijk krijg je grootste deel vergoed.

  13. #247768
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik vroeg mn man gister; is het niet gewoon opzet? De haven van beiroet? Is dat strategisch gezien niet een populaire plek? Volgens mijn man niet echt, maar ik sluit dat echt niet uit. Dat ze dat gaan opbouwen onder Amerikaanse contracten, zoals ze ook in Irak hebben gedaan en hun machtspositie versterken. Beiroet kan zichzelf be3da niet helpen en daar kunnen ze dus makkelijk misbruik van maken, als Frankrijkze niet voor is.

    En ik zei nog, lijkt wel hiroshima all over again en vanochtend las ik dat dat precies 75 jaar geleden is. Bijna op de dag nauwkeurig....
    Als t geen opzet is geweest zou t zo ie zo een keer komen. 30.000 kg explosief spul daar bewaren, daar blaas je niet een hele stad mee op maar een heel land zo wat.
    Ze zijn sws opzoek naar andere landjes roven dus waarom niet, vertrouw sws geen enkel ‘behulpzaam’ land/regering uit t westen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #247769
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Echt...de brutaliteit!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #247770
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Echt...de brutaliteit!
    Politiek is schaamtelozer geworden de laatste jaren. Alles in het zicht van het volk en niemand kan wat doen, want ja politiek.