1. #236266
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Olifantje besaha reis! Leuk om nog even weg te gaan voor de bevalling. Hoe las ik het laatst?...een babymoon!

    Juno lekker wandelen, doet een mens goed. Zeker als je rust hebt zonder horde kinderen.

    Freya allahislah! Ze is echt groot geworden je meisje. En besaha je koffie!

    Ik heb vandaag een geen zin in kinderen dag. Echt, gewoon geen geen zin. Maar ja. Moeten zelfs mee naar boodschappen. Wordt wat.

  2. #236267
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ben ondertussen terug van mijn reis. Wat een kou hier seg mensen!

    Ik zag de crème van Lidl. Is die echt goed? Ik heb allerlei producten bij van de Dode Zee.

    Wie kan hier helpen? Heb iemand nodig die kennis heeft van psychologie of toch iets of wat kennis van ons brein?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Salam aleykoum.
    Producten van de dode zee zijn niet toegestaan omwille van de straf van Allah die Allah op het volk van Lot heeft gedaan.
    WA allahu 3alem, ik plaats hieronder de bron, er is ook een audio bij.
    http://www.3ilmchar3i.net/article-audios-60583210.html
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #236268
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    @ appelcake

    Taarten moeten ik t echt van avonden alleen hebben..
    Vandaag zijn ze echt weer drukker dan anders, dus heel de dag is alleen aan hun besteed pfff


    Wat die crème betreft vorig jaar was er toch ook zo een hype met die van de kruidvat.

    Is gewoon proberen ieder huid is anders.
    Ene laat het zn gezicht stralen en de ander krijgt er mega uitslag van of doet het niks bijzonders

    Ik gebruik nu zeker iets van 5 jaar dezelfde
    Happiness is an inside job


  4. #236269
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Saba7 elbard!

    Mijn kleine grote dame net weggebracht en nu in de trein met de lekkerste koffie.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Tbarkellah. Rabbi hfadha.
    Besa77a.

    Ik had me voorgenomen gh6uis niet zoveel te doen .....dus ging ik de oven schoonmaken en als niets me tegenhoud ook nog de koelkast.
    En dan zaterdag weer voor pampus want te veel gedaan. [emoji21]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #236270
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Olifantje besaha reis! Leuk om nog even weg te gaan voor de bevalling. Hoe las ik het laatst?...een babymoon!

    Juno lekker wandelen, doet een mens goed. Zeker als je rust hebt zonder horde kinderen.

    Freya allahislah! Ze is echt groot geworden je meisje. En besaha je koffie!

    Ik heb vandaag een geen zin in kinderen dag. Echt, gewoon geen geen zin. Maar ja. Moeten zelfs mee naar boodschappen. Wordt wat.
    Die horde kids he...
    En dan moet jij nog boodschappen met ze gaan doen. Hoop dqt het gezellig wordt![emoji854]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #236271
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ha juno! Gezellig is boodschappen nooit, zelfs niet alleen. Hoop zonder te veel stress van niet doen en blijf zitten. Maar het tij is alweer gekeerd: heb kunnen douchen. Wat een luxe.
    Ben grootste loedermoeder. Zoontje heeft pap gehad en een kwart komkommer en nu maakt hij een bordje borrelnootjes soldaat. Ach...als hij rustig is...

  7. #236272
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Olifantje besaha reis! Leuk om nog even weg te gaan voor de bevalling. Hoe las ik het laatst?...een babymoon!

    Juno lekker wandelen, doet een mens goed. Zeker als je rust hebt zonder horde kinderen.

    Freya allahislah! Ze is echt groot geworden je meisje. En besaha je koffie!

    Ik heb vandaag een geen zin in kinderen dag. Echt, gewoon geen geen zin. Maar ja. Moeten zelfs mee naar boodschappen. Wordt wat.
    Ameen! Allah ya3tik sa7a. Nog een half jaartje en dan mag de vlag uit, dan gaat ze naar school
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Tbarkellah. Rabbi hfadha.
    Besa77a.

    Ik had me voorgenomen gh6uis niet zoveel te doen .....dus ging ik de oven schoonmaken en als niets me tegenhoud ook nog de koelkast.
    En dan zaterdag weer voor pampus want te veel gedaan. [emoji21]
    Allahi baarek feeki, ameen. Herkenbaar beter verdelen ipv alles op 1 dag!

    Ik gebruik al een aantal jaar Yves rocher gezichtscreme, zeer tevreden mee. Belangrijkste is dat er factor 20 of 25 in zit. Zon maakt oud enzo.

  8. #236273
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Zat laatst in de bus met een verre collega, ze vroeg aan mij of ik bij de Raad moest zitten, dat is altijd op donderdag tot laat in de nacht, ik zei nee heb 2 kids plus ik woon ver dus dat is lastig.. gelukkig hoef ik er nooit bij te zitten. Kinderen je ziet er zo jong uit, dus ik zei ja wat is jong, ben ook nog jong een soort van, ben 28. Ze zei oh dacht echt dat je rond 23/24 was! (Ze is zelf 25). Eerlijk she made my day, lol

  9. #236274

  10. #236275
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    3la slemtek.

    Het is idd koud. Maarja...tijd van het jaar he... Heb je een goede reis gehad? Beetje genoten?[emoji4]

    Ik heb gisteravond en vanochtend de creme opgedaan en vind er niks aan. Hij smeert niet fijn en ruikt niet lekker. [emoji4]
    De oogserum heb ik ook en eigenlijk gewoon ok. Ik wil het wle nog gewoon een kans geven hoor, maar mn eigen creme vind ik vooralsnog beter. Btw hier lagen nog dozen vol...nuchtere friezen.

    Ben geen psych...maar wellicht...

    Ik ga zo het bos in wat takken groen halen.... toegezegd voor school. Woon er tegenover. Frisse neus halen.


    Sba7 el gheeer.
    Alhamdoelilah. Het was leuk, lekker rustig en sowieso geen potten of pannen of de was.

    Enkele kliekjes...waaronder 1 van de 7 wereld wonderen.

    Het was er 22 graden dus het is hier echt koud. Brrrr

    Ik gebruik clarins en ben daar best tevreden over. Eigenlijk zeer tevreden.

    Wat zou je adviseren als je te maken hebt met een kind dat zich een 1e maal express pijnigt? Is het meteen een psycholoog zoeken of afwachten?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #236276
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Saba7 elbard!

    Mijn kleine grote dame net weggebracht en nu in de trein met de lekkerste koffie.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Tbarkellah...en die 2 vlechtjes.

    Ze is echt wel meisje. Alles prinsesje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  12. #236277
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Hihi bestaat dat? Babymoon? Nou dan heb ik daar dus gretig gebruik van gemaakt, alleen toch wel vermoeiend.

    Maar ik vrees de laatste keer zonder pamper en baby. Kan me dat ook niet echt voorstellen maar moet wel.

    Geen oma in de buurt?

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Olifantje besaha reis! Leuk om nog even weg te gaan voor de bevalling. Hoe las ik het laatst?...een babymoon!

    Juno lekker wandelen, doet een mens goed. Zeker als je rust hebt zonder horde kinderen.

    Freya allahislah! Ze is echt groot geworden je meisje. En besaha je koffie!

    Ik heb vandaag een geen zin in kinderen dag. Echt, gewoon geen geen zin. Maar ja. Moeten zelfs mee naar boodschappen. Wordt wat.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #236278
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Tbarkellah...en die 2 vlechtjes.

    Ze is echt wel meisje. Alles prinsesje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Allahi baarek feeki. Ja echt een meisje meisje al had ik gisteren snel de tas gekocht bij de Action, iets anders was er niet meer en ze had het echt nodig. Maar ze was er heel blij mee haha.

    Prachtige foto's!

  14. #236279
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ameen! Allah ya3tik sa7a. Nog een half jaartje en dan mag de vlag uit, dan gaat ze naar school


    Allahi baarek feeki, ameen. Herkenbaar beter verdelen ipv alles op 1 dag!

    Ik gebruik al een aantal jaar Yves rocher gezichtscreme, zeer tevreden mee. Belangrijkste is dat er factor 20 of 25 in zit. Zon maakt oud enzo.
    Ja klopt. Wat je ook smeert...smeer iig tegen de zon. Deze hype van de lidl zit wel spf in.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #236280
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Zat laatst in de bus met een verre collega, ze vroeg aan mij of ik bij de Raad moest zitten, dat is altijd op donderdag tot laat in de nacht, ik zei nee heb 2 kids plus ik woon ver dus dat is lastig.. gelukkig hoef ik er nooit bij te zitten. Kinderen je ziet er zo jong uit, dus ik zei ja wat is jong, ben ook nog jong een soort van, ben 28. Ze zei oh dacht echt dat je rond 23/24 was! (Ze is zelf 25). Eerlijk she made my day, lol
    Haha...kewl.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran