1. #257431
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Look how big he is[emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  2. #257432
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh wat fijn zeg, dat scheelt echt ook.
    Je bent gek, blijf lekker bij die 24 joh. Is in jouw geval geloof ik belastingtechnisch nog beter ook.

    Gaat goed hoor, nu vakantie maar ga vh weekend ff terug.
    Ik vind werken echt gewoon leuk. Lekker dat je even vakantie hebt gehad, een week toch?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #257433
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Look how big he is[emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Wat een cutieeeeeeee! Die oogjes ook.

    Kiwi is bijna één jaar en gaat ook echt cadeaus krijgen, hahaha.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  4. #257434
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Ik kreeg een uitnodiging om me te laten vaccineren, wat vreemd is, want ik ben verder gezond alhamdoelilaah. De doktersassistente vertelde me dat het aan 3 dingen kon liggen waarom mensen vervroegd worden opgeroepen, of je hebt astma, of overgewicht of je hebt eerder een griepprik gehad. Dus ik vroeg hoe het dan zit met mensen die chronisch ziek zijn of door andere klachten een verzwakt immuunsysteem hebben? Euhm, misschien kan je beter kijken op de site van het rivm.

    Wel vaag hoor, want ik val gewoon niet onder de doelgroepen die ze noemde. Ja ok, ik mag wel wat afvallen, maar ben verre van obesitas alhamdoelillaah. Vraag me ook af hoe ze dst registreren, want ik kan me niet herinneren dat ik dat met ze heb besproken.

  5. #257435
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik vind werken echt gewoon leuk. Lekker dat je even vakantie hebt gehad, een week toch?
    2 weekjes. Ik bedoelde qua loonheffing. Hoe meer je werkt- plus fiscale partner hebt, des te meer je afdraagt. Het verschil tussen 32 en 24 is dan best klein geloof ik.

  6. #257436
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Look how big he is[emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Prachtig beestje. Die ogen allahuma baarik zo mooi.

  7. #257437
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ochtendmens, hoeft niks te beteken denk ik. Uiteindelijk krijgt iedereen een oproep thuis. Ze kunnen het ook per ongeluk verstuurd hebben. Maar wel slordig dat je eigen ha je dat niet kan vertellen.

  8. #257438
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    2 weekjes. Ik bedoelde qua loonheffing. Hoe meer je werkt- plus fiscale partner hebt, des te meer je afdraagt. Het verschil tussen 32 en 24 is dan best klein geloof ik.
    Volgens mij is het verschil minimaal. Loont dus wel om meer te werken. Maar ik vind het ook fijn. Ik was dat thuiszitten echt spuugzat.

    Lekker dat je twee weken vakantie hebt gehad, maar jammer dat je dan nergens heen bent geweest. Ik vind dat dan altijd zo zonde van mijn vakantiedagen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  9. #257439
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik kreeg een uitnodiging om me te laten vaccineren, wat vreemd is, want ik ben verder gezond alhamdoelilaah. De doktersassistente vertelde me dat het aan 3 dingen kon liggen waarom mensen vervroegd worden opgeroepen, of je hebt astma, of overgewicht of je hebt eerder een griepprik gehad. Dus ik vroeg hoe het dan zit met mensen die chronisch ziek zijn of door andere klachten een verzwakt immuunsysteem hebben? Euhm, misschien kan je beter kijken op de site van het rivm.

    Wel vaag hoor, want ik val gewoon niet onder de doelgroepen die ze noemde. Ja ok, ik mag wel wat afvallen, maar ben verre van obesitas alhamdoelillaah. Vraag me ook af hoe ze dst registreren, want ik kan me niet herinneren dat ik dat met ze heb besproken.
    Ik heb vandaag ook een uitnodiging voor vaccinatie en gekregen. We waren zo blij!
    Volgende week vrijdag eindelijk!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #257440
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Look how big he is[emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Prachtig beessie! Die ogen ook!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #257441
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Fijn dat het je bevalt tc.
    Ie snel gegaan dan, voor je het weet weer aan het werk.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #257442
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Fijn dat het je bevalt tc.
    Ie snel gegaan dan, voor je het weet weer aan het werk.
    Ja, echt heel blij mee. Volgende week even werken en dan gaan we voor 4 dagen naar Twente. Ein-de-lijk. Jij mag je binnenkort laten vaccineren. Dat betekent voor jou straks een zomervakantie. Heerlijk.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #257443
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb vandaag ook een uitnodiging voor vaccinatie en gekregen. We waren zo blij!
    Volgende week vrijdag eindelijk!
    Ooh eindelijk zeg. Fijn juno!

    Mocht je kiezen welk vaccin? Of vind je alles wel goed?

  14. #257444
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ochtendmens, hoeft niks te beteken denk ik. Uiteindelijk krijgt iedereen een oproep thuis. Ze kunnen het ook per ongeluk verstuurd hebben. Maar wel slordig dat je eigen ha je dat niet kan vertellen.
    Ja toch, een beetje raar om zo verrast te worden.

    Binnen nu en 3 maand moet iedereen al geweest zijn, dus zal wel gewoon een afspraak inplannen.

  15. #257445
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Wat gek ochtendmens. M'n zus heeft trouwens wel obesitas maar heeft nog geen brief gehad dacht ik

    Mijn beiden ouders zijn gevaccineerd, opa en oma ook dus dat is al fijn alhamdolilah.

    Fijn dat je ook bijna mag Juno!