1. #256756
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    En nu wil het toeval dat school net deze week voor 't eerst in history een tevredenheids onderzoek heeft uitgedaan naar alle ouders. Ik wacht nog even met die in te vullen uiteraard.

  2. #256757
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ameen Juno.

    Ja ik merk ook dat er genoeg rek inzit. En groep 8 is alleen herhaling zowat dus heb er wel vertrouwen in. Als ik de sommen samen met hem doe denk ik gelukkig niet oh wat een ramp gaat eigenlijk heel goed op een enkele verhalende som na. Denk dat met veel oefenen hij zeker vooruit kan inshaAllah
    Merk ook dat door te snel willen gaan ze fouten maakt. Leer haar dus ook om liever er wat langer over te doen dan de snelste te willen zijn. Daar heb je uiteindelijk niks aan.
    Ik merk hier ook dat een op een beter voor ze werkt. En de cito vraagstelling is anders dan toetsen van de school zelf. Dan leren ze ook de cito manier en zijn ze er mee vertrouwd.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #256758
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Asfoureh mooi dat je er bovenop zit. Wat is de.moeite om een kind op hoger niveau te zetten dat dat een week moet duren?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #256759
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    https://youtu.be/Ssdr66RPAj0

    Ziekkkkkkkkk[emoji33]

  5. #256760
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    https://youtu.be/Ssdr66RPAj0

    Ziekkkkkkkkk[emoji33]
    Ik heb het net gekeken, de wereld is er echt letterlijk aan!! Dit is te gek voor woorden!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #256761
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Waar gaat het over?

  7. #256762
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Ik heb het net gekeken, de wereld is er echt letterlijk aan!! Dit is te gek voor woorden!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja echt gestoord hè!

  8. #256763
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Waar gaat het over?
    Haar moeder is er vandoor gegaan met de man die met haar zou trouwen eigenlijk.

  9. #256764
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Haar moeder is er vandoor gegaan met de man die met haar zou trouwen eigenlijk.
    Dit is echt niet normaal, kijk tegenwoordig echt nergens meer van op. Je hoort de raarste dingen. Hoe kun je als moeder dit doen.
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #256765
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020


  11. #256766
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik vroeg vanmiddag aan mini of ze al op 3 sterren zit voor rekenen, dacht ff peilen nu die week voorbij is. Niet dus.

    Ik weet dat het aan mn periode ligt die er aan zit te komen, no doubt. Maar ik ben laaiend hierom. Ik heb haar meteen gemaild. Benieuwd naar haar reactie.

    Niet om het een of ander, maar al die berichten van leerlingen die kader kregen aangesmeerd en op eigen kracht met 24 jaar afstuderen als arts, maakt dat gevoel alleen maar sterker. Je nichtje die verteld ja alleen maar nlse kinderen in mijn klas zaten in de plusklassen. Laaiend word ik ervan.

    Ze kunnen beter heel gauw met een plan komen want op mijn moeder ik zet ze in het ad met hun louche praktijken.
    Je wil niet weten hoevaak dit gebeurt. Mijn nicht heeft een klasgenoot gehad en die had een lager advies gekregen en ze is samen met haar afgestudeerd aan Erasmus universiteit als arts.
    *Account niet meer in gebruik*

  12. #256767
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Is iemand hier al bezig met eid outfit?

  13. #256768
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Ik vond het ook al wat vroeg, om nu al met zulke versoepelingen te komen. De 3e golf is misschien wel aan het afbuigen, maar ook nog maar net. We weten toch helemaal niet of de getallen weer op een redelijk niveau uit gaan komen? Op dit moment zijn de besmettingen nog vrij hoog.

  14. #256769
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Kinderen zouden veel beter kunnen rekenen, zegt inspectie - https://nos.nl/l/2375953
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #256770
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Is iemand hier al bezig met eid outfit?
    Ja hoor.
    Als de winkels niet open zijn moeten we op tijd bestellen en/of winkel afspraken maken. [emoji2960]
    Had al leuke jurkjes voor de oudste gehaald.
    Maar sowieso nog voor eid Voor de meiden en voor mezelf ook nog een leuke outfit.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran