1. #236161
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Ik vind het trouwens wel heftig om te lezen Asfoureh. Moge Allah swt jou daarin begeleiden. Ameen. Ik zou ook wellicht roqya proberen, aangezien praline er wel profijt van heeft gehad. Dat hooggevoeligheid lijkt me ook erg vermoeiend. Allahyauwnak

    Ameen.
    Check hoekje.

  2. #236162
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ja? Waarom vind je beledigend? Ze hebben het toch niet over alle vrouwen. Ik voel me totaal niet aangesproken als ze zulke dingen zeggen.

    En waarom ik het leuk vind weet ik eigenlijk niet, ik vind de teksten gewoon grappig, dus leuk.
    Ik ken de teksten niet maar wat ik net heb gelezen in deze topic daar schrok ik wel van ook al gaat het niet persoonlijk om mij. Gaar om de manier van rappen en de respectloosheid naar vrouwen toe en gewoon vieze teksten en gescheld wetend dat daar zoveel kinderen naar luisteren die dit doornormaal gaan vinden.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #236163
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ameen.
    Check hoekje.
    Hamdoelillah hoop het voor jou ook, want kan me herinneren dat we het hier vaker over hebben gehad.

    2x trouwens, maar niet alleen vanwege slaapverlamming maar oa ook hyperventilatie dat was ook echt extreem, en ik was gewoon heel bang, bang voor de dood. Had ook elke dag hoofdpijn ieder dag. De oorzaak daarvan kon ook weer hyperventilatie zijn, maar dat geloofde ik niet en voor mij was het een hersentumor en niets anders. En dan zit je echt in zo een cirkel en je gaat meer en meer klachten krijgen en het ook geloven en dan die slaapverlamming ieder keer.
    Happiness is an inside job


  4. #236164
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ik ken de teksten niet maar wat ik net heb gelezen in deze topic daar schrok ik wel van ook al gaat het niet persoonlijk om mij. Gaar om de manier van rappen en de respectloosheid naar vrouwen toe en gewoon vieze teksten en gescheld wetend dat daar zoveel kinderen naar luisteren die dit doornormaal gaan vinden.
    Nee ik vind van niet. Wel erg inderdaad dat kinderen naar die teksten luisteren en meezingen. Maar dat was mijn punt ook in mijn eerste reactie.

  5. #236165
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Eens met Nisrinke en Ochtendmens, alhoewel ik Freya ook begrijp dat de omgeving van een kind ook heel veel invloed kan hebben. Ik heb alle soorten opvoedingen in mijn omgeving gezien en uiteindelijk zijn diegene die bewust zijn van wat de Islam van ons vraagt en zich daar ook naar gedragen, toch het meest succesvol. Succesvol in de zin dat de kinderen de schaamte en trots hebben als moslim en weerbaar zijn tegen de verleidingen en dwalende wegen. Wij zijn daar heel bewust mee bezig, dus ook geen muziek en rare series,.Ze kijken wel vlogs maar dat gaat over gamen of vloggers als meisjedjamila...Als er veel gevloekt wordt dan doet mijn zoontje het zelf weg. Dit natuurlijk naast de verplichte zaken in de islam, leren dankbaar te zijn, schaamte kennen, beleefd zijn, elkaar helpen. Daarnaast ben ik wel van de activiteiten. Ik heb bijna elke dag wel iets voor ze..Wel in evenwicht van Koran, arabisch tot sport en creativiteit. Heerlijk druk.

    MashaAllah vind het knap en getuigd van een hele sterke imaan. Is ook zeker de juiste manier, alleen denk ik dat de mens te zwak is om dit 100% consistent toe te passen.
    Het is zeker wel een heel mooi streven, uiteindelijk willen de meeste ouders zo een opvoeding voor hun kroost.

  6. #236166
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hamdoelillah hoop het voor jou ook, want kan me herinneren dat we het hier vaker over hebben gehad.

    2x trouwens, maar niet alleen vanwege slaapverlamming maar oa ook hyperventilatie dat was ook echt extreem, en ik was gewoon heel bang, bang voor de dood. Had ook elke dag hoofdpijn ieder dag. De oorzaak daarvan kon ook weer hyperventilatie zijn, maar dat geloofde ik niet en voor mij was het een hersentumor en niets anders. En dan zit je echt in zo een cirkel en je gaat meer en meer klachten krijgen en het ook geloven en dan die slaapverlamming ieder keer.
    Ja klopt hebben we het eerder over gehad, ghair inshaAllah.
    Fijn dat je maar twee sessies nodig had, maar is dat niet iets wat je consequent moet blijven doen, dus ook thuis en in je dagelijkse bezigheden. Dus met wudu naar buiten, met wudu slapen etc etc.

    Haha meskina je neigt dan van het ergste uit te gaan, klopt dat kan je nog verder uitputten en juist extra klachten geven.

    Allah zieb shifaa, ljami3 muslimin.

  7. #236167
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Koffie met uitzicht...que veux le peuple!

    Mensen wie heeft er verstand van onderhandelingen met je werkgever? Dus de do's en de dont's?

    W-end is begonnen. Hèhè keek er zo naar uit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #236168
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    MashaAllah vind het knap en getuigd van een hele sterke imaan. Is ook zeker de juiste manier, alleen denk ik dat de mens te zwak is om dit 100% consistent toe te passen.
    Het is zeker wel een heel mooi streven, uiteindelijk willen de meeste ouders zo een opvoeding voor hun kroost.
    Het blijft ook een strijd hoor dagelijks, wat laat ik toe en wat laat ik niet toe zonder dat ze het als een strafkamp ervaren? Blijft moeilijk, maar het minste wat we kunnen doen is proberen zodat we ons kunnen verantwoorden voor onze Schepper voor onze opvoeding.

    Ik heb gecheckt. Check terug.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  9. #236169
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Koffie met uitzicht...que veux le peuple!

    Mensen wie heeft er verstand van onderhandelingen met je werkgever? Dus de do's en de dont's?

    W-end is begonnen. Hèhè keek er zo naar uit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ik las net iets heel leuks in de eettopic. Allahumma baarik lakum en Allahykemmal bilkhayr. Zo zie je maar hoe het tij opeens kan keren. Heel veel geluk, liefde en gezondheid toegewenst.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  10. #236170
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Koffie met uitzicht...que veux le peuple!

    Mensen wie heeft er verstand van onderhandelingen met je werkgever? Dus de do's en de dont's?

    W-end is begonnen. Hèhè keek er zo naar uit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    En hoe drink jij dit?

    Ik wil bijna zeggen dat je ergens zit waar het me heeel bekend voor komt, maar België lijkt ook gwn veel op elkaar haha

    Besaha!
    Ik hoorde dat je ergens in Zandhoven hele lekkere wafels kunt eten, weet je daar meer over?
    Happiness is an inside job


  11. #236171
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ja klopt hebben we het eerder over gehad, ghair inshaAllah.
    Fijn dat je maar twee sessies nodig had, maar is dat niet iets wat je consequent moet blijven doen, dus ook thuis en in je dagelijkse bezigheden. Dus met wudu naar buiten, met wudu slapen etc etc.

    Haha meskina je neigt dan van het ergste uit te gaan, klopt dat kan je nog verder uitputten en juist extra klachten geven.

    Allah zieb shifaa, ljami3 muslimin.


    Ameen

    Ja in dat geval is het ook makkelijker als je het bij jezelf doet. Dat deed ik niet.

    Met wudu slapen zo lang dat kan wel, stelt me gerust om zo te slapen. Surat baqarah op zn moment ook aan ook voor de rust in huis.
    Happiness is an inside job


  12. #236172
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Is er trouwens een manier iemand die dat weet om gebel via messenger (fb) uit te zetten?voorheen had ik de app niet, maar nu vind ik het wel handiger als ik snel moet reageren of iets.. maar ik stoor me er echt aan
    Happiness is an inside job


  13. #236173
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Is er trouwens een manier iemand die dat weet om gebel via messenger (fb) uit te zetten?voorheen had ik de app niet, maar nu vind ik het wel handiger als ik snel moet reageren of iets.. maar ik stoor me er echt aan
    Ik zou gewoon alle meldingen uitschakelen en dan paar keer openen om te kijken of je iets ontvangen hebt.

    Ik heb altijd alle meldingen uitstaan op mijn telefoon

  14. #236174
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Ik heb echt het stomste ooit gedaan.

    Laatst ging ik naar de bios en tijdens de film brak er een heel klein stukje van mijn kies af. Kwam door een hard stukje in de popcorn.

    Ik volgende dag gelijk afspraak maken bij de tandarts. Zei ze dat ik daar een wortelkanaalbehandeling heb gehad. Ik wist wel dat ik 10 jaar geleden een wortelkanaalbehandeling heb gehad maar waarom weet ik niet... Ik heb nooit pijn gehad of last gehad van mijn tanden.

    Ze zei dat vullen niet gaat en dat er een kroon moet komen omdat er meer stukjes af kunnen gaan breken.

    Dus ik heb toegezegd met mijn domme hoofd terwijl ik nergens last van had. Nu heb ik de noodkroon en krijg ik over 2 weken de echte. Maar nu heb ik dus wel pijn [emoji52] ik kan niet meer kauwen aan die kant. Heb echt zo een spijt. Had het gewoon zo moeten laten aangezien het helemaal achter mijn kies is, niet zichtbaar en had er ook geen last van.

    Maar iemand hier toevallig die ook een kroon heeft? Hoe ging dat? Deed het ook pijn? En hoe lang bleef de pijn?

  15. #236175
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ik heb echt het stomste ooit gedaan.

    Laatst ging ik naar de bios en tijdens de film brak er een heel klein stukje van mijn kies af. Kwam door een hard stukje in de popcorn.

    Ik volgende dag gelijk afspraak maken bij de tandarts. Zei ze dat ik daar een wortelkanaalbehandeling heb gehad. Ik wist wel dat ik 10 jaar geleden een wortelkanaalbehandeling heb gehad maar waarom weet ik niet... Ik heb nooit pijn gehad of last gehad van mijn tanden.

    Ze zei dat vullen niet gaat en dat er een kroon moet komen omdat er meer stukjes af kunnen gaan breken.

    Dus ik heb toegezegd met mijn domme hoofd terwijl ik nergens last van had. Nu heb ik de noodkroon en krijg ik over 2 weken de echte. Maar nu heb ik dus wel pijn [emoji52] ik kan niet meer kauwen aan die kant. Heb echt zo een spijt. Had het gewoon zo moeten laten aangezien het helemaal achter mijn kies is, niet zichtbaar en had er ook geen last van.

    Maar iemand hier toevallig die ook een kroon heeft? Hoe ging dat? Deed het ook pijn? En hoe lang bleef de pijn?
    Ik heb geen verstand van kronen, wel van tand/kiespijn en dat is hels. Dat is het meest intense pijn wat ik ooit heb gevoeld en als ik er aan denk, krijg ik nog rillingen over mijn lijf...en besef ik ben drie keer bevallen zonder pijnstilling en dat vind ik niets vergeleken met zenuwpijnen in je kiezen...Allahyauwnak ODK. Als het ondraaglijk wordt, gewoon naar noodtandarts gaan, ik meen het.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.