1. #223756
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Praline, wat leuk een meisje erbij!
    Allah y slah

  2. #223757
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Ik hoop maar dat ik dit na kan vertellen
    Pff jaren gaat t goed en dan opeens Ik vraag me ook af wat ze hieraan willen doen. 50 man is best veel je zou meer gaan twijfelen aan de school zelf.

    Ja hier ook heel veel namen bezet maar die zou ik zelf toch nooit kiezen. De namen die ik wel echt mooi vind heeft nog niemand en denk niet dat iemand erop zal komen. Trouwens ik vind de naam Safae mooi bij jouw zoontjes naam passen
    Ben blij dat dit niet in mijn tijd bestond haha
    Mijn hemel wat een stress
    Maak je maar niet druk.
    Verander je telefoonnr en ontken ten alle tijden dat jij in de app zat/zit
    the best things are free

  3. #223758
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    @praline: Allahumaa baarik wat moeten jullie blij zijn, na een zoon een dochter...Geniet ervan!

    @Beyou: Wat een verhaal zeg. Echt super erg, jullie zijn wel echt de klos, ben ik bang. Schorsen is nog het minst erge, stel je voor dat ze zeggen dat de gehaalde cijfers niet geldig zijn of zo. Moge Allah swt jullie bijstaan. Ameen. Hollanders bezwijken altijd veel sneller onder druk, Magharba die zijn daarin getraind van huis uit...nooit toegeven..Ik heb wel echt met je te doen. Dit wordt geen fijn weekend voor je. Inchallah khayr meid, wat komt dat komt, daar valt nu niets meer aan te veranderen.
    .
    Ja ik hoopte op ook geen schorsing maar ik heb even die groepchat doorgekeken en kan echt niet anders. Alles zie je daar gewoon iemand heeft die afdelingsleider daar ook nog eens uitgescholden. Awilie ya moshkiel
    Als ze dat zouden doen dan moeten we allemaal terug naar de eerste klas lol Kan toch niet haha en schoolexamens die wel echt mee blijven tellen voor je eindexamen zijn wel allemaal op eigen kracht gemaakt. Daar gaat t uiteindelijk om.
    Amien
    Ja snapje vandaar dat ik er nooit echt achterstond om haar ook in die groep te hebben.. Maarja het wordt ook nog veel erger allemaal. Ze willen iemand op die verrader afsturen om m in elkaar te slaan. Ik heb al gezegd moet je echt niet doen dan komt de politie zich er ook in mengen maarja wie luistert er.

  4. #223759
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Ben blij dat dit niet in mijn tijd bestond haha
    Mijn hemel wat een stress
    Maak je maar niet druk.
    Verander je telefoonnr en ontken ten alle tijden dat jij in de app zat/zit
    Dacht ik ook aan.. Maar ze heeft mn nummer opgeslagen met mn naam he en in die groepchat ben ik sowieso wel echt een aantal keer bij naam genoemd. Heeft weinig zin vrees ik.

  5. #223760
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Bjoet...moge Allah je bijstaan....man o man....die zwakke hollanders en dan ook nog jaloerze verraders....ik zou eerder die meid een pak slaag willen geven als ik jou was....[emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #223761
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Beyou das niet zo best meid, ik hoop op een goede afloop voor jullie maar ik vrees dat innoe gelijk heeft.
    Ik zat ook al te bedenken hoe je het eventueel zou kunnen ontkennen maar denk dat school al jullie mobiele nummers heeft of niet?

    Ik zou het wel aan je ouders vertellen trouwens, daar hebben ze gewoon recht op.

    En sorry dat ik dit zeg, maar het is ook gewoon een domme actie geweest van jullie allemaal.
    Benut deze maand ook om tauwba te doen met zen allen, opdat Allah jullie vergeeft en bijstaat..Hoop echt dat het goed zal komen.

  7. #223762
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Bjoet...moge Allah je bijstaan....man o man....die zwakke hollanders en dan ook nog jaloerze verraders....ik zou eerder die meid een pak slaag willen geven als ik jou was....[emoji18]
    Amien schat
    Ja wat ze dwars zit is dat ondanks we veel proefwerken gewoon krijgen zonder moeite we alsnog gemiddeld hoger halen voor schoolexamen(die we gewoon op eigen kracht maken) dan zij die echt alles op eigen kracht doen.
    Haar begrijp ik al helemaal niet. Zij zat er ook in dus ze is even goed de klos. En voor wat 3ad hij zei echt niks om bang te zijn. 'Ja er komen consequenties als jullie niet meewerken en ouders worden per direct op de hoogte gesteld' Dit zou toch sowieso allemaal gebeuren al zou je t braaf geven beter niks geven dan hebben ze geen bewijs en weten ze niet hoe erg t is lol.

  8. #223763
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Beyou, wat een nare situatie. Echt genaaid om het zo maar te zeggen
    Inshallah lijkt het erger dan het is..of ja, de consequentie dan.

  9. #223764
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013



    Iemand interesse?

  10. #223765
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Praline wat leuk! Inshallah een gezonde en voldragen zwangerschap.

    Stiekem denk ik nog steeds ook een meisje hier en mijn reactie zal vast hetzelfde zijn: zoo blij maar zo anders dan een jongetje haha.

    Geniet ervan!

  11. #223766
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Vandaag heb ik alles gelaten voor wat het is en zoon bij oma gelaten en ben na dat infuus heerlijk gaan winkelen. Van 14u tot 18u geslenterd en ben 3x ergens wat gaan eten. Gewoon omdat het kon. Geen kind dat afleidde, geen man waarbij ik steeds denk 'ok opschieten want dit is geen mannen-activiteit'. Love it. Ga dit weer vaker doen.

    Hello me.

  12. #223767
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Vandaag heb ik alles gelaten voor wat het is en zoon bij oma gelaten en ben na dat infuus heerlijk gaan winkelen. Van 14u tot 18u geslenterd en ben 3x ergens wat gaan eten. Gewoon omdat het kon. Geen kind dat afleidde, geen man waarbij ik steeds denk 'ok opschieten want dit is geen mannen-activiteit'. Love it. Ga dit weer vaker doen.

    Hello me.
    Bsaha je welverdiende uitje. Mens moet ook opladen nu en dan.

  13. #223768
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    En zo is dat helemaal Asfoureh. Weet niet wat me tegenhoudt telkens, maar idd... Iedereen verdient het om te kunnen opladen.

  14. #223769
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Vandaag heb ik alles gelaten voor wat het is en zoon bij oma gelaten en ben na dat infuus heerlijk gaan winkelen. Van 14u tot 18u geslenterd en ben 3x ergens wat gaan eten. Gewoon omdat het kon. Geen kind dat afleidde, geen man waarbij ik steeds denk 'ok opschieten want dit is geen mannen-activiteit'. Love it. Ga dit weer vaker doen.

    Hello me.
    Hello you!

    Heerlijk is dat he?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #223770
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Beyou das niet zo best meid, ik hoop op een goede afloop voor jullie maar ik vrees dat innoe gelijk heeft.
    Ik zat ook al te bedenken hoe je het eventueel zou kunnen ontkennen maar denk dat school al jullie mobiele nummers heeft of niet?

    Ik zou het wel aan je ouders vertellen trouwens, daar hebben ze gewoon recht op.

    En sorry dat ik dit zeg, maar het is ook gewoon een domme actie geweest van jullie allemaal.
    Benut deze maand ook om tauwba te doen met zen allen, opdat Allah jullie vergeeft en bijstaat..Hoop echt dat het goed zal komen.
    Ohwja dat ook nog ze hebben m idd Tfoe je komt er echt niet onderuit.

    Ja niet nu ik wil nog rustige avondje hebben. Ik vertel t ze morgenmiddag voordat bezoek komt. Als er mensen komen dan kunnen ze niet flippen pas als ze weg zijn. En tegen die tijd kunnen ze t beetje laten bezinken en zullen ze hopelijk niet al te boos zijn. Ik ben meer bang voor hun reactie dan wat de 'consequenties' zijn van school

    Nou die NLer had zn bek dicht moeten houden. Maar die zal nog zien. Nu ik zo denk is helemaal niet zielig laat ze maar zn gezicht verbouwen misschien dat hij t dan afleert lol.

    Tauwba voor wat? Dit is toch geen zonde iedereen heeft wel eens gespiekt