1. #256666
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    En verder las ik hier iets over werken en thuis zitten.

    M’n man zei wel eens als ik zeurde. Wil jij werken en dat ik thuis zit bij de kinderen? Betaal jij dan alles?

    Nope gaat m nooit worden. Over m’n lijk.
    Ik wil dan beter een beetje werken en dat alles van mij is, dan werken om alles te betalen.
    Ik zou dit dus echt niet erg vinden. Alles betalen en weten dat m'n kinderen verzorgd worden. Nachat, echt waar.

  2. #256667
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik zou dit dus echt niet erg vinden. Alles betalen en weten dat m'n kinderen verzorgd worden. Nachat, echt waar.
    Ja is ook wel hoe je zelf daarover denkt en of het bij je past.
    Die man van mascha foefje is ook huisvader. Hartstikke leuk en aardig, maar binnen een week ben ik persoonlijk daarop echt afgeknapt. Leuk voor een dagje ja.
    Happiness is an inside job


  3. #256668
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja is ook wel hoe je zelf daarover denkt en of het bij je past.
    Die man van mascha foefje is ook huisvader. Hartstikke leuk en aardig, maar binnen een week ben ik persoonlijk daarop echt afgeknapt. Leuk voor een dagje ja.

    Is ook niks voor mijn man, maar ik zou er echt niets op tegen hebben denk ik. Vooral als hij er goed in zou zijn haha.

  4. #256669
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ny is inderdaad prachtig op alle vlakken en persoonlijk vind ik dat echt zo een stad om je helemaal te laten gaan

    Bij mij al bijna 9 jaar. Damnnnn.

    Volgend jaar vervalt mijn verbod om 'Israël ' binnen te mogen. 2022. Oktober om juist te zijn. Ben benieuwd. 1) of ik terug zou gaan. 2) of ik wel binnen mag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ja echt heerlijk. Teer er 2 jaar later nog op. Heeft mij echt laten zien dat je zulke herinneringen moet sparen. Hoop dat we snel weer kunnen!

    Lijkt mij ook heeel mooi, al-Quds etc

  5. #256670
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ik had vandaag gesprek met de juffrouw van mn zoontje over z'n score en wat we kunnen doen, was gelukkig positief, deel is ook slordigheid waar hij aan moet werken en verder gelijk begonnen met oefenen op redactiesommen.nl, is ook grotendeels verhalende sommen. En begrijpend lezen, zag al gelijk waar zijn zwakheden zitten. Khair inshaAllah.

  6. #256671
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Waar waren de ouders van nichtje?



    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Was tijdens vakantie in Marokko.
    Moeder aan het koken, dan weet je ook niet wat zich afspeelt boven op sta7 en m’n oom was er niet.

    Nooit denken dat je slechte moeder bent! En toch al helemaal niet om zoiets wat helemaal niks over een moeder zegt.

    Weet je zelf nog niet wat je helemaal wilt? Hoe oud is de kleine? Met 2 al naar school toch in België. Dan heb je toch al iets meer ruimte
    Happiness is an inside job


  7. #256672
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Is ook niks voor mijn man, maar ik zou er echt niets op tegen hebben denk ik. Vooral als hij er goed in zou zijn haha.
    Goed in de zorg voor de kinderen? Hij zou het echt nog beter doen dan ik.
    Als ik zie hoeveel tijd/aandacht hij aan ze besteed. Ik krijg nog regelmatig appjes vanuit werk of ze wel niet hun fruit/lunch hebben gegeten. Dan begin ik ook echt te twijfelen, ik doe het toch goed denk ik dan.. Waarom vraag je dat?
    Maar ja ook als we naar z’n zus gaan, belt ie ze op dat ze lunch moeten klaar maken want ze zijn mee. Of video bellen met ze tijdens werk over paar uurtjes is die gewoon thuis
    Vind wel heel fijn dat ze zo een zorgzame vader hebben, heb ik zelf niet gehad.

    Maar huishouden en eten.. we zouden denk ik elke dag pizza eten
    Happiness is an inside job


  8. #256673
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Allahouma ameen. Heb er ook vertrouwen in, de vorige keren kwam ook altijd alles op zn pootjes terrecht lhamdoulah.


    Ja echt apart, ze zouden vrouwen gewoon de keuze moeten geven om minstens een jaar verlof te kunnen nemen, onder ziektewet ofzo.
    Dit is nl he, ze knijpen je eerder extra uit dan dat ze je dat jaartje met je kind gunnen.

  9. #256674
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Naarmate het dichter bij komt stelt mijn zoontje zoveel vragen. Elke dag vraagt hij wel wanneer de baby komt, dan zeg ik in April, zegt hij ja maar hoeveel april. Ja dat weet ik niet, waarom weet je dat niet? Enzovoort.
    Hij vraagt dan ook over de bevalling, hoe dat gebeurt. Dan zeg ik, de dokter gaat mama's buik open doen en de baby nemen, en dan zei hij oh gaat hij een deurtje maken, ik moest echt lachen
    Hij helpt ook zo goed machallah. Altijd z'n rommel opruimen, bordjes en bekers in de vaat, papiertjes in de vuilbak.
    Ook z'n schoenen zelf dicht doen, dan zegt hij je mag niet bukken das niet goed voor de baby
    Wel spannend hoor, wachten duurt zo lang.
    Zo lief ik smelt gewoon haha.
    Zorgzaam zoontje heb je allahuma baarik.

    InshaAllah nog effe , hoelang moet je eigenlijk nog?

  10. #256675
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik zou dit dus echt niet erg vinden. Alles betalen en weten dat m'n kinderen verzorgd worden. Nachat, echt waar.
    Ik heb echt gelachen om deze reactie

  11. #256676
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja is ook wel hoe je zelf daarover denkt en of het bij je past.
    Die man van mascha foefje is ook huisvader. Hartstikke leuk en aardig, maar binnen een week ben ik persoonlijk daarop echt afgeknapt. Leuk voor een dagje ja.
    Ik zou nooit kunnen aanvaarden dat een man een huisvader wordt. Mannen horen te werken en als iemand thuis moet blijven zijn het in mijn ogen de vrouwen. Maar ben zelf traditioneel en heb niks met ‘moderne’ gedoe zoals huisvaders etc. Ben ook geen type die financieel een steentje bijdraagt, een man moet alles betalen en mijn geld is van mij.
    *Account niet meer in gebruik*

  12. #256677
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Goed in de zorg voor de kinderen? Hij zou het echt nog beter doen dan ik.
    Als ik zie hoeveel tijd/aandacht hij aan ze besteed. Ik krijg nog regelmatig appjes vanuit werk of ze wel niet hun fruit/lunch hebben gegeten. Dan begin ik ook echt te twijfelen, ik doe het toch goed denk ik dan.. Waarom vraag je dat?
    Maar ja ook als we naar z’n zus gaan, belt ie ze op dat ze lunch moeten klaar maken want ze zijn mee. Of video bellen met ze tijdens werk over paar uurtjes is die gewoon thuis
    Vind wel heel fijn dat ze zo een zorgzame vader hebben, heb ik zelf niet gehad.

    Maar huishouden en eten.. we zouden denk ik elke dag pizza eten
    Dat is toch lief? Er zijn genoeg vaders die niet eens omkijken naar hun kinderen.
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #256678
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Goed in de zorg voor de kinderen? Hij zou het echt nog beter doen dan ik.
    Als ik zie hoeveel tijd/aandacht hij aan ze besteed. Ik krijg nog regelmatig appjes vanuit werk of ze wel niet hun fruit/lunch hebben gegeten. Dan begin ik ook echt te twijfelen, ik doe het toch goed denk ik dan.. Waarom vraag je dat?
    Maar ja ook als we naar z’n zus gaan, belt ie ze op dat ze lunch moeten klaar maken want ze zijn mee. Of video bellen met ze tijdens werk over paar uurtjes is die gewoon thuis
    Vind wel heel fijn dat ze zo een zorgzame vader hebben, heb ik zelf niet gehad.

    Maar huishouden en eten.. we zouden denk ik elke dag pizza eten
    Ik zou 'm een weekje of 3 laten proefdraaien. Mannen, hoe zorgzaam en betrokken ze ook zijn, zijn er niet voor gemaakt die rol volledig op zich te nemen. Maar zeker dikke plus voor hem.

  14. #256679
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Zo lief ik smelt gewoon haha.
    Zorgzaam zoontje heb je allahuma baarik.

    InshaAllah nog effe , hoelang moet je eigenlijk nog?
    Nog 2 weken en 4 dagen inchallah. Maar hij mag echt wel gaan komen van mij, ben zo benieuwd!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #256680
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Ik zou nooit kunnen aanvaarden dat een man een huisvader wordt. Mannen horen te werken en als iemand thuis moet blijven zijn het in mijn ogen de vrouwen. Maar ben zelf traditioneel en heb niks met ‘moderne’ gedoe zoals huisvaders etc. Ben ook geen type die financieel een steentje bijdraagt, een man moet alles betalen en mijn geld is van mij.
    Dit heb ik ook. Zou het ook zelf niet accepteren, omdat ik er zelf ook anders in sta.
    Ja de moeder indd, of gewoon parttime werken. Maar dat de vader thuis gaat zitten en de rol van huisvader op zich gaat nemen, is voor mij heel gek. Krijg er echt serieus kriebels van.

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Dat is toch lief? Er zijn genoeg vaders die niet eens omkijken naar hun kinderen.
    Ja is ook lief.
    Het is wel belangrijk dat een man ook betrokken is en ook helpt bij de kinderen ook al zit de moeder ze thuis.
    Happiness is an inside job