1. #254941
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Walo verzekerd?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Gaat om emotionele waarde. Sommige dingen van m'n vader Allahra7moe gekregen en die riem had ik ook herinneringen aan hem, hoe we hem samen kochten die dag.
    Verder is alles te vervangen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #254942
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Ja ik ben er nu!

    Met de kleine gaat t goed alhamdoulilah.
    Hij heet Ziyad!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Nogmaals mabrouk Fessia en wat een mooie naam!!! Stiekem ben ik jaloers...de gezonde jaloezie zonder ge oogd te worden.

    Hoe stellen jullie het? Hoe reageren grote broer en zus.

    Ziyad is een hele mooie naam en in de Islam was de 1e Ziyad de kroniek schrijver van de profeet vzmh.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #254943
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Amien! Zo lief!

    Dan ben je ook 21 en niks van het leven gezien. Wil dit niet voor m'n dochtersmaar goed...m'n man zegt dan nee meisjes zijn boembet...wtf? Ja zo zeggen ze dat bij ons.
    Lawah voed zonen op en geef dochters eigenwaarde mee zodat je ze niet strikte regels hoeft op te leggen maar ze hun trots en eer kennen en er naar leven.

    Mohiem, mooie toekomst voor jullie beidjee en een voldragen zwangerschap.
    Ik zeg je eerlijk. Ik heb alleen jongens hamdoelilah. Ik had heel graag een meisje gewild maar Allah swt heeft het zo gewild. Soms denk ik maar goed ook.

    Mijn man heeft ook rare gedachten wat betreft meisje of vrouw zijn. Dzn denk ik soms hamdoelilah ya Rabi liever geen meisje dan, dan onrecht en bekrompenheid van in het kwadraat.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #254944
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik zag trouwens ergens dat iemand bastilla (vis) verkoopt voor 80 euro. Ben ik de enige die een beetje schrikt van de prijs?
    Mij lijkt het een correcte prijs maar als je ziet hoe al die zogenaamde traiteurs bastilla maken dan is het diefstal.

    Als ik een grote bastilla maak voor bezoek of als we samenkomen met familie betaal ik algauw 100 euro aan vis. Ik gebruik dan 'verse vis, garnalen, octopus, calamres, mosselen' en geen diepvries.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #254945
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Gaat om emotionele waarde. Sommige dingen van m'n vader Allahra7moe gekregen en die riem had ik ook herinneringen aan hem, hoe we hem samen kochten die dag.
    Verder is alles te vervangen.
    Oh wat erg dit. Allah ghoud l7ak. Mensen durven echt ook. Wth iemands huis binnengaan om te bestelen. Wil niet extra doen maar vaak zijn het bekenden want je moet weten dat daar een kluis ligt met goud.

  6. #254946
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Dochters, zoons. Dunno, mijne begraven hem iig levend als ie wat te mekkeren heeft dalijk.

    Mooie naam Fessia toch jouw voorkeur he uiteindelijk. Fijn ook dat alles zo vlot is gegaan. Heerlijk zo een bevalling.

  7. #254947
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik zeg je eerlijk. Ik heb alleen jongens hamdoelilah. Ik had heel graag een meisje gewild maar Allah swt heeft het zo gewild. Soms denk ik maar goed ook.

    Mijn man heeft ook rare gedachten wat betreft meisje of vrouw zijn. Dzn denk ik soms hamdoelilah ya Rabi liever geen meisje dan, dan onrecht en bekrompenheid van in het kwadraat.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Mijn man was ook zo bekrompen over meisjes/vrouwen. Tot hij nu zelf een dochter kreeg. Zij is echt zijn oogappeltje. Hij kan ook nooit boos zijn op haar.
    Hij koopt voor haar altijd van die meisje-meisje dingen zoals haarspeldjes, handtasjes, parfumpjes enzo. Een keertje had hij van die neppe plak nagels gekocht gewoon voor thuis he. Ze heeft hem echt verandert op dat vlak.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  8. #254948
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    @fessia
    Leuk dat je zo een vlotte bevalling hebt gehad en hamdoulah dat jullie het beiden goed stellen, dat is het belangrijkste.

    Ziyad is ook een heel mooie naam! Ben blij voor jou dat het uiteindelijk deze naam geworden is. Hoe ver was je nu? Net geen 38 weken?
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #254949
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik zeg je eerlijk. Ik heb alleen jongens hamdoelilah. Ik had heel graag een meisje gewild maar Allah swt heeft het zo gewild. Soms denk ik maar goed ook.

    Mijn man heeft ook rare gedachten wat betreft meisje of vrouw zijn. Dzn denk ik soms hamdoelilah ya Rabi liever geen meisje dan, dan onrecht en bekrompenheid van in het kwadraat.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ik ben echt blij met m'n meiden. Eerste was een meisje en was leuk, dacht ik toen ik zwanger was van de tweede, als het een jongen zou zijn. Hij heeft as teleurgesteld toen dat niet zo bleek te zijn. Maar nu is ze een tijgerinnetje dat hem zo om haar vingertje windt.
    Ja jammer dat ze zo bekrompen zijn. Gewoon 2021 en lkellach lijkt niet uit te roeien.
    Denk dat moeders van zonen nog veel te doen hebben qua opvoeding.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #254950
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh wat erg dit. Allah ghoud l7ak. Mensen durven echt ook. Wth iemands huis binnengaan om te bestelen. Wil niet extra doen maar vaak zijn het bekenden want je moet weten dat daar een kluis ligt met goud.
    Amien!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #254951
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dochters, zoons. Dunno, mijne begraven hem iig levend als ie wat te mekkeren heeft dalijk.

    Mooie naam Fessia toch jouw voorkeur he uiteindelijk. Fijn ook dat alles zo vlot is gegaan. Heerlijk zo een bevalling.
    En zo hoort het. Echt als er dan nog mannen zijn die zo zijn opgevoed verdienen ze dat en meer. Moeders er bij die het een en ander hebben nagelaten qua opvoeding.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #254952
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Mij lijkt het een correcte prijs maar als je ziet hoe al die zogenaamde traiteurs bastilla maken dan is het diefstal.

    Als ik een grote bastilla maak voor bezoek of als we samenkomen met familie betaal ik algauw 100 euro aan vis. Ik gebruik dan 'verse vis, garnalen, octopus, calamres, mosselen' en geen diepvries.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Heb er echt geen kijk op. Ooit voor m'n sebe3 50 euro per visbestilla betaald. Maar het is ook idd denk maar met wat je gebruikt.
    En ik heb het liefst een goede kipbestilla. Maar die zag ik voor 65 euro.
    Maar ik ben al blij als iemand me de temmara van koezina zo af en toe kan afnemen en ik er een goede kwaliteit voor krijg.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #254953
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Straks heerlijk naar de schoonheidssalon! Ga idd microneedling doen Juno en nog wat andere dingen, was een openingsactie, ben benieuwd! Tis om de hoek van mijn vriendin, daarna wandelen samen.

  14. #254954
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Straks heerlijk naar de schoonheidssalon! Ga idd microneedling doen Juno en nog wat andere dingen, was een openingsactie, ben benieuwd! Tis om de hoek van mijn vriendin, daarna wandelen samen.
    Besa77a! Heerlijk. Ik zou vandaag afspraak hebben, maar heb ik in overleg verzet. Was verkouden en gisteren getest, maar wilde het risico niet nemen en we hebben nieuwe afspraak gemaakt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #254955
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Besa77a! Heerlijk. Ik zou vandaag afspraak hebben, maar heb ik in overleg verzet. Was verkouden en gisteren getest, maar wilde het risico niet nemen en we hebben nieuwe afspraak gemaakt.
    Allah ya3tik sa7a. Verstand idd en gelukkig was het negatief! Bij mij begint hooikoorts op te spelen, heel irritant vooral in deze tijd