1. #246976
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ik heb vorige week bij m'n dochter oorbelletjes laten schieten! Ze heeft niet eens gehuild, zo blij was ze haha
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  2. #246977
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Allahteksa7aa, het word Frankrijk. Ja verder kan helaas niet. Schoonzus woont daar ook dus word 2 weekjes samen doorbrengen insha Allah. Zie haar ook echt weinig als het meezit 2 keer per jaar. Dus heb er zin in met alle kids naar buiten etc.

    Aha ja dat zei je idd een keertje, heeft tie vliegangst? Marokko altijd vliegtuig haha, met de auto vind ik niks.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Oh gezellig bij familie. Veel plezier! Toch nog even weg.

    Ja vliegangst en geen zin in gejengel van kids angst en ik heb geen zin in zijn gesjachrijn...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #246978
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik heb vorige week bij m'n dochter oorbelletjes laten schieten! Ze heeft niet eens gehuild, zo blij was ze haha
    Tbarkellah flink meisje!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #246979
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Jaa daarom is goed te doen. Goed dat je het zegt die knijp danoontjes haha. Was ze bijna vergeten. Dankjewel girl, ja we gaan pas 20/21e. Maar ben echt aan het aftellen.

    Hopen dat we nog in oktober even weg kunnen met zn 2.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja die zijn handig! Vinden ze beide heel erg lekker altijd voor onderweg

    Dat is bijna, week is ook zo om.. voor dat je alles klaar heb gezet is het zo ver.

    Was het nog gelukt met huisje huren?
    Happiness is an inside job


  5. #246980
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Oh gezellig bij familie. Veel plezier! Toch nog even weg.

    Ja vliegangst en geen zin in gejengel van kids angst en ik heb geen zin in zijn gesjachrijn...
    Jaa moet wel ben echt toe aan even weg.

    Aha ja snap je helemaal. Toen we naar Mexico gingen heenreis pff.. 10uurtjes krijsende baby. Maar echt 10uurtjes. Man had ouders aangesproken van hallo je baby huilt doe iets. Ze zaten er gewoon beetje bij van tjha het is zoals het is. Verschrikkelijk zulke vluchten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #246981
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja die zijn handig! Vinden ze beide heel erg lekker altijd voor onderweg

    Dat is bijna, week is ook zo om.. voor dat je alles klaar heb gezet is het zo ver.

    Was het nog gelukt met huisje huren?
    Ja precies moet alles nog inpakken wil maandag nog even snel naar de stad laatste dingetjes.

    Nah nog niet, deze vakantie zijn we bij me schoonzus thuis en dan in augustus was de planning huisje maar heb nog niks vast staan. Doe ik pas laatste moment denk ik hahah. En bij jou?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #246982
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Jaa moet wel ben echt toe aan even weg.

    Aha ja snap je helemaal. Toen we naar Mexico gingen heenreis pff.. 10uurtjes krijsende baby. Maar echt 10uurtjes. Man had ouders aangesproken van hallo je baby huilt doe iets. Ze zaten er gewoon beetje bij van tjha het is zoals het is. Verschrikkelijk zulke vluchten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja maar het is ook zoals het is. Mijn kids zijn makkelijk. Als baby geen gekrijs ofzo...als.kids zeg ik zitten, geen heen en weer geloop en zitten. Oortjes in als je op je ipad zit. Geen herrie en zitten. [emoji18][emoji18][emoji4]
    Maar toch, ben eens aangesproken...kinderen will be kinderen...weer niet meer waarom. Dacht toen we naar spanje gingen...denk shi zure hollandi...jammer gast, had je met je prive jet moeten vliegen, maar nu moet je het gewoon met ons doen. [emoji2374]
    Zal nooit iemand om zn huilende baby aanspreken...zeg ik nu ik zelf kids heb. [emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #246983
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Afgezien van Parijs trekt het noorden van Frankrijk mij niet zo, het wordt echt mooi vanaf midden/zuid pas dan krijg je echt zo'n gevoel van we zijn ergens anders

  9. #246984
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    mamavanm jullie hadden toen zelf een baby ook, dan zou je wel wat meer begrip verwachten tis idd vervelend, maar niet zo veel aan te doen. Zou zelf niet zo'n lange vliegreis maken met een baby maar zou er ook niks van zeggen, koptelefoon hard op haha. Wat dat betreft is auto beter, dan hebben alleen jullie last ervan en je kan stoppen wanneer je wil

  10. #246985
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Ouders voelen zich al rot genoeg als hun kind of baby huilt tijdens een vlucht. Is echt lastig als ouder ook. Als iemand dicht bij mij zit die huilt geef ik vaak een snoepje ofzo aan die mama om de baby of kleuter af te leiden. Heb dat altijd bij me op 't vliegtuig.
    Waar ik wel iemand op zou aanspreken is als de kinderen ongemanierd zijn. De hele tijd op zetels stampen ofzo, kan daar echt niet tegen. Sommige ouders laten hun ook gewoon doen dan ga ik er echt wel wat van zeggen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #246986
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ja precies moet alles nog inpakken wil maandag nog even snel naar de stad laatste dingetjes.

    Nah nog niet, deze vakantie zijn we bij me schoonzus thuis en dan in augustus was de planning huisje maar heb nog niks vast staan. Doe ik pas laatste moment denk ik hahah. En bij jou?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Aaah zo ik dacht dat het iets voor nu was!
    Dat is ook gezellig, nog meer gezelschap

    Wij zitten te denken aan regio Normandië langs de kust. Vooral lekker zwemmen en mooi natuur waar we naar kijken. Wil niet dat de kids zich gaan vervelen

    Maar huisje huren vind niks echt in de buurt, ik pm je! Misschien dat je me even kan helpen
    Happiness is an inside job


  12. #246987
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Dat gekrijs van kinderen is irritant eerlijk is eerlijk.
    Wij willen zo een lange reis alleen niet eens met onze eigen kinderen, laatstaan andere lastig vallen. Voor ons is echt de max 5 uurtjes vliegen of met de auto met hoe oud ze nu zijn. Dan kan het nog relaxt zijn. Om de sec naar de wc, ik moet drinken, ruzie achterin om speelgoed pffff. Ik kan daar niet tegen in zo een kleine ruimte
    Happiness is an inside job


  13. #246988
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dat gekrijs van kinderen is irritant eerlijk is eerlijk.
    Wij willen zo een lange reis alleen niet eens met onze eigen kinderen, laatstaan andere lastig vallen. Voor ons is echt de max 5 uurtjes vliegen of met de auto met hoe oud ze nu zijn. Dan kan het nog relaxt zijn. Om de sec naar de wc, ik moet drinken, ruzie achterin om speelgoed pffff. Ik kan daar niet tegen in zo een kleine ruimte
    Daarom neemt ieder zn mastregelen. De een pakt zn privéjet voor zn rust en de ander heeft er sbar mee, want de ouders willen liever ook anders. Vind niet dat je ouders met kinderen kunt verbieden in een ruimte waar ze net zo goed als jij voor hebben betaald.
    Dan bijt je je er maar doorheen of doet je oordopjes in.
    Vind dit echr raar dat anderen zich maar aan jou moeten aanpassen.

    Anders met onopgevoed gespuis. Maar dat moet wel erg zijn idzv dat bekers omvallen door hun gedrag wil ik er iets van zeggen. De ouders zijn vaak hetzelfde en o wee als je iets over hun engeltjes zegt.
    Op reis met onbekenden kan gewoon een beproeving van je geduld zijn.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #246989
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Praline je was toch eerder naar Normandië, weet nog dat het er heerlijk uitzag.

    Ik ga voor de lol eens kijken voor na l eid. Ook zo n vakantiebreker. [emoji3526]

    Plande het zo dat eid inMarokko 1 dag was en dan 2e of 3e dag terug vliegen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #246990
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Toch bijzonder he dat veel kids juist zijn vooruitgegaan in de corona tijd. Je zou bijna nadenken over thuisonderwijs als er geen praktische bezwaren waren

    Zoontje ook alleen maar complimenten gehad en echt vooruitgegaan met rekenen, Allahuma baarek