1. #236431

    Reacties
    879
    06-07-2018

    @ODK Wat ranzig zeg van die man. Zou me niks verbazen als het ook een pedo blijkt te zijn. Lijkt me niet bepaald gezond dit

  2. #236432
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    [emoji849]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #236433
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Leuke kleren Masylia!


    Ik had dus jaren last van schilfers, droge hoofdhuid etc, jeuk, korstjes noem maar op. Heb van alles geprobeerd, alle shampoos, appelazijn, havermout, bakingsoda en weet ik t allemaal antiroos van kruidvat, etos, head&shoulders en nog meer. Sinds een maand of 2 was ik met Neutral shampoo + conditioner en kan nu echt zeggen dat het een stuuuuk beter is!! Alhamdolilah. Duurde wel ff dus was niet gelijk de eerste keer, denk dat mn hoofd/haar eraan moest wennen maar echt top

  4. #236434
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ik snap niet dat meiden nog niet door hebben dat die lipfillers zo lelijk zijn. Het lijken tegenwoordig net eenden joh. Bij slechts een enkeling is het goed uitgepakt. Dit soort ingrepen beginnen normaal te worden helaas. Zelfs jonge meiden die nog niet eens meerderjarig zijn roepen al ik wil dit doen en dat doen. Uiteindelijk verkloten ze zichzelf alleen maar en het is bovendien ook niet eens toegestaan om de schepping van Allah swt te veranderen terwijl het niet verminkt was of iets.
    Ik zie het ook steeds vaker,lijkt net of hun lippeb bevroren zijn ziet er niet uit. Triest.

  5. #236435
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie


    Ieeeeeeuwwww viespeukkk jongee!

    Gestoorde mensen op de wereld.
    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    @ODK Wat ranzig zeg van die man. Zou me niks verbazen als het ook een pedo blijkt te zijn. Lijkt me niet bepaald gezond dit
    Swssss pedo en ziek al helemaal ja.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  6. #236436
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Gestoorde mensen op de wereld.[/QUOTE]
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Leuke kleren Masylia!


    Ik had dus jaren last van schilfers, droge hoofdhuid etc, jeuk, korstjes noem maar op. Heb van alles geprobeerd, alle shampoos, appelazijn, havermout, bakingsoda en weet ik t allemaal antiroos van kruidvat, etos, head&shoulders en nog meer. Sinds een maand of 2 was ik met Neutral shampoo + conditioner en kan nu echt zeggen dat het een stuuuuk beter is!! Alhamdolilah. Duurde wel ff dus was niet gelijk de eerste keer, denk dat mn hoofd/haar eraan moest wennen maar echt top
    Zomaar dis je mijn Etos merk shampoo

    Iedereen die ik het had aageraden en ze hadden het gebruikt waren tevreden met het resultaat.

    Maaaaaar ja iedere hoofdhuid is anders joh..ben iedergeval blij dat je al wel wat gevonden hebt

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  7. #236437
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Gestoorde mensen op de wereld.

    Zomaar dis je mijn Etos merk shampoo

    Iedereen die ik het had aageraden en ze hadden het gebruikt waren tevreden met het resultaat.

    Maaaaaar ja iedere hoofdhuid is anders joh..ben iedergeval blij dat je al wel wat gevonden hebt [/QUOTE]In neutral zit geen parabenen, parfum etc, lijkt mij sowieso beter op de langere termijn.. had er eigenlijk geen aandacht meer aan besteed maar alhamdolilah eindelijk is het wat beter. Soms is t ook geen roos maar iets met de hoofdhuid etc, denk misschien daarom

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  8. #236438
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Gestoorde mensen op de wereld.

    Zomaar dis je mijn Etos merk shampoo

    Iedereen die ik het had aageraden en ze hadden het gebruikt waren tevreden met het resultaat.

    Maaaaaar ja iedere hoofdhuid is anders joh..ben iedergeval blij dat je al wel wat gevonden hebt [/QUOTE]

    Welke shampoo gebruik je van Etos merk? Ik heb er 1 gehad waar veel parfum inzat van Etos eigen merk.

  9. #236439
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    https://m.hln.be/nieuws/binnenland/a...-cel~a36bf96d/

    Ik las net dit. Echt misselijkmakend gewoon. Vertel me alsjeblieft waarom zo een mensen bestaan.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #236440
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    https://m.hln.be/nieuws/binnenland/a...-cel~a36bf96d/

    Ik las net dit. Echt misselijkmakend gewoon. Vertel me alsjeblieft waarom zo een mensen bestaan.
    Dit bericht heeft me zo misselijk gemaakt krijg er gewoon rillingen van.
    8 jaar veel te weinig man. Wat een klote systeem
    Happiness is an inside job


  11. #236441
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dit bericht heeft me zo misselijk gemaakt krijg er gewoon rillingen van.
    8 jaar veel te weinig man.
    Ja ik was er ook niet goed van. Je eigen kleinkind, dus hij is ofwel vader van de mama of papa, dat nog een baby is.
    8 jaar betekent dat hij na 4 jaar al met enkelband ofzo vrij kan komen.
    Hopelijk horen ze in de gevangenis wat hij gedaan heeft en bewerken ze hem daar wat.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #236442

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Leuke kleren Masylia!


    Ik had dus jaren last van schilfers, droge hoofdhuid etc, jeuk, korstjes noem maar op. Heb van alles geprobeerd, alle shampoos, appelazijn, havermout, bakingsoda en weet ik t allemaal antiroos van kruidvat, etos, head&shoulders en nog meer. Sinds een maand of 2 was ik met Neutral shampoo + conditioner en kan nu echt zeggen dat het een stuuuuk beter is!! Alhamdolilah. Duurde wel ff dus was niet gelijk de eerste keer, denk dat mn hoofd/haar eraan moest wennen maar echt top
    Dankjewel!

    Waar kan je neutral shampoo + conditioner vinden? Ik heb alleen soms wel eens last van roos, maar geen enkel zogenaamde antiroosshampoo werkt. Ik heb het gelukkig niet heel erg, maar soms zie je weleens dat witte kan daar echt niet tegen.

  13. #236443

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ik zie het ook steeds vaker,lijkt net of hun lippeb bevroren zijn ziet er niet uit. Triest.
    Eenden gewoon Ziet er vaak ook zo misvormd uit.. Heb t maar bij een enkeling echt mooi gevonden, maar alsnog zou het risico niet nemen plus het is haram. Wij moeten Allah swt dankbaar zijn om hoe we zijn geschapen en daar niks aan veranderen zolang het niet medisch hoeft/verminkt is.

  14. #236444

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    https://m.hln.be/nieuws/binnenland/a...-cel~a36bf96d/

    Ik las net dit. Echt misselijkmakend gewoon. Vertel me alsjeblieft waarom zo een mensen bestaan.
    8 jaar is echt super weinig. Dit is toch ziek, zou me niks verbazen als ie vrij komt dat hij weer op pad gaat voor een ander kindje. Deze moet levenslang krijgen smerige pedo. Dat baby'tje moet erg geleden hebben, hartverscheurend dit

  15. #236445
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013



    Onderweg naar huis van een bruiloft in Düsseldorf. Chocolademelk is tegen het raam gekomen