1. #277231
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ja doe ik ook. Ze zei je zit er heel relaxed bij. Ik zei dat ik pas echt pijn voel met 7 cm, en dat ik al vaak genoeg ben bevallen om te weten hoe mijn bevallingen gaan. Ze nam het wel serieus hoop ik.
    Hoever ben je nu, 34, 35 of 36+2?

    Pijn is nooit een goed teken, inshaAllah ben je in goede handen.

  2. #277232
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ameen. Echo gaf 36+4 aan. En ze zei dat de baby ongeveer 2400 gram is. Moest naar een universitair ziekenhuis, omdat ze hier ervaring hebben met prematuur. Daar ben ik nu aangekomen , even wachten op de dokter nu. Ze zei dat ik nog veel vruchtwater had en 2cm. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Heeft iemand ervaring met weeenremmers? Ik wil dat helemaal niet, maar ben bang dat ze zoiets willen geven.
    Hier zegt ze 35 weken, begrijp er niks van. Zit nu aan hartfilmpje voor de baby en daarna hoop ik op duidelijkheid. Ik voel aan mijn lichaam dat er iets gebeurt en zij zegt nee je bent niet aan het bevallen....

    Ken iemand die nu voor de 3e keer zwanger is en bij beide had ze weeenremmers gekregen en iets tegen longrijping een prik. Nu heeft ze met 30 weken ook weer harde buiken/weeen en 1cm ontsluiting. Zo lang haar ontsluiting niet vordert, mag ze gewoon zonder afwachten.

    Je gevoel heeft het meestal wel goed.
    Klopt de 35 weken wel?
    Happiness is an inside job


  3. #277233
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    InchaAllah. Een week is niet veel in mijn geval dan. Maar bij 2 maanden kan dat wel veel verschil maken natuurlijk.
    Ameen, ik voel nu de weeen iets meer, dus ik ga het bij houden. Ik hou jullie op de hoogte als ik mijn baby heb inchaAllah of als ik naar huis ga

    Niemand mag nu bij mij zijn, echt niet leuk zo alleen.
    Waarom mag je er niemand bij hebben?

    Insha allaah ghair emiras

  4. #277234
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Emiras, sterkte! Hopelijk komt het allemaal goed.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #277235
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Ghayr in sha allah.
    Jammer dat niemand bij je mag.
    Komt allemaal goed in sha allah

  6. #277236
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hoever ben je nu, 34, 35 of 36+2?

    Pijn is nooit een goed teken, inshaAllah ben je in goede handen.
    Als ik Kijk vanaf eerste dag laatste menstruatie dan 34+5. Maar met termijnecho was ik 2 weken vooruit gezet.

    Dus ik weet het nu even niet meer... InchaAllah. Ik heb nu een kamer gekregen en zit ALWEER aan een hartfilmpje voor de 5de keer vandaag.
    Married and children!

  7. #277237
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ken iemand die nu voor de 3e keer zwanger is en bij beide had ze weeenremmers gekregen en iets tegen longrijping een prik. Nu heeft ze met 30 weken ook weer harde buiken/weeen en 1cm ontsluiting. Zo lang haar ontsluiting niet vordert, mag ze gewoon zonder afwachten.

    Je gevoel heeft het meestal wel goed.
    Klopt de 35 weken wel?
    Ik heb mijn eerste longrijpings prik gekregen. Vruchtwater lag Overal op de grond en toen zeiden ze snel kom dan geven wij een prik.
    Ze gaan geen weeenremmers geven zei ze, moet gewoon afwachten of ik ga bevallen.
    Married and children!

  8. #277238
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Waarom mag je er niemand bij hebben?

    Insha allaah ghair emiras
    Omdat ik bij de eerste hulp zit, bij normale afdeling mag er alleen een vrouw bij zijn. Mijn vriendin wacht al uren op de gang meskiena met alle baby spullen.
    Married and children!

  9. #277239
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Tc en ik gewoon: Shokran, inchaAllah!
    Married and children!

  10. #277240
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Emiraten, inshAllah komt alles goed en komt je baby'tje gezond ter wereld! Khair inshAllah.. moeten ze daar ook tot een bepaalde week of gewicht in ziekenhuis blijven als ze iets te vroeg geboren zijn?.. luister goed naar je lichaam en geef het aan!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  11. #277241
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Als ik Kijk vanaf eerste dag laatste menstruatie dan 34+5. Maar met termijnecho was ik 2 weken vooruit gezet.

    Dus ik weet het nu even niet meer... InchaAllah. Ik heb nu een kamer gekregen en zit ALWEER aan een hartfilmpje voor de 5de keer vandaag.
    Oke dan zit je dus hoe dan ook voorbij de 34 weken toch? Hartfilmpje is alleen maar goed, zo houden ze de conditie van je baby bij. Wat zeggen ze daar in het zh?

  12. #277242
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Ik heb weeenopwekkers gekregen om 22.00 uur. Om 23.30 bevallen elhamdulillah. It's a boyyyyyy!!!
    Hij kon zelfstandig ademen en is 2400 gram elhamdulillah. Hij moest wel meteen naar een andere afdeling. Dus ik heb hem niet goed kunnen zien of aanraken. Volgens mij mag dat in de ochtend pas, nu mag ik nog niet gaan naar hem. Voel mij goed, maar vind het wel zielig dat hij alleen is....
    Married and children!

  13. #277243
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oke dan zit je dus hoe dan ook voorbij de 34 weken toch? Hartfilmpje is alleen maar goed, zo houden ze de conditie van je baby bij. Wat zeggen ze daar in het zh?
    Ja indd zowiezo voorbij 34. Elhamdulillah het is voorbij.
    Married and children!

  14. #277244
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ik heb weeenopwekkers gekregen om 22.00 uur. Om 23.30 bevallen elhamdulillah. It's a boyyyyyy!!!
    Hij kon zelfstandig ademen en is 2400 gram elhamdulillah. Hij moest wel meteen naar een andere afdeling. Dus ik heb hem niet goed kunnen zien of aanraken. Volgens mij mag dat in de ochtend pas, nu mag ik nog niet gaan naar hem. Voel mij goed, maar vind het wel zielig dat hij alleen is....
    Wauw Emiras mabrouk! Allahie slah!
    Een jongen ma sha allah ben echt blij voor jullie!!
    Hamdoelilaah dat alles goed gaat met je kleine.
    Rust goed uit en morgen een nieuwe dag in sha allah.

  15. #277245
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ik heb weeenopwekkers gekregen om 22.00 uur. Om 23.30 bevallen elhamdulillah. It's a boyyyyyy!!!
    Hij kon zelfstandig ademen en is 2400 gram elhamdulillah. Hij moest wel meteen naar een andere afdeling. Dus ik heb hem niet goed kunnen zien of aanraken. Volgens mij mag dat in de ochtend pas, nu mag ik nog niet gaan naar hem. Voel mij goed, maar vind het wel zielig dat hij alleen is....
    Hla slamtek en alf mabrouk met jullie baby boy. Ik heb echt zitten wachten op dit bericht. Alhamdulilah! Pak je rust, morgen inshaAllah naar je kindje toe.