MVC Lid

Reacties
    5.845
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    @@@ Ochtendmens heel lief van je. Rabbi hafdek. Het gaat nu Hamdu allaah. Ik ben hamdu allaah geslaagd echt 2 weken voor me operatie en coronagedoe.
    Allahoema ameen op je duaa. Rabbi hfadelek je gezinnetje to.

Asfoureh, inderdaad is het niet mogelijk om werkdagen aan te sluiten wat bij jou gezin past?
    Ameen en voor jou ook, ameen.

Ik kan me voorstellen dat je bang bent voor je kindjes, maar je weet nu veel meer dan toen je zelf nog kind was. Die kennis van nu, gaat jou helpen insha allaah om er beter mee om te gaan. Allaahi 7afdo ameen.

RIta in nieuw jasje

Reacties
    106
    21-09-2020

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    @Rita, 3la slamtek meid! Moge Allah wataa3la de zware beproevingen accepteren en jou en jouw dierbare shifae schenken! Allahoema barek sterke vrouw, jouw verhaal is een les voor ons allen al hebben we iets in onze hoofd het kan altijd anders gaan.
    Koun gheer inshallah

Allah y salmek. Allahoema ameen yarabi 3alamien.
    Ja inderdaad was ook een les voor mezelf. Alles gebeurt bi idni allaah.

@@@ Zag net ajouad aan tafel met een paar, kots!
    Islam word weer helemaal in het kwade gezet, en die discussies........

RIta in nieuw jasje

Reacties
    106
    21-09-2020

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Heftig om te lezen. Zo zie je maar weer, alles ligt uiteindelijk in Zijn handen. Hoe gaat het nu met de gezondheid en die van je dochter? Allah zieb shifaa. Ameen.

Vind het sterk dat je nog hebt doorgezet.
    Moge Allah jou en je gezinnetje het beste geven in dunya en aghira.

Ik ben idd niet zo goed in het delen van mijn struggles. Heb altijd geleerd alles zelf te doen/ op te lossen.

Shoukran voor het delen van je verhaal

Allahoema ameen. Ik wacht af na 11 november insha allah. Daaruit zal ik meer horen insha allah.

Ik wou het laten zitten. Ik dacht klaar er zijn nu belangrijke dingen, ik zie wel wanneer ik het weer oppak. Maar mijn slber, meskien wat een lieve man. Ik mocht van hem niet stoppen en ik zou het afmaken. En toen dacht ik waar ik aan begon moet ik afmaken, het was letterlijk extra bloed,zweet en tranen/tijden.
    Allahoem ameen, zo ook voor jou en alle lieve dames hier.
    Op een dag moet je het loslaten, en de stap nemen om hulp te vragen of nemen.
    Jij lijkt me ook zo een lieve/sterke mommy van 2 prachtige prinsesjes. Rabbigalihomlek!

RIta in nieuw jasje

Reacties
    106
    21-09-2020

Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Oh, ik heb het gelezen. Moge Allah je genezen en moge de ziekte je zondes doen wegwissen! Heftig, weet niet zo goed wat te zeggen. Dikke kus!

Nou, mijn man had hem uitgelaten kwam rennend huis binnenstormen. Bleek dat Kiwi bosjes in was gesprongen en toen hij er weer uit kwam was zijn rechteroog opgezwollen en gesloten. Meneer snel de autosleutels gepakt en naar het dierenziekenhuis gereden. Ik huilen, kon niet mee want ging net een meeting in voor werk. Gelukkig geen beschadiging, antibiotica gehad en pijnstillers en morgen aankijken hoe en wat! Als morgen het oogje nog opgezwollen is dan heeft hij wat in zijn oog zitten en moet hij worden geopereerd.. ik ben zo verdrietig.

Allahoema ameen ameen. Duaa zijn meer dan genoeg.

Arme kat, allah y safieh. Hij lijkt me een ondeugend kat, ofniet.

Woon je al bij je man? Heb het gemist.
    Mabrouk o alf mabroukk

MVC Lid

Reacties
    15.863
    03-02-2013

Mabrouk o alf mabroukk
    Dikke kus van mij!

Ondeugend is hij zeker, maar nu heel rustig door zijn oog. Klinkt gek maar zo een beest is echt onderdeel van je leven en zie je echt als je kind.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

山羊

Reacties
    14.983
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Oh, ik heb het gelezen. Moge Allah je genezen en moge de ziekte je zondes doen wegwissen! Heftig, weet niet zo goed wat te zeggen. Dikke kus!

Nou, mijn man had hem uitgelaten kwam rennend huis binnenstormen. Bleek dat Kiwi bosjes in was gesprongen en toen hij er weer uit kwam was zijn rechteroog opgezwollen en gesloten. Meneer snel de autosleutels gepakt en naar het dierenziekenhuis gereden. Ik huilen, kon niet mee want ging net een meeting in voor werk. Gelukkig geen beschadiging, antibiotica gehad en pijnstillers en morgen aankijken hoe en wat! Als morgen het oogje nog opgezwollen is dan heeft hij wat in zijn oog zitten en moet hij worden geopereerd.. ik ben zo verdrietig.

Ws heeft ie iets in zn oog gekregen toen ie de bosjes inging.

Allah shafeeh. Ik weet, je kunt je heel erg gaan hechten aan zo'n beestje.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    14.983
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Allahoema ameen. Ik wacht af na 11 november insha allah. Daaruit zal ik meer horen insha allah.

Allahoem ameen, zo ook voor jou en alle lieve dames hier.
    Op een dag moet je het loslaten, en de stap nemen om hulp te vragen of nemen.
    Jij lijkt me ook zo een lieve/sterke mommy van 2 prachtige prinsesjes. Rabbigalihomlek!
    Mooie prestatie Rita kun je trots op zijn.
    Ameen en barakallahufeek.

Meesten nemen mij dat niet in dank af trouwens. Moeder van school-onze kids zijn besties- negeert mij al weken omdat ik haar niet heb verteld van mijn enkel. Im used to it tho.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    15.863
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ws heeft ie iets in zn oog gekregen toen ie de bosjes inging.

Allah shafeeh. Ik weet, je kunt je heel erg gaan hechten aan zo'n beestje.
    Amien! Mijn man zegt dat hij hem uit brandnetels heeft gehaald, dus ik denk dat dat het wel zal zijn. Heel raar maar zo een beest geeft zoveel vreugde in mijn leven.
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

MVC Lid

Reacties
    15.863
    03-02-2013

Plaats een foto van wat...

Mabrouk o alf mabroukk
    Ik had je vraag gemist. Ik woon hier nog niet permanent, maar dat ligt meer aan mij. Ik moet nog een baantje zoeken en daar ben ik eerlijk gezegd een beetje laks mee. Misschien juist omdat ik het wel fijn vind in Enschede? Plan is wel voor maart in te trekken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk