1. #236446
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Deze mooie vrouw...
    Moge Allah haar genezen. Ik las het net en was in shock! Maar lhamdoelilah gaat het de goede kant op. Rabbi kbir.

    https://www.telegraaf.nl/entertainme...-alweer-hardop
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #236447

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Aah hamdoelilah dat het weer wat beter gaat met Habiba. Zag de aflevering gisteren, kreeg er gewoon tranen van

  3. #236448
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Meskiena

    Allaahi chafiha ameen. Inderdaad een mooi mens masha allaah.

  4. #236449
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Wie was hier bezig met haar haren gezond maken? Onderdekoffer jij toch? En Juno? Ik kan me iets herinneren van shea moisture producten enz, vind je dat het helpt?

    Sinds de geboorte van mijn dochter valt mijn haar heel erg uit, wat normaal is. Maar ik krijg zelfs kale plekken en mijn haar voelt zoo stug. Ik moet er nodig iets aan gaan doen.

  5. #236450
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ochtendmens: ik zou eerder castorolie en/of neemolie gebruiken in combinatie met rozemarijnoliedruppels. Vooral van dat laatste is het bewezen dat het de haaruitval kan verminderen. Rozemarijnolie kun je halen bij de tuinen en t zit in een klein flesje. Je moet het druppelen in een andere olie (bijv castorolie) en dan in je haar doen.

    Pepermintolie of lavendelolie wordt ook gebruikt tegen haaruitval.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #236451
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ochtendmens: ik zou eerder castorolie en/of neemolie gebruiken in combinatie met rozemarijnoliedruppels. Vooral van dat laatste is het bewezen dat het de haaruitval kan verminderen. Rozemarijnolie kun je halen bij de tuinen en t zit in een klein flesje. Je moet het druppelen in een andere olie (bijv castorolie) en dan in je haar doen.

    Pepermintolie of lavendelolie wordt ook gebruikt tegen haaruitval.
    Chukran! ik ga daar naar op zoek.

    Ik heb alleen ook heel erg last van pluis en klitten. Pff nog nooit zulk gek haar gehad.

  7. #236452
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Graag gedaan! Hahah ik had na de bevalling ook echt gek haar, ik zag het gewoon in de klit gaan ofzo heel raar. Gekke klitten en droog.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #236453
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wie was hier bezig met haar haren gezond maken? Onderdekoffer jij toch? En Juno? Ik kan me iets herinneren van shea moisture producten enz, vind je dat het helpt?

    Sinds de geboorte van mijn dochter valt mijn haar heel erg uit, wat normaal is. Maar ik krijg zelfs kale plekken en mijn haar voelt zoo stug. Ik moet er nodig iets aan gaan doen.
    Shea moisture was meer voor de krullen. Merk niet heel veel verschil. Maar heb mijn haar ook heel kort geknipt.

    Mijn haar is nog steeds niet wat het was en denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren maar dit heeft wel geholpen bij mij. Het stinkt wel en vergt ook wel discipline. Je moet het namelijk 3x per week in je haar doen en dan mee slapen.



    En verder bloed laten prikken en laten checken op tekorten.

  9. #236454
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Deze mooie vrouw...
    Moge Allah haar genezen. Ik las het net en was in shock! Maar lhamdoelilah gaat het de goede kant op. Rabbi kbir.

    https://www.telegraaf.nl/entertainme...-alweer-hardop
    Ja SubhanAllah, mijn hart brak echt toen ik haar zo zag, alhamdoulillah dat de operatie geslaagd is en dat het de goede kant opgaat.

  10. #236455
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Ah ok onderdekoffer, ik dacht echt voor gezonder haar. Maar ja als je krullen mooi zijn, dan klit het allemaal ook minder.

    Pura yasmin zijn denk ik oliën? Waar gebruik je het voor? Haaruitval of beschadigd haar herstellen?

  11. #236456
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ah ok onderdekoffer, ik dacht echt voor gezonder haar. Maar ja als je krullen mooi zijn, dan klit het allemaal ook minder.

    Pura yasmin zijn denk ik oliën? Waar gebruik je het voor? Haaruitval of beschadigd haar herstellen?
    Heb je Facebook? Dan kan je even op hun pagina kijken. Daar staat alle informatie. Als je geen Facebook hebt zoek ik het later voor je op want ik ben nu niet thuis.

    Is voornamelijk voor haaruitval, maar meen me ook te herinneren dat ik gelezen had dat het ook voor beschadigd haar is.

    Is olie gemengd met veel verschillende soorten kruiden.


  12. #236457
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Dank je!
    Lief dat je het wilde uitzoeken, maar ik heb fb. Ik ga zelf even kijken.

  13. #236458
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    https://m.hln.be/nieuws/binnenland/a...-cel~a36bf96d/

    Ik las net dit. Echt misselijkmakend gewoon. Vertel me alsjeblieft waarom zo een mensen bestaan.
    Deze wereld is naar de haaien.

  14. #236459
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Deze mooie vrouw...
    Moge Allah haar genezen. Ik las het net en was in shock! Maar lhamdoelilah gaat het de goede kant op. Rabbi kbir.

    https://www.telegraaf.nl/entertainme...-alweer-hardop
    Tranen moge Allah haar genezen.

  15. #236460
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Dank je!
    Lief dat je het wilde uitzoeken, maar ik heb fb. Ik ga zelf even kijken.
    Geen dank!

    Ik zag dat ze ook haaranalyses doen sinds kort. Dan kunnen ze de precieze oorzaak zien van de haaruitval.

    Zou dat ook wel willen doen maar zag dat het 175 euro kost. Vind dat wel duur en daardoor twijfel ik.