nooit geweest

Reacties
    29.668
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Donald Trump wil TikTok verbieden.
    Omdat het uit China komt en iets met privacy gevoelig.

Tbh zou ik het nieteens erg vinden ofzo dat tiktok verdwijnt en al zeker niet voor China.

Maar toch.. de macht hebben om even zo een app uit de lucht te halen en dat het juist van trump komt vind ik best bijzonder.
    Denk dat het dan alleen in de vs uit de lucht haalt.
    Heb het bij mn dochters afgehaald. Zo onschuldig vind ik het niet. Zou er ook niet rouwig om zijn.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    2.708
    16-08-2016

Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik vond l’ied in Maghreb niet denderend moet ik zeggen.
    we hadden van jou ook niet anders VERWACHT ......l3ied in Marokko is een hele beleving ..... weken ervoor leef je er naartoe .. paar dagen van te voren is de schaap al aanwezig ..... na het slachten zijn alle vrouen bezig om alles schoon te maken en laat te maken ... overal in de straten zie je kleine kindern de schapen houden en poten op de bbq gooien om de vacht ervan af te Schroeien.... famillie die bij elkaar op bezoek komt .. enz enz enz ....

Maar ja bij jou moet er een catering aan te pas zijn gekomen en cervetjes erbij waar op staaad 3id mubarak ....... voor dat je iets leuk gaat vinden.....

Het zijn juist altijd een soort type mens die niet van l3ied in Marokko kunnen genieten ... vaak Mensne die geen WARMTE SAMENHORIGHEID in hun leven hebben gevoeld ... ze komen daar aan en zien hoe blij die menen zijn MAAR ZELF VOELEN ze NIKS en begrijpen niet waarom ze het zo leuk vinden ..... omdat het ze ontbreekt aan die punten wat ik opnoemde

MVC Lid

Reacties
    2.708
    16-08-2016

In een ISLAMITISCHE land voel je pas echt wat l3ied is .... en met name in de chaabi wijken of op het platte land .........

MVC Premium

Reacties
    49.189
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Soort kasteel/museum geweest.. zo mooi was het daar die uitzicht die je daar ook boven had over het centrum
    Aquarium toch maar niet gedaan, want dan moest je binnen heel de tijd met zo een mondkapje lopen en dat zagen we niet zo zitten in die warmte, t leek me wel leuk waren ook van die shows met zeehonden/vissen, maar ja warm daar binnen dus

Happiness is an inside job

nooit geweest

Reacties
    29.668
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    In een ISLAMITISCHE land voel je pas echt wat l3ied is .... en met name in de chaabi wijken of op het platte land .........
    De dhikr vanuit de moskeeën vroeg in de ochtend is het mooiste zowat van de eid.
    De opwinding en voorbereiding...messen slijpen...markten zdem fiya nzdem fiek...houstkool...zelfs de reclame en advertenties dragen bij aan de sfeer.

Niet voor tere zieltjes.
    Slacht in lbled en koppen en poten branden in de stad.

https://imgur.com/a/7zmtlAp

https://imgur.com/a/RPaKDY5

https://imgur.com/a/CxL9sDD
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

山羊

Reacties
    14.454
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Denk dat het dan alleen in de vs uit de lucht haalt.
    Heb het bij mn dochters afgehaald. Zo onschuldig vind ik het niet. Zou er ook niet rouwig om zijn.
    Oh ja, ik dacht in heel het westen.
    Totally agree geeft ook veel te veel nutteloze afleiding voor ze.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    4.146
    26-06-2015

هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

MVC Premium

Reacties
    49.189
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Bende alweer terug? Gezellie langs je ma en shwa eten samen. Vond dat altijd het leukste deel, thuiskomen van vakantie bij een ‘achterblijver’.

Ya 7asraaf. Onze oudste zus bleef regelmatig achter-die was gewoon smart en ging pas wanneer wij terugkwamen en had zodoende daar het rijk voor haar alleen. En dan kwam je thuis in een spik en span huis met al je cravings waarvan je maar kon fantaseren tijdens je veel te lange vakantie in marok in de kasten en koelkast en een uitgebreid menu haha zomaar moet ik daaraan denken.

Bsaha!
    Ja klopt zijn alweer terug.. vandaag is ook laatste vakantie dag van m’n man en dan zijn de 3weken gewoon alweer om.

Ging jij nog naar Parijs?

Ja leuk die herinneringen, alleen ik ben de oudste dus bij mij ging dat ietsje pietsje anders toen altijd haha. Was wel blij als we weer richting hollanda gingen hoor na zo lang. Denk veel kinderen.
    Ik vond de trappen altijd in huis heeel klein ineens hier. daar is 1 stap 2 treden hier haha

MVC Premium

Reacties
    49.189
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Wat leuk nieuwe aflevering vis a vis.

Deze chocolaatjes zijn mega lekker
    Ik heb spijt dat ik niet meer heb gehaald zijn gewoon kleine zakjes of juist beter zo.. op is op

山羊

Reacties
    14.454
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja klopt zijn alweer terug.. vandaag is ook laatste vakantie dag van m’n man en dan zijn de 3weken gewoon alweer om.

Ging jij nog naar Parijs?

Ja leuk die herinneringen, alleen ik ben de oudste dus bij mij ging dat ietsje pietsje anders toen altijd haha. Was wel blij als we weer richting hollanda gingen hoor na zo lang. Denk veel kinderen.
    Ik vond de trappen altijd in huis heeel klein ineens hier. daar is 1 stap 2 treden hier haha

Gaat echt hard deze zomer vind ik, mijn vakantie is ook alweer om. Morgen weer werken.
    Herinneringen maken is waar het uiteindelijk om draait. Haha jaa van die trappen is echt herkenbaar.

Ja inshaAllah nog naar Parijs, ga laatste week van vakantie een lang weekendje. Ik mag nu nog niet zelf rijden en heb mn nieuwe auto nog niet binnen. Alles bij elkaar hebben ze genoeg plezier ondanks de situatie vind ik.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    14.454
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Ik vond vis a vis op gegeven moment echt niet meer te doen. Werd veel te langdradig en dan raak ik mn interesse alweer kwijt.

Kinderbueno is hier ook favoriet, enige chocola die ik echt lekker vind, lekker licht ook. Bsaha. Had dan meer ingeslagen, of wat je zegt beter idd

MVC Lid

Reacties
    7.420
    21-05-2013

Mabroukoum El3ied nog allemaal! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Ik heb een gezellige dag gehad Alhamdoulillah. Maar ik voel me sinds gisteren zo ontzettend beroerd. Vandaag laten testen op Corona, nu tussen 24 en 48 uur wachten op de uitslag, ben erg benieuwd. Ghair in sha Allah.

MVC Lid

Reacties
    7.420
    21-05-2013

Ik vond vis a vis op gegeven moment echt niet meer te doen. Werd veel te langdradig en dan raak ik mn interesse alweer kwijt.

Kinderbueno is hier ook favoriet, enige chocola die ik echt lekker vind, lekker licht ook. Bsaha. Had dan meer ingeslagen, of wat je zegt beter idd
    Ik ook! Laatste seizoen met die Chinezen vond ik helemaal niks. Ook geen zin om nieuw seizoen te checken.

Morgen weer lekker aan het werk lees ik. Voel je je wel al wat beter?

nooit geweest

Reacties
    29.668
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Mabroukoum El3ied nog allemaal! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Ik heb een gezellige dag gehad Alhamdoulillah. Maar ik voel me sinds gisteren zo ontzettend beroerd. Vandaag laten testen op Corona, nu tussen 24 en 48 uur wachten op de uitslag, ben erg benieuwd. Ghair in sha Allah.
    Hoor ook over zomergriep veel klachten...lgheer insha Allah.[emoji178]

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    7.420
    21-05-2013

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hoor ook over zomergriep veel klachten...lgheer insha Allah.[emoji178]
    Owh echt, wist ik niet. Broertje en moeder zijn ook goed ziek en hebben zich vandaag ook laten testen.

Ghair in sha Allah.

Hoe was verder jouw eid?