1. #246751
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Flowerbomb_ Bekijk reactie
    Hoi, ik zou als ik jou was , voordat je binnenkomt laten omroepen door de dj/band dat er geen foto's gemaakt mogen worden en daarnaast je gastvrouw of vriendinnen/zussen de taak te geven om op te letten. Met mijn bruiloft had ik het ook alleen op het kaartje geschreven, mensne stuurden gewoon hun kids met telefoon om close-ups te maken. belachelijk wollah en tijdens mijn entree zag ik gewoon buren foto's maken. super raar... uiteindelijk had ik het doorgegeven aan mijn zus en die zorgde ervoor dat de foto's verwijderd werden
    Goeie ook! En op uitnodigingen en nogmaals attenderen via mijn dj. Echt asociaal gewoon, bah.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  2. #246752
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    ThisChick heb niet alles meegelezen. Maar hier doen ze tegenwoordig ook vaak zo een fototoestel op de kaart met een streep erdoor van verboden foto's te trekken.
    En de dj zegt heel vaak in de microfoon dat het verboden is.. moet zeggen dat dit wel helpt.

    En idd nicht of zusjes zijn anders dan gwn een persoon die aanwezig is. Doe vooral waar jij je goed bij voelt. En degene die wel foto's mogen trekken zullen dat wel weten zeker.

    Allahie kemel bighair. In sha allah komt alles goed en heb je een topdag!

  3. #246753
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Flowerbomb_ Bekijk reactie
    Hoi, ik zou als ik jou was , voordat je binnenkomt laten omroepen door de dj/band dat er geen foto's gemaakt mogen worden en daarnaast je gastvrouw of vriendinnen/zussen de taak te geven om op te letten. Met mijn bruiloft had ik het ook alleen op het kaartje geschreven, mensne stuurden gewoon hun kids met telefoon om close-ups te maken. belachelijk wollah en tijdens mijn entree zag ik gewoon buren foto's maken. super raar... uiteindelijk had ik het doorgegeven aan mijn zus en die zorgde ervoor dat de foto's verwijderd werden
    Dit hadden wij ook gedaan en dan nog een tante die zelf initiatief nam om ze weg te sturen. Duidelijk stond het ook op het kaartje
    Ik snap het lef gewoon niet om te gaan staan en foto’s maken. Doe ik niet eens zo snel bij m’n nicht/neef. Tenzij ik weet dat ze het niet erg vinden of er een goede band mee heb

    Zeker erop zetten thischick en ik zou het ook laten oproepen! Sommige hebben dat echt nodig, kunnen niet rustig zitten als normale mensen
    Happiness is an inside job


  4. #246754
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    ThisChick heb niet alles meegelezen. Maar hier doen ze tegenwoordig ook vaak zo een fototoestel op de kaart met een streep erdoor van verboden foto's te trekken.
    En de dj zegt heel vaak in de microfoon dat het verboden is.. moet zeggen dat dit wel helpt.

    En idd nicht of zusjes zijn anders dan gwn een persoon die aanwezig is. Doe vooral waar jij je goed bij voelt. En degene die wel foto's mogen trekken zullen dat wel weten zeker.

    Allahie kemel bighair. In sha allah komt alles goed en heb je een topdag!
    Amien! Ook een goeie tip. Niet aan gedacht, maar zo een bord is ook een goed idee en ga ik zeker doen. Als het dan nog niet duidelijk is, weet ik het ook niet meer.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #246755
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dit hadden wij ook gedaan en dan nog een tante die zelf initiatief nam om ze weg te sturen. Duidelijk stond het ook op het kaartje
    Ik snap het lef gewoon niet om te gaan staan en foto’s maken. Doe ik niet eens zo snel bij m’n nicht/neef. Tenzij ik weet dat ze het niet erg vinden of er een goede band mee heb

    Zeker erop zetten thischick en ik zou het ook laten oproepen! Sommige hebben dat echt nodig, kunnen niet rustig zitten als normale mensen
    Ja, ga ik zeker doen. Thanks!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #246756
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Mensen delen elke drol die ze de afgelopen maanden hebben uitgescheten op insta snap enz enz enz en op dr bruiloft zeggen ze geen foto’s maken ...... we leven in andere tijden vroeger kon je nog naar iemand toe lopen en eisen dat ze beoaalde foto’s wissen ... maar dit zijn andere tijden alles word vastgelegd ..... wanneer de jongere generatie vraagt om geen foto te te maken dan verklaren ze je voor gek .......

  7. #246757
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ben je een vrouw die er volgens islamitische richtlijnen bij loopt en geen make up draagt . Wijde kleren enz enz .. dan kan ik nog wel begrijpen dat je geen foto’s wilt .... maar ik zie vrowien er ik het dagekijkse leven als tippelprostituees bij lopen en in bikienie op het strand liggen en dan gaan eisen dat er geen foto’s worden gemaakt op een bruiloft ...... pffff rot gauw een end op Is niet meer van deze tijd .... en als er imand tegen foto’s is dan ben ik het wel maar de tijden zijn voorbij

  8. #246758
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Flowerbomb_ Bekijk reactie
    Ja echt doen! laatst ook trouwfeest van mijn schoonzus, al werd het omgeroepen er werd gewoon volop gefilmd en fotos. gastvrouw meskina was de hele tijd bezig met die mensen. allah ie kamal hlik bilgheer
    Ik begrijp het dus ook niet , zoals jij zegt foto's maken van je nichten kan soms al wat akward zijn, laat staan dat buren foto's komen maken. Echt schaamteloos. Mensen willen gewoon niet luisteren. En je weet we leven in hele rare tijden , ik vetrouw dat soort mensen niet haha.
    Ja, we hebben ook twee gastvrouwen. Misschien dat ik hen die taak ga geven. Amien amien!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  9. #246759
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Nee sorry, als mijn zusjes foto’s maken dan denk ik niet dat de gasten zich gediscrimineerd voelen. Dat begrijpen ze zelf wel.

    Jawel, fotograaf en videograaf.
    oke oké dus wanneer jiii met je lebsa door de zaal loopt en je zusjes maken foto’s van je je n op de achtergrond zit die 2e handse fatima de taarten bakster uit Fl de n haaag met dr dikke koeien reet dan is het geen probleem dat zij op jou foto’s staat ......... want je kan geen garantie geven dat eventuele gasten per ongeluk gefotografeerd worden

  10. #246760
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Vind ook dat je gelijk hebt hoor. Je zusje of goeie nicht is heeeeel wat anders dan een of andere buurvrouw die fotos gaat maken en het vervolgens helemaal gaat analyseren met haar familie. Wat moet zij uberhaupt met jouw foto? Nou nee die buurvrouw mag niet en mijn zusje wel. Ik zou het alleen niet op de kaart zetten maar gewoon mondeling tegen degene die wel mogen. Dus iedereen krijgt een kaart met je mag geen fotos maken en tegen de mensen die wel mogen zou ik het gewoon zeggen. Is echt niks raars aan.
    oke
    Oké oké dus de GASTEN mogen geen foto’s maken omdat ze alles gaan ANALISEREN....... maar de bruidje mag wel samen met haar ZUSJES EN NICHTEN de gasten gaan ANALISETEREn die op hun foto’s staan en gasten gaan uitlachen .... zoals dat ALTIJD gebeurd .....

  11. #246761
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    oke oké dus wanneer jiii met je lebsa door de zaal loopt en je zusjes maken foto’s van je je n op de achtergrond zit die 2e handse fatima de taarten bakster uit Fl de n haaag met dr dikke koeien reet dan is het geen probleem dat zij op jou foto’s staat ......... want je kan geen garantie geven dat eventuele gasten per ongeluk gefotografeerd worden
    Nee hoor, die gasten die niet op foto willen hoeven daar niet bang voor te zijn. Allereerst is de zaal gigantisch... en ten tweede ga ik zitten waar geen mensen op de achtergrond te zien zijn ( vind ik zelf namelijk niet mooi).
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #246762
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    oke
    Oké oké dus de GASTEN mogen geen foto’s maken omdat ze alles gaan ANALISEREN....... maar de bruidje mag wel samen met haar ZUSJES EN NICHTEN de gasten gaan ANALISETEREn die op hun foto’s staan en gasten gaan uitlachen .... zoals dat ALTIJD gebeurd .....
    Meestal worden er fotos gemaakt zonder gasten hoor. Dus gewoon bruid en degene die op de foto staan.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #246763
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Meestal worden er fotos gemaakt zonder gasten hoor. Dus gewoon bruid en degene die op de foto staan.
    oke dat is dan nieuw . Vroeger waren er zelfs speciale cameramannen ingehuurd die gewooon missen in dr zaal opgesteld ... maar weet denk wel waarom dat niet meer gebeurt .... het gaat er tegenwoordig zo heftig aan toe en lijkt vaak op een house party dat ze dat niet meer op beeld willen hebben .....

  14. #246764
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Stories van imane today people :/ waarom zou je nog betalen?

  15. #246765
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Stories van imane today people :/ waarom zou je nog betalen?

    Ik vraag mij oprecht af waarom ze zo laag is gezonken ze is toch cum laude afgestudeerd?

    Bedelen om geld op sm lager kun je niet gaan wollah.