1. #253336
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Succes praline![emoji123]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #253337
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ik heb mijn bestelling geplaatst bij PatPat
    Benieuwd wanneer ik het binnen krijg en hoe het eruit zal zien in 't echt. Heb gelukkig wel nog wat tijd tegen dat ik het nodig heb.
    Ook 2 voedingsbh's en luiertas besteld.



    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #253338
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    En ja hoor.. dit leek nog paar maanden geleden absoluut niet te kunnen. Veel die riepen dat dit echt niet zou gebeuren.
    Nou zie je.. langzaam word het toch ingevoerd.

    Slechte ontwikkeling voor mensen die een bewindvoerder hebben bijv of geen bankrekening hebben.
    Zouden ze nou ook geen andere prioriteiten moeten hebben?

    https://www.google.com/amp/s/www.nu....taalmiddel.amp
    Ja het is echt erg. Sorry hoor mensen mogen het noemen zoals ze willen, maar er verandert wel echt veel. Ze3ma corona. Ammehoela.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #253339
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Asfoureh kan je reactie hiervoor niet meer terug vinden. Heb het net opgegeven
    Maar weet nog dat ik zei heb je tips.. bedoelde tips voor sollicitatie. Die heb ik morgen al!
    Oh morgen al, inshaAllah ghair.

    Uhm tips, sowieso goed inlezen over de organisatie waar ze voor staan wat je aantrekt etc etc.
    Denk ook na over waarom jij jezelf geschikt vindt voor de functie. Waar ze erg naar kijken is je drijfveer en persoonlijke competenties. Ze willen horen dat je groot inlevingsvermogen hebt, flexibel en vooral goed in teamverband kunt werken. Hoe je omgaat met feedback ook. Ze zullen ook vragen naar je mindere eigenschappen. Benoem deze ook. Anders kom je niet geloofwaardig over.

    Verder wees zelfverzekerd spontaan en open.

    Betreft gat in je cv, je hebt de tijd genomen voor je kinderwens en nu ze wat ouder zijn vind je het tijd voor jezelf.

    Zoiets

    Heel veel succes morgen.
    Oh en ze zullen ook vragen hoe je omgaat met moeilijke bewoners en crisissituaties.
    Maar dat spreekt voor zichzelf.

  5. #253340
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    En ja hoor.. dit leek nog paar maanden geleden absoluut niet te kunnen. Veel die riepen dat dit echt niet zou gebeuren.
    Nou zie je.. langzaam word het toch ingevoerd.

    Slechte ontwikkeling voor mensen die een bewindvoerder hebben bijv of geen bankrekening hebben.
    Zouden ze nou ook geen andere prioriteiten moeten hebben?

    https://www.google.com/amp/s/www.nu....taalmiddel.amp
    Paar maanden geleden waren leden hier aan het lachen om de ‘complotdenkers’ en alles wat men beweerde komt uit. Dit gaat echt niet om ‘Corona’.
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #253341
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik heb net mn iPhone besteld. Ben zo benieuwd!
    Twijfelde tussen 11pro en 12pro.
    Welke heb je besteld? Heb zelf nog de 11 wil nu de 12 pro.

  7. #253342
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Net een brief van de ggd binnen. Dan lees je 'we gaan zo zorgvuldig mogelijk om met deze gegevens'.
    Pfew, gelukkig maar!

    Vergeet niet te stemmen. Dus niet op de VVD. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand dat nog doet.
    En toch staan ze hoog in de peilingen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #253343
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Plaats een foto van wat...

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Net een brief van de ggd binnen. Dan lees je 'we gaan zo zorgvuldig mogelijk om met deze gegevens'.
    Pfew, gelukkig maar!

    Vergeet niet te stemmen. Dus niet op de VVD. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand dat nog doet.
    En toch staan ze hoog in de peilingen.
    Mijn man stemt altijd op VVD. Ik snap het ook niet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  9. #253344
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Mijn man stemt altijd op VVD. Ik snap het ook niet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    [emoji33]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #253345
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    [emoji33]
    Hedsi li hta Allah. [emoji39]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  11. #253346
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hedsi li hta Allah. [emoji39]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    7naya ghir ken 3eddew fhed doenja...
    [emoji2960]

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #253347
    MVC Lid

    Reacties
    21.822
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    7naya ghir ken 3eddew fhed doenja...
    [emoji2960]

    Hahaha.[emoji1787]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #253348
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Paar maanden geleden waren leden hier aan het lachen om de ‘complotdenkers’ en alles wat men beweerde komt uit. Dit gaat echt niet om ‘Corona’.
    Enige 2 dingen die ik nu kan bedenken is dat het meer om macht gaat en haat verspreiding.
    Want zelfs de mensen die niet zo dachten, hebben nu wel hun vraagtekens.

    Ik heb 11Pro gekozen. 12pro is ook mooi.

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ja het is echt erg. Sorry hoor mensen mogen het noemen zoals ze willen, maar er verandert wel echt veel. Ze3ma corona. Ammehoela.
    Klopt, hoe ver willen ze nog gaan? Je moet niet tegen de natuur vechten. Je moet er mee leren omgaan.
    Safi corona is er.. alle virrusen komen jaarlijks terug en gaan niet weg. Dus ook onzin om steeds te roepen.
    We moeten samen de strijd tegen het virus winnen, want alleen zo krijgen we onze vrijheid terug."

    Nee wij verwelkomen corona.. Cijfers stijgen nee cijfers dalen dat heb je met alle virussen, als je er helemaal bovenop zit met een lens.
    Happiness is an inside job


  14. #253349
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik heb mijn bestelling geplaatst bij PatPat
    Benieuwd wanneer ik het binnen krijg en hoe het eruit zal zien in 't echt. Heb gelukkig wel nog wat tijd tegen dat ik het nodig heb.
    Ook 2 voedingsbh's en luiertas besteld.



    Mooi hoor die 3de. Besaha
    Ik heb net deze binnen van aliexprss.
    Deze schijnen wel heel goed te zijn tegen meeeters Probeer het vanavond wel na gezichtsreiniger, dan staan de porieen goed open.

    Happiness is an inside job


  15. #253350
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh morgen al, inshaAllah ghair.

    Uhm tips, sowieso goed inlezen over de organisatie waar ze voor staan wat je aantrekt etc etc.
    Denk ook na over waarom jij jezelf geschikt vindt voor de functie. Waar ze erg naar kijken is je drijfveer en persoonlijke competenties. Ze willen horen dat je groot inlevingsvermogen hebt, flexibel en vooral goed in teamverband kunt werken. Hoe je omgaat met feedback ook. Ze zullen ook vragen naar je mindere eigenschappen. Benoem deze ook. Anders kom je niet geloofwaardig over.

    Verder wees zelfverzekerd spontaan en open.

    Betreft gat in je cv, je hebt de tijd genomen voor je kinderwens en nu ze wat ouder zijn vind je het tijd voor jezelf.

    Zoiets

    Heel veel succes morgen.
    Oh en ze zullen ook vragen hoe je omgaat met moeilijke bewoners en crisissituaties.
    Maar dat spreekt voor zichzelf.
    Dankjewel voor je uitgebreide tekst!
    Heb ik zeker wat aan.
    Heb nog niet echt gekeken hoe en wat precies voor organisatie. Ga ik even vanavond voor zitten

    @Juno dankjewel!
    Happiness is an inside job