1. #236311
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Bij 10 lessen 32.50 per les. Als je 1 losse neemt 50 euro..
    Vriendin had er eens naar geinformeerd, was ook zo rond de 50 per les.
    Vind dat best veel geld tbh, like wat voegt die Pt precies toe..?

    Je kunt tegenwoordig alles vinden op youtube,insta etc.

  2. #236312
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Hihi een goed advies.

    Chocola kan echt hemels zijn. Samen met gebak en een lekkere koffie in goede gezelschap of alleen.

    Ik merk nu wel dat het me time en zo met momenten een boek pakken bijna niet meer kan.

    Ik hoopte ook comedie te kunnen spelen en ziek zijn mr alsnog valt alles op je.
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Bsaha. Jij bent wel van de chocola he.
    Mijn advies voor 'aanstelleritus' lekker negeren. Anders is er geen houden meer aan.
    We worden allemaal weleens ziek, shifaa mn3end Allah, ik kook voor je etc maar ga niet zeuren, daar heb ik mn kids al voor
    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #236313
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Vriendin had er eens naar geinformeerd, was ook zo rond de 50 per les.
    Vind dat best veel geld tbh, like wat voegt die Pt precies toe..?

    Je kunt tegenwoordig alles vinden op youtube,insta etc.
    Ik deed zo die infraligne cabines en was ook 32 euro per keer. Maar meer om af te vallen en bij mij hielp dat.

    Na de bevalling insha Allah hervatten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #236314
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Vriendin had er eens naar geinformeerd, was ook zo rond de 50 per les.
    Vind dat best veel geld tbh, like wat voegt die Pt precies toe..?

    Je kunt tegenwoordig alles vinden op youtube,insta etc.
    Hij pusht je echt tot de max, zelf is het toch lastiger vind ik, heb in ieder geval nog nooit zo zwaar getraind als vandaag. Verder was mn houding en alles wel goed eigenlijk, qua kennis en oefeningen heb ik t ook niet echt nodig maar toch ga ik t wel doen, tis idd wel prijzig.

  5. #236315
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hihi een goed advies.

    Chocola kan echt hemels zijn. Samen met gebak en een lekkere koffie in goede gezelschap of alleen.

    Ik merk nu wel dat het me time en zo met momenten een boek pakken bijna niet meer kan.

    Ik hoopte ook comedie te kunnen spelen en ziek zijn mr alsnog valt alles op je.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Chocola vind ik op zn tijd ook wel lekker, met een bakkie koffie, maar dan moet het écht echt lekkere chocola zijn.
    Ik heb niet veel met zoetigheid verder.

    Ja wij vrouwen moeten altijd door he, dat weet je.
    Hoever ben je eigenlijk..einde al in zicht? Wel spannend hoor. Ghayr.

  6. #236316
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik deed zo die infraligne cabines en was ook 32 euro per keer. Maar meer om af te vallen en bij mij hielp dat.

    Na de bevalling insha Allah hervatten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Zijn dat die warmtecabines ofzo?
    Ik weet niet, als ik eerlijk moet zijn vind ik afvallen puur een kwestie van discipline, eten met mate en voldoende beweging.
    Ligt er natuurlijk wel aan wat het doel is, een paar kilootjes meer is niet erg, als je maar op een gezond gewicht blijft.

  7. #236317
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hij pusht je echt tot de max, zelf is het toch lastiger vind ik, heb in ieder geval nog nooit zo zwaar getraind als vandaag. Verder was mn houding en alles wel goed eigenlijk, qua kennis en oefeningen heb ik t ook niet echt nodig maar toch ga ik t wel doen, tis idd wel prijzig.
    Hij is dus jouw stokkie achter de deur?
    Dan is het meer een motivatie dingetje toch..iig ik hoop dat je je doelen zult behalen inshaAllah.

  8. #236318
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Jullie zijn wel echt strijders. Als is deze hele website en forum afgestorven, blijven jullie super leuk nog elkaar checken Haha! Maar de vraag is als je echt aan elkaar verbonden voelt, maak je toch een groepsapp aan i.p.v. steeds deze stomme website nog te bezoeken. Het is dood en binnekort zal het zelfs niet meer bestaan.

  9. #236319
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Nee forum is juist leuk omdat er geen 'verplichtingen' aan hangen.
    Gewoon ouwehoeren nu en dan.

    Je bent aardig op de hoogte voor iemand die 'niet meer actief is'

    Same old, same old. Some things will never change.

  10. #236320
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Even deze delen.
    Heb wel even geslikt.

    https://www.volkskrant.nl/mensen/dez...zijn~b4927fb1/
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #236321
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Nee forum is juist leuk omdat er geen 'verplichtingen' aan hangen.
    Gewoon ouwehoeren nu en dan.

    Je bent aardig op de hoogte voor iemand die 'niet meer actief is'

    Same old, same old. Some things will never change.
    Thats zeker true, daarom mis ik het ook zo erg! Is niet hetzelfde als de hype op Facebook groepen.

    Nounou, kijk eens in de paar maanden weer ff of de boel is veranderd. But helaas, ik hou te veel van jullie, inclus jij ja. Dus denk dat de reden is dat ik blijf terug kom kijken.

  12. #236322
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Even deze delen.
    Heb wel even geslikt.

    https://www.volkskrant.nl/mensen/dez...zijn~b4927fb1/

    Pijnlijk om te lezen, best confronterend ook.

  13. #236323
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Thats zeker true, daarom mis ik het ook zo erg! Is niet hetzelfde als de hype op Facebook groepen.

    Nounou, kijk eens in de paar maanden weer ff of de boel is veranderd. But helaas, ik hou te veel van jullie, inclus jij ja. Dus denk dat de reden is dat ik blijf terug kom kijken.
    Ik heb dus helemaal niks met FB.
    Nou welcome back meid, we love u2.

  14. #236324
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hij is dus jouw stokkie achter de deur?
    Dan is het meer een motivatie dingetje toch..iig ik hoop dat je je doelen zult behalen inshaAllah.
    Ja mn man zei ook, lekker duur voor iemand die zegt kom op, dooorzetten maar ik heb ook spierpijn like never before nu, dus neem een paar lessen voor een boost en ga dan weer zelf verder, hopelijk op dezelfde intensiteit. Tis bij mij ook echt geen gebrek aan motivatie of discipline, doe t nu al meer dan 5 jaar.. juist daarom is t lastig, als je niet snel meer zweet, als je niet snel meer spierpijn krijgt.. ik moet mezelf echt enorrrm ver pushen zegmaar om nog vooruitgang te zien en dat is soms wel lastig. Mn lichaam is al heel veel gewend.

  15. #236325
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Mensen, ik word echt snel grijs. Niet normaal. Ben twee weken voor de bevalling voor het laatst naar de kapper geweest, kind is nu bijna 4 maanden en mijn haar is gewoon grijzer dan ooit. Zijkant, bij mijn slaap, maar ook als ik zo door mijn haar ga zie je tig haren glinsteren. Al die jaren dat mensen me veel jonger inschatten, ze hebben me gewoon evil eye gegeven.