MVC Lid

Reacties
    18.414
    03-02-2013

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wij zijn dan net op tijd Zo genieten van het eiland en de uitzichten. Vandaag naar een kleiner eilandje gevaren met de pond + auto. Prachtig hier en zo helder water

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Heerlijk. Je hebt geluk. Het schijnt maandag in te gaan.
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

山羊

Reacties
    17.808
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zou kunnen tot de wereld gevaccineerd is...bepaald %. Dan krijg je geen mutaties etc.
    Maar negeren en de leven leven is ook prima. Krijg je natuurlijke selectie. Houd je iig minder wappies over en minder overbevolkte aarde.

India schatten ze al miljoenen doden, op een bevolking van 1 miljard zoveel dacht ik....oe zied oe zied.
    Rijke westen kan het wel aan. Je ziet even was er iets van besef, maar gisteren gaat zo n figuur als bezos met een verwende Nederlandse aap de ruimte in. Obsceen gewoon. Die Brit trouwens ook en nu nog elon Musk. [emoji2368]
    Business as usual.
    Reizen verbieden tot alle landen gevaccineerd zijn is idd een optie hoor, lag het maar aan ons om zulke beslissingen te nemen. In plaats daarvan zijn we helaas overgeleverd aan malloten die het voor het zeggen hebben. Had er laatst over met iemand, dat er zoveel onkundige mensen in de politiek zitten, dat je gewoon gaat twijfelen. Misschien kunnen ze niet aan beter komen omdat die er simpelweg niet zijn?

Obsceen is het juiste woord voor dat soort mensen. Mazajbin denya gbar. Blijven zich volvreten ten koste van anderen.

Wat dat betreft, echt alhamdulilah voor islam. Je weet dat rechtvaardigheid hoe dan ook zal geschieden.

‎ Your mind has to be stronger than your feelings

MVC Lid

Reacties
    18.414
    03-02-2013

Kutdag.
    “Ik heb rust en ik heb zon! En zoo ge misschien beiden ook noodig hebt, raad ik u aan: kom naar Afrika.''

nooit geweest

Reacties
    33.435
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Reizen verbieden tot alle landen gevaccineerd zijn is idd een optie hoor, lag het maar aan ons om zulke beslissingen te nemen. In plaats daarvan zijn we helaas overgeleverd aan malloten die het voor het zeggen hebben. Had er laatst over met iemand, dat er zoveel onkundige mensen in de politiek zitten, dat je gewoon gaat twijfelen. Misschien kunnen ze niet aan beter komen omdat die er simpelweg niet zijn?

Obsceen is het juiste woord voor dat soort mensen. Mazajbin denya gbar. Blijven zich volvreten ten koste van anderen.

Wat dat betreft, echt alhamdulilah voor islam. Je weet dat rechtvaardigheid hoe dan ook zal geschieden.
    100% zeker dat jij en ik dit beter zouden doen dan ik heb er geen actieve herinnering aan en clownschoenen. Zo hoog ligt de lat niet.

Allahoe akbar.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    33.435
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Kutdag.
    Sh3andek al3ayla?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    18.414
    03-02-2013

Sh3andek al3ayla?
    Italië die een green pass gaat invoeren mogelijk. Vanaf maandag. Ik baal er dus van.

nooit geweest

Reacties
    33.435
    22-06-2003

Italië die een green pass gaat invoeren mogelijk. Vanaf maandag. Ik baal er dus van.
    Ja balen.

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    18.414
    03-02-2013

Ja balen.
    Nu aan kijken naar Spanje. Die hebben deze regels nog niet.

MVC Lid

Reacties
    5.539
    26-06-2015

Wat vinden jullie hier van voor 1 kip?
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

MVC Lid

Reacties
    12.597
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door gwoonkraal Bekijk reactie
    Geniet ervan.
    Dankje
    Eid mubarak!

Freya ziet er erg relaxed uit. Echt genieten!
    Ja heerlijk, dankjewel
    Citaat Geplaatst door RaffaelloCoco Bekijk reactie
    Eid Mubarak Sa3eed dames! Inshallah hebben jullie een leuke dag gehad!

Fessia alhamdoulilah, fijn dat jullie weer thuis zijn.
    Heerlijk freya, geniet van je vakantie.
    Schattig je kids praline en besaha lipstick!
    Dankjewel
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    12.597
    06-10-2017

Heerlijk. Je hebt geluk. Het schijnt maandag in te gaan.
    Heb er even naar gekeken maar binnen zit je toch haast nooit? Alleen buiten

MVC Lid

Reacties
    18.414
    03-02-2013

Heb er even naar gekeken maar binnen zit je toch haast nooit? Alleen buiten
    Is het enkel voor binnen?

MVC Lid

Reacties
    12.597
    06-10-2017

Can't get over this view, adembenemend [emoji7] ijsje was ook zo lekker, met hele pistache stukjes. Vandaag another day at the beach

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    12.597
    06-10-2017

Is het enkel voor binnen?
    Ja het moet nog door het parlement maar binnenin restaurants, bars, theaters, bioscoop etc. Nou daar hoef je toch niet te komen. En zo streng zijn ze echt niet. Zou lekker gaan zo lang je verder welkom bent

MVC Lid

Reacties
    18.414
    03-02-2013

Ja het moet nog door het parlement maar binnenin restaurants, bars, theaters, bioscoop etc. Nou daar hoef je toch niet te komen. En zo streng zijn ze echt niet. Zou lekker gaan zo lang je verder welkom bent
    Openbaar vervoer ook las ik. Dat maakt het lastig.