1. #248911
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Bseha aankoop Asfoureh. Die serums ken ik niet.

  2. #248912
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Misselijkheid en maagzuur vond ik de twee ergste kwalen altijd. Allah shafeek. Ik hoop ook voor je dat het gauw gaat afnemen.

    Spannend om te vertellen op je stage of valt mee? Ghayr inshaAllah. Jouw kindje is nu het allerbelangrijkst!
    Een beetje wel. Wil graag nog verder doen en niet meteen stoppen. Misschien vinden ze ook dat ik hun voorgelogen heb ofzo, ik weet het niet. Donderdag ga ik het vertellen inchallah.
    Kindje is idd belangrijkste nu.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #248913
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Chifae aan de zieken inchallah
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #248914
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Hey dames
    How are u?
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  5. #248915
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Allahoema ameen hbiba, jami3 muslimin insha allaah.
    Ja je wereld staat namelijk wel even stil, eerste waar ik alleen aan dacht zijn me kids.
    Maar elhamdu allaah ik weet dat allah swt onsgeeft met wat we aankunnen insha allaah.


    Ik heb nu wel veel geleerd en stuur me niet zomaar meer weg!! Want heb jaren ermee gelopen: en me ha stuurde me elke keer met iets weg. Ik naar huis en denken dat ik me aanstel en te veel doe.
    Ik moet wel zeggen dat ik in het ziekenhuis wel echt de juist begeleiding etc heb gekregen, maar hun zelf waren ook in shock hahahaha meschien daarom.



    Ow jeetje zeg. Is het je huisarts of ziekenhuis?
    Je hebt gelijk tegenwoordig moet je zeuren of zelf doktertje gaat spelen, om d ejuiste zorg te krijgen. Echt belachelijk voor woorden en dan de kosten die we allemaal betalen......
    Maar Juno ik zou via je huisarts een verwijsbrief naar een prive kliniek vragen. Ik heb dat gedaan voor me jongste en werd gelijk geholpen en ze gaven je alle tijd en aandacht(want wat ik heb is erfelijk).
    Dus je man heeft gelijk zou dat echt doen!!!


    Ja ik wist nog dat je jongste een jaartje dacht ik scheelde met de mijne. Macha allaah word ook een echte dame, rabbi galihalek. En dan komt het rekenen en schrijven insha allaah. Allaah y naje7aaa.


    Elhamdu allaah gaat zn gangtjes allemaal.
    Ze hebben nu lekker vakantie........feestje vieren hahahahahah.
    Allah hfadhoe. Laat ze een weekje genieten. Wij hebben net. gehad en gaan alweer naar school.
    Ja heb ook geleerd op je eigen guts te vertrouwen en door te vragen en vragen.
    Goede ervaring met academisch ziekenhuis idd. Voor mn schildklier loop ik nu bij een internist van een gewoon ziekenhuis. Al kent ze me nog wel van het ander academisch ziekenhuis....toevallig weer.
    Lhamdoelilah weet je het nu. Rabbi kbir.

    Ik wacht nog 1x testuitslagen af en dan kijk ik hoe dat gaat als je naar een prive kliniek ofzo wilt. Le3zjeb soms de nlse gezondheidszorg.
    Mn huisarts destijds stuurde me ook weg met verkoudheid bla bla...bou die man kwam bij me thuis zn excuses maken.
    Al heel wat gewend dus idd...vragen en zeuren tot je je onderzoeken krijgt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #248916
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ghayr inshaAllah Juno en Rita, shifaa voor jullie inshaAllah.

    Meestal word je bij een academisch ziekenhuis toch juist wel beter geholpen. Hun artsen zijn ook zo een 1000x vaardiger als bij regulier ziekenhuis.
    Amien!
    En amien op alle ad3iya...lief van jullie dames!

    Vertelde me een arts van het academisch....we doen het hier ook voor minder geld, omdat we graag onderzoek doen.
    Heb dat idd gemerkt. Echt veel beter.

    Al heb ik hier bij het gewone ziekenhuis over het algemeen ook aardige artsen en niet van die autistische dokter house types. [emoji3526]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #248917
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dutch-Moslima Bekijk reactie
    Nee nog niks probeert qua voeding. Heb net weer bloed geprikt en ben benieuwd wat de waardes dit keer zijn.


    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
    Lgheer insha Allah!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #248918
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Hey dames
    How are u?
    Heeeee jou heb ik lang niet zien reageren.
    Alhamdoelilah goed en met jou en jouw gezin?
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #248919
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Hey dames
    How are u?
    Salam hubby! Hoe is het met jou? Lang niet gezien!

  10. #248920
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Hier ben ik weer hoor met een heel verhaal.
    Vandaag stond er in het heen en weer schriftje van zoontje dat hij alle "diamanten" uit het speelgoed huisje had gestolen. Hij had er een paar in zijn broekzakken en een paar uitgedeeld en kindjes uit de klas en gezegt dat het van hem was. Dus hij liegt erover om het in de woorden van de juf te zeggen.

    Ik had hier niets van gemerkt. Hij had ze blijkbaar gisteren al meegenomen. Maar ik controleer zijn broekzakken niet en hij heeft ze thuis niet boven gehaald.

    Ik schrik hier echt van. Wij leren hem dat echt niet aan en zijn daar ook streng op maar hier heb ik dus nog nooit gezien dat hij iets mee neemt, in de winkel of ergens anders.
    Ik sprak hem er ook op aan, gewoon normale toon, begint hij meteen te wenen. waarschijnlijk al een flinke uitbrandef gehad op school.
    Hoe reageer ik hier nu het beste op tov de school en hem zelf?
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #248921
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Samen met lex en max?[emoji16]

    Besa77a....we all need this!
    Hahaaa. Ja niet gezien helaas. Zou ze wel willen ontmoeten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #248922
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Bsahetkoum vacay, ik heb nog aan je gedacht. Prachtige foto's. Was het allemaal te doen?
    Allahteksa7aa. Aargh wat lief. Ja zeker, je kan beter daar zijn dan hier in NL. Corona daar? Kennen ze niet. Alleen supermarkten en winkels(kleding etc.) moet je een mondkapje, voor de rest zo relax. Iedereen leeft daar rustig zonder stress hh.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #248923
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Bsa7tkoum mamavann, mooie foto’s en nog zo lekker weer lijkt het
    Waar ging je ook al weer heen?
    Allahteksa7a girll. Jaa het was daar 25/27 graden. Opeens op Schiphol 7 graden. Ik kon niet meer van de kou haha.. en maar bibberen. Griekenland zijn we geweest. Klein dorpje Pefkochori.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #248924
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Ya allaaah wat een mooie foto's. Krijg flashbacks door jou foto's.
    Was afgelopen zomer 6 weken op vakantie maar door jou wil ik weer weg.

    Bsaha vakantie en insha allaah heb je er volop genoten.!
    Haha shoekrann! Jaaa ik ken dat gevoel. Soms scroll ik door vakantiefoto’s heen, maar moet ik echt niet doen. Krijg je steeds meer ‘t besef van hallo wat doe ik hier. Allahteksa7aa ja zeker alhamdoelilah. Was ook even een weekje vrij van het mama zijn, verantwoordelijkheden van werk etc. Just the two of us. Ben helemaal opgeladen hihi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #248925
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Amai wat prachtig masha allaah. Besaha vakantie en zon.
    Allahteksa7aa! Ja masha Allah heel mooi. Had ik niet verwacht..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk