1. #267151
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Misschien kom ik wat aanvallend over, maar ik wil ik wel uitleggen. Ik heb zelf meegemaakt hoe vrouwen andere vrouwen kapot maken in onze gemeenschap. Ja ze is dom, ja ze wilde het, ja ze is goedkoop, ja ze is een schande, geen genade hoor, ze had beter moeten weten. Hoe vaak wordt in onze gemeenschap de vrouw soort afgevallen als haar huwelijk mislukt. Ja dom dat ze met zo iemand trouwde. Dom dat ze het zover liet komen. Ik had noooooit ingestemd met dit of dat.

    Ik haat dat soort gedrag tussen vrouwen, het is denk ik erg genoeg dat ze zoiets meemaken.
    Ik vind het juist een interessante discussie, totaal niet aanvallend overgekomen iig.

    Ik vind ook dat jij met een bepaalde emotionele lading in dit gesprek zit. " vrouwen zijn de grootste vijand van de vrouw en boren ze eerder de grond in dan dat ze hen zullen steunen" dit is de conclusie die jij dus uit mijn reactie haalt?
    Ik mag denk ik toch wel zeggen dat als er hier iemand is die pro vrouwenrechten is, juist ik het wel ben. Ik heb mijzelf ook meerdere malen een feminist durven te noemen ongeacht de bledder die met name mannelijke leden vervolgens over mij heen gooien. Ik kan alhamdulilah zeggen dat ik ALTIJD rechtvaardig blijf in mijn oordeel ongeacht mijn eigen ervaringen/emoties- geloof mij als ik zeg dat ik heel goed weet wat seksueel overschrijdend gedrag is-.
    Maar ik kan er ook bij zeggen dat er 1001 manieren zijn om je daartegen te kunnen weren. Verkrachting is gewoon een heel ernstig delict en dat moet men eerst 1000% zeker stellen alvorens je overgaat tot veroordelen. Ik ga niet zeggen dat die mannen niet een grens zijn gepasseerd, wat ik al zei, een hond is een hond. En dan begrijp ik een john de mol wel die zegt " had dan aan de bel getrokken" we leven in Nederland ik kan mij niet voorstellen dat een 18 jarige nergens gehoord wordt. Vrouwen in Afghanistan hebben het slechter getroffen denk ik dan.

    Het punt met die vrouwen is, en waarom ze zo lang wachten en twijfelen, is omdat ze weten dat ze er ergens op een bepaald moment zelf in mee zijn gegaan. Daar kun je later spijt van krijgen en dan kun je gaan nadenken. En dan komen ze tot de conclusie dat ze dat eigenlijk helemaal niet wilden.

    Er wordt ook gezegd dat Jeroen vanuit een moreel kompas meteen heeft opgebiecht. Die gast heeft geen moreel kompas, had ie dat wel dan was ie al gestopt va dat john hem heeft geconfronteerd. Hij heeft opgebiecht omdat hij onderdeel is van de familie.

    Marco zou minderjarigen hebben betast, als dat echt zo is dan kan hij iig heel goed acteren en ja dat valt gewoon onder pedofilie.

  2. #267152
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    En dan nog iets' ik wil wel kapitaliseren op mijn lichaam, ik wil het liefst in een string over straat en decolleté tot aan mijn navel' maar ik wil niet als lustobject worden gezien. Ewa hoe wil je dan wel gezien worden, denk daar eerst goed over na en kleed/ gedraag je er vervolgens ook naar.

    #Niet gericht naar de slachtoffers van hun eigen dommigheid btw.

  3. #267153
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Inshallah!
    En hier ook een derde besmetting. Ook hele klas in quarantaine groep 8.. dus nog een week thuis voor m'n zoontje, bijna 2 weken in totaal dan, zucht.

  4. #267154
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door TetouniaGataar Bekijk reactie
    Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd zodat ik je een prive bericht kan sturen nadat je mij als vriend hebt geaccepteerd.
    Stuur je moeder, misschien is ze vast trots op je natuurfoto’s. Ze heeft t nl van dichtbij gezien, kan ze de ontwikkeling volgen!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #267155
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Asfoureh zegt ook dat mannen eerloze honden kunnen zijn die vooral zichzelf vernederen met hun eerloze acties. Daar ben jij een goed vb van gezien je reacties.

    Jme3 rassk man. Het zijn ook altijd die onderkruipsels vd samenleving die nooit genoeg aandacht hebben gekregen die zich zo gedragen. Waarom hoor je zulke dingen bv nooit over een badr Hari. Precies.

    Ali boshe3kaka dacht gewoon zijn kans te kunnen grijpen. Omdat hij die irl nooit zou krijgen.

  6. #267156
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    En hier ook een derde besmetting. Ook hele klas in quarantaine groep 8.. dus nog een week thuis voor m'n zoontje, bijna 2 weken in totaal dan, zucht.
    Owww irritant zeg, hier op dag 2 voelt als dag 5 hihi. Ik hoop echt dat ze die regels herzien niet eens enkel voor scholen. Supermarkten schijnen ook niet goed te kunnen bevoorraden.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #267157
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik was eens zo 'naïef' om een vrouw te helpen fie foor haar man in marokko was gedumpt. Zij kreeg ook dingen te horen als, 7mara! Hoe heb je dit kunnenlaten gebeuren, hmara waarom heb je getekend dat je je verblijfsvergunning inlevert en terug naar je land wilt, je vader heeft je toch niet voor niets naar school gestuurd etc
    Deze 7mara dacht wtf... waarom helpt niemand hasr? Met baby in rif gedumpt, geen rooie cent. Eerste wat ze me vroeg was, wasrom help je mij? Je kent me niet, je bent me niks schuldig. Ik vond het een rare opmerking en liet het voorbij gaan.
    Uiteindelijk gelukt haar terug te krijgen, kind heeft Belgische nationaliteit, dus ze kon op basis daarvan terug. Uitkering en alles en the good life terug.
    Uiteindelijk kreeg ik wel een mes in mn rug van haar he....kon alleen nog aan die ene opmerking van haar denken.

    Er moet nog veel gebeuren om deze mentaliteit van haat tegen vrouwen en dergelijke vrouwen hebben dus zelfhaat, aan te pakken en te veranderen.
    Zusterschap is makkelijk met de mond, maar in daden....
    Toch respect voor jou Juno. Jij hebt haar fisabil illaah geholpen en dat vind ik bewonderingswaardig. Dat je iemand zo bijstaat, uit niets anders dan goedheid. Ik hoop dat zulke vrouwen ooit tot het inzicht komen dat ze anderen slecht hebben behandeld.

  8. #267158
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ow en gast hierboven staat op negeer dus svp ook niet citeren. Als ik troep wil lezen ga ik naar panorama of playboy ofzo. Ik kies hier niet voor Alhamdoelilah!
    dus pleur op! Weg=pech!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #267159
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    En hier ook een derde besmetting. Ook hele klas in quarantaine groep 8.. dus nog een week thuis voor m'n zoontje, bijna 2 weken in totaal dan, zucht.
    Ik kreeg net ook alweer een mail. Oeffff.

  10. #267160
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik vind het juist een interessante discussie, totaal niet aanvallend overgekomen iig.

    Ik vind ook dat jij met een bepaalde emotionele lading in dit gesprek zit. " vrouwen zijn de grootste vijand van de vrouw en boren ze eerder de grond in dan dat ze hen zullen steunen" dit is de conclusie die jij dus uit mijn reactie haalt?
    Ik mag denk ik toch wel zeggen dat als er hier iemand is die pro vrouwenrechten is, juist ik het wel ben. Ik heb mijzelf ook meerdere malen een feminist durven te noemen ongeacht de bledder die met name mannelijke leden vervolgens over mij heen gooien. Ik kan alhamdulilah zeggen dat ik ALTIJD rechtvaardig blijf in mijn oordeel ongeacht mijn eigen ervaringen/emoties- geloof mij als ik zeg dat ik heel goed weet wat seksueel overschrijdend gedrag is-.
    Maar ik kan er ook bij zeggen dat er 1001 manieren zijn om je daartegen te kunnen weren. Verkrachting is gewoon een heel ernstig delict en dat moet men eerst 1000% zeker stellen alvorens je overgaat tot veroordelen. Ik ga niet zeggen dat die mannen niet een grens zijn gepasseerd, wat ik al zei, een hond is een hond. En dan begrijp ik een john de mol wel die zegt " had dan aan de bel getrokken" we leven in Nederland ik kan mij niet voorstellen dat een 18 jarige nergens gehoord wordt. Vrouwen in Afghanistan hebben het slechter getroffen denk ik dan.

    Het punt met die vrouwen is, en waarom ze zo lang wachten en twijfelen, is omdat ze weten dat ze er ergens op een bepaald moment zelf in mee zijn gegaan. Daar kun je later spijt van krijgen en dan kun je gaan nadenken. En dan komen ze tot de conclusie dat ze dat eigenlijk helemaal niet wilden.

    Er wordt ook gezegd dat Jeroen vanuit een moreel kompas meteen heeft opgebiecht. Die gast heeft geen moreel kompas, had ie dat wel dan was ie al gestopt va dat john hem heeft geconfronteerd. Hij heeft opgebiecht omdat hij onderdeel is van de familie.

    Marco zou minderjarigen hebben betast, als dat echt zo is dan kan hij iig heel goed acteren en ja dat valt gewoon onder pedofilie.
    Emotioneel beladen? Wat bedoel je daarmee? Haha, sorry vind die wel grappig.

    Je gaat wel iets ver in je woorden over mijn conclusie, maar ik vind wel dat jij en praline die kant opgaan ja. Het gesprek zou gewoon over de mannen moeten gaan vind ik en jullie hebben het vrij veel gehad over de meisjes en hun geloofwaardigheid. Hierboven ook weer, alsof die meisjes terecht staan.

    En over moreel compas. Ja ik blijf daarbij. Ik denk als iemand sorry zegt iets meer bewust is van zijn fouten dan iemand die blijft ontkennen. En ik denk oprecht dat Ali ontkent, omdat hij zijn daden normaal vindt. Ik zeg dus niet dat jeroen ok is, maar hij is net wat minder de weg kwijt dan ali.

  11. #267161
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hierin begrijp ik je wel. Dus eerst onderziek van zeden recherche afwachten. Die hebben ook hun methoden en tactieken.
    Ik kan alleen vanuit eigen ervaring spreken en ik denk dat alle vrouwen wel ervaringen hebben. Je hoort zelfs verhalen van vrouwen die in Mekka in hun billen worden geknepen etc, dus in principe ben je nergens veilig. Ik lees dat de ene vrouw bevriest en de andere weet heel goed nee te zeggen. Bij zo n tvoh hebben de kandidaten natuurlijk ook een belang, fame en een zangcarrière. De ene vrouw laat het toe, vanwege de wederkerigheid, de man doet dit ook bij een andere vrouw, die hier niet op inzette maar meer naief was. Ik praat dit overigens niet goed voor de kerels want als er geen eeserzijdse toestemming is, dan is he tegen de zin.
    Ik blijf dit een lastige materie vinden, want ergens kunnen vrouwen ook heel berekenend zijn, zetten hun sexualiteit in om te krijgen wat ze willen. Is hier ook vaker gezegd.
    Maar zonder meer victimshaming/blaming nee. En ook niet meteen alles als waarheid zien, nee. Eerst onderzoek afwachten.
    Zijn de mannen beschadigd, dat is wel een feit.
    Er zal waarschijnlijk wel meer drek boven komen.

    Ohja en dan borsato die aan kleine meiden zit en de ouders beamen dat. Dus daar bleef het bij. Bij beamen. Je ziet een rotzak aan je kind zitten en denkt...wat? Goed voor haar carrière? Laat ik maar niks zeggen tegen the almighty borsato? Deze snap ik echt niet.

    Ik heb btw niet naar het programma gekeken.

    En ja de rioolpers smult er van. Dik verdienen idd. Die viezerik van een albert verlinde begon al over humberto tan. Di heeft meteen zn ass aangeklaagd. Probeerde die gladde slang nog zn woorden in te trekken, maar tan blijft bij zn aanklacht.
    Dit heb je goed verwoord, ik sluit mij hier helemaal bij aan. Seksualiteit inzetten om je zin te krijgen vind ik ook een soort van taboe onder vrouwen om besproken te worden. Terwijl wij allemaal weten dat dit wel degelijk gebeurt.

  12. #267162
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Emotioneel beladen? Wat bedoel je daarmee? Haha, sorry vind die wel grappig.

    Je gaat wel iets ver in je woorden over mijn conclusie, maar ik vind wel dat jij en praline die kant opgaan ja. Het gesprek zou gewoon over de mannen moeten gaan vind ik en jullie hebben het vrij veel gehad over de meisjes en hun geloofwaardigheid. Hierboven ook weer, alsof die meisjes terecht staan.

    En over moreel compas. Ja ik blijf daarbij. Ik denk als iemand sorry zegt iets meer bewust is van zijn fouten dan iemand die blijft ontkennen. En ik denk oprecht dat Ali ontkent, omdat hij zijn daden normaal vindt. Ik zeg dus niet dat jeroen ok is, maar hij is net wat minder de weg kwijt dan ali.
    Ik bedoel daarmee dat jij spreekt vanuit de emotie die die vrouwen hebben ervaren. Sorry weet het ff niet anders uit te leggen.
    Een rechter oordeelt niet op emoties maar op feiten. Dat is eigenlijk mijn hele insteek. Het is nooit mijn bedoeling geweest om vrouwen te bashen. Ik zeg alleen, je hebt een mond om te praten, gebruik die dan. Ik zou gillend wegrennen als het moest. No way dat iemand de kans krijgt mij 3ad te betasten. Doet ie dat alsnog dan hangt ie aan de hoogste boom die ik kan vinden. Opgehoepeld hoor.

    Ik zie dat toch echt anders. Jeroen heeft bekend omdat hij verbonden is met de familie. En ws stond Linda ernaast toen hij dat schreef. Bregje bv heeft meteen gezegd dat het niet klopt. Waarom zou zij haar naam te grabbel gooien als zij daaraan zou twijfelen denk ik dan. Zij kent die gast al 20 jaar ofzo.

  13. #267163
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik bedoel daarmee dat jij spreekt vanuit de emotie die die vrouwen hebben ervaren. Sorry weet het ff niet anders uit te leggen.
    Een rechter oordeelt niet op emoties maar op feiten. Dat is eigenlijk mijn hele insteek. Het is nooit mijn bedoeling geweest om vrouwen te bashen. Ik zeg alleen, je hebt een mond om te praten, gebruik die dan. Ik zou gillend wegrennen als het moest. No way dat iemand de kans krijgt mij 3ad te betasten. Doet ie dat alsnog dan hangt ie aan de hoogste boom die ik kan vinden. Opgehoepeld hoor.

    Ik zie dat toch echt anders. Jeroen heeft bekend omdat hij verbonden is met de familie. En ws stond Linda ernaast toen hij dat schreef. Bregje bv heeft meteen gezegd dat het niet klopt. Waarom zou zij haar naam te grabbel gooien als zij daaraan zou twijfelen denk ik dan. Zij kent die gast al 20 jaar ofzo.
    Dat bregje achter haar man blijft staan, zegt toch eigenlijk niks? Hoeveel vrouwen beschermen hun mannen? Ik heb zo vaak gelezen over seksueel misbruik in een gezin, waar de moeder gewoon van wist. Bregje is verder ook niet 24/7 aan z'n zijde he. Dus ja.

    Ik heb de uitzending gezien en geloof de meisjes wel, vandaar dat ik me boos kan maken als die meisjes zo onderuit worden gehaald. Ik hoorde geen slimme berekende meisjes aan het woord namelijk. Eerder naïef en niet echt volwassen nog. Ja jij zou slaan en alles, we weten het wel ; ). Zeg mij aub dat je wel weet dat het gros van de vrouwen anders in elkaar steekt dan jijzelf?

    Ben trouwens wel benieuwd wat jij zou zeggen tegen een dierbare die een dergelijke ervaring heeft gehad. Zeg je dan ook, ja je had er wat van moeten zeggen, je hebt toch een mond? Of zie je dan wel de persoon en hoe verrot het voor haar moet zijn geweest?

  14. #267164
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Btw, ik geloofde Ali ook tot gister. Dacht zal wel niet kloppen. Verkrachting? No way! Maar nu denk ik, ja die man is echt niet zuiver.

  15. #267165
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Dat bregje achter haar man blijft staan, zegt toch eigenlijk niks? Hoeveel vrouwen beschermen hun mannen? Ik heb zo vaak gelezen over seksueel misbruik in een gezin, waar de moeder gewoon van wist. Bregje is verder ook niet 24/7 aan z'n zijde he. Dus ja.

    Ik heb de uitzending gezien en geloof de meisjes wel, vandaar dat ik me boos kan maken als die meisjes zo onderuit worden gehaald. Ik hoorde geen slimme berekende meisjes aan het woord namelijk. Eerder naïef en niet echt volwassen nog. Ja jij zou slaan en alles, we weten het wel ; ). Zeg mij aub dat je wel weet dat het gros van de vrouwen anders in elkaar steekt dan jijzelf?

    Ben trouwens wel benieuwd wat jij zou zeggen tegen een dierbare die een dergelijke ervaring heeft gehad. Zeg je dan ook, ja je had er wat van moeten zeggen, je hebt toch een mond? Of zie je dan wel de persoon en hoe verrot het voor haar moet zijn geweest?
    Sorry vind het echt flauwekul hoor dat het gros vd vrouwen anders dan mij in elkaar steekt. Geloof dat gewoon niet als ik het zo een beetje om mij heen zie. Ik zeg nergens dat ik zou slaan hoor. Ik zeg dat ik hem aan de hoogste boom hang daarmee doel ik op stappen ondernemen. Maar goed wat maakt het eigenlijk ook uit wat ik gedaan zou hebben.

    Nou ik hoop dan vooral dat mijn dierbare haar mond zal opentrekken wanneer iemand haar grenzen overgaat.