1. #264901
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Jaaa, ben al vaker naar buiten geweest maar nu echt winkelen.


    Ik lees wel eens dat vrouwen zich schuldig voelen en dacht dat ik dat ook zou hebben. Maid is heel leuk en die ga jij zeker goed vinden.
    Ik heb t altijd heerlijk gevonden om alleen op pad te gaan na een hele dag met de kinderen bezig te zijn geweest, zodra hun vader ook thuis was ging ik na t eten boodschappen doen wat was dat heerlijk.

    Vooral als ik vrij was of vakantie periode.
    En ook toen ik af en toe met ov reisde wat vond ik t heerlijk om in mn uppie op die koude bankje van bushalte te zitten. Ik vertelde t mn schoonzus toen ze net mama was en ze moest heel hard lachen.

    Later kwam ze naar me toe ze zei wallahi je had gelijk wat is t lekker om gewoon alleen bij een bushalte te zitten of alleen door de AH te struinen.

    Alhamdoelilah voor alles maar soms heb je ff time out nodig. Als t geen mooi weer is is Ah/jumbo tot 21:00 a 22:00 uur open ook een soort me time buitenshuis hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #264902
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Hahaha echt herkenbaar..

  3. #264903
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Lekker he romaisa. Je gaat dan heel veel dingen beter waarderen, vooral je eigen ruimte, tijd.

    Squid game heb ik versneld gekeken. Wat een hype zeg. Ik kijk trouwens op youtube nu ook alles versneld, zo zonde dat ik dat pas een maand heb ontdekt. Wie doet dat ook?

  4. #264904
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik heb t altijd heerlijk gevonden om alleen op pad te gaan na een hele dag met de kinderen bezig te zijn geweest, zodra hun vader ook thuis was ging ik na t eten boodschappen doen wat was dat heerlijk.

    Vooral als ik vrij was of vakantie periode.
    En ook toen ik af en toe met ov reisde wat vond ik t heerlijk om in mn uppie op die koude bankje van bushalte te zitten. Ik vertelde t mn schoonzus toen ze net mama was en ze moest heel hard lachen.

    Later kwam ze naar me toe ze zei wallahi je had gelijk wat is t lekker om gewoon alleen bij een bushalte te zitten of alleen door de AH te struinen.

    Alhamdoelilah voor alles maar soms heb je ff time out nodig. Als t geen mooi weer is is Ah/jumbo tot 21:00 a 22:00 uur open ook een soort me time buitenshuis hihi
    Hahaha zo herkenbaar dit, nu al he! Ten tijde van de lockdown was een bezoekje in de avond aan de Jumbo echt mijn momentje.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #264905
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik heb t altijd heerlijk gevonden om alleen op pad te gaan na een hele dag met de kinderen bezig te zijn geweest, zodra hun vader ook thuis was ging ik na t eten boodschappen doen wat was dat heerlijk.

    Vooral als ik vrij was of vakantie periode.
    En ook toen ik af en toe met ov reisde wat vond ik t heerlijk om in mn uppie op die koude bankje van bushalte te zitten. Ik vertelde t mn schoonzus toen ze net mama was en ze moest heel hard lachen.

    Later kwam ze naar me toe ze zei wallahi je had gelijk wat is t lekker om gewoon alleen bij een bushalte te zitten of alleen door de AH te struinen.

    Alhamdoelilah voor alles maar soms heb je ff time out nodig. Als t geen mooi weer is is Ah/jumbo tot 21:00 a 22:00 uur open ook een soort me time buitenshuis hihi
    Hahah zo herkenbaar, vind dit ook fijn.
    Binnenkort kan dit weer bijna ieder dag, hoef niet eens meer te
    wachten
    Happiness is an inside job


  6. #264906
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Omg z'n vrouw heeft weeën en kijk hoe hij doet


    https://www.tiktok.com/@omarnawar07/...49833691139334
    Happiness is an inside job


  7. #264907
    Sole Proprietorship.

    Reacties
    2.673
    11-09-2012

    Dag dames!

  8. #264908
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik ben bij de 7de aflevering, kom er iedere keer niet aan toe om deze af te kijken

  9. #264909
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik heb maid geprobeerd hoor, maar nee.
    Misschien later een poging wagen, niet eens 1e afl. Uitgekeken.

    Heb wel een Marokkaanse film gezien die ik wel de moeite vond. Gratis te zien op cinetree, Nederlands ondertiteld.
    Ooops, alleen nog vandaag gratis.
    Wel moeite waard!
    Over minder gepriviligeerde vrouwen.
    Maar wel sisterhood.

    https://cinetree.nl/herfilmfestival/films
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #264910
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    En er zijn geruchten, als in van directeur van air arabia die het vaker aangekondigd heeft, dat Marokko weer de grenzen dicht gaat gooien.
    Even in de gaten houden mocht het van toepassing zijn.

    Iemand haar zoontje en man zijn daar nu. Heb toch maar gewaarschuwd.

    https://twitter.com/LailaMechbal/sta...86389796556805
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #264911
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Omg z'n vrouw heeft weeën en kijk hoe hij doet


    https://www.tiktok.com/@omarnawar07/...49833691139334
    Shmetta.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #264912
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Jaaa, ben al vaker naar buiten geweest maar nu echt winkelen.


    Ik lees wel eens dat vrouwen zich schuldig voelen en dacht dat ik dat ook zou hebben. Maid is heel leuk en die ga jij zeker goed vinden.
    Ik zal het nog een poging geven, maar irriteer me vanaf 1e minuut.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #264913
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Maid hihi straks kom je bij ‘mail’ uit dan valt t pas tegen.
    Vroegggahhh toen videotheken nog bestonden....stuurde ik mn man op pad om Intouchables te huren ik was de laatste doe m nog niet had gezien. Ik had zin in een avondje goede emo films. Komt is thuis met Expendebles 3 ofzo, hij dacht dat ik die bedoelde.
    Het geen wat ik t meest haat van die neppe actie films vooral combi met arnold swaznegger. Ik was echt zo boos toen.
    Stomme autocorrect.

    Hihi.

    Steven segal dan?
    Van damme?
    Ja die hele expandables cast.

    Red vond ik wel leuk met die ene, maar ook andere goede acteurs.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #264914
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Shmetta.
    Sinds Marokko ook ontdekt heeft dat je met tiktok geld kan verdienen, zie je de gekste dingen

    We krijgen denk ik weer een lockdown deze winter. Ben benieuwd wat nog komen gaat, sta nergens meer van te kijken.
    Happiness is an inside job


  15. #264915
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-10-2021

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Sinds Marokko ook ontdekt heeft dat je met tiktok geld kan verdienen, zie je de gekste dingen

    We krijgen denk ik weer een lockdown deze winter. Ben benieuwd wat nog komen gaat, sta nergens meer van te kijken.
    niet weer een lockdown