1. #261286
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    We hebben dus een all-inclusive en blijkbaar vliegen we met EasyJet. Ok, dus wij willen inchecken zodat we dat dPLF formulier kunnen invullen. Betaal je dus 16 euro heen en 16 euro terug voor een stoel. Wat blijkt? Sinds februari zijn de regels aangepast en moet je bovenop de 16 euro heen en 16 euro terug ook nog voor handbagage dokken. :/ Anyway, 170 euro extra dus, oke. Wij willen betalen, kan je niet met iDEAL betalen. En klantenservice is morgen dicht.
    Dus je kan geen bagage mee ofzo? Apart weer. Maar misschien kan je gewoon op vliegveld betalen?
    Had een all inclusive met transavia en moest wat extra bagage hebben, want alleen hand gaat nooit lukken, lukte nog wel zo apart en las dat het toen ook op vliegveld kon.
    Good luck!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #261287
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Kiwi met een beugel
    Ik ga zo zijn tanden poetsen, zal wel even een foto maken.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #261288
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Dus je kan geen bagage mee ofzo? Apart weer. Maar misschien kan je gewoon op vliegveld betalen?
    Had een all inclusive met transavia en moest wat extra bagage hebben, want alleen hand gaat nooit lukken, lukte nog wel zo apart en las dat het toen ook op vliegveld kon.
    Good luck!
    Geen handbagage. Dat moet je dus blijkbaar nog apart boeken. Punt is dat je de stoelen (?) ook nog apart moet boeken en betalen terwijl we al betaald hebben voor vlucht? En dat kan ook niet via iDEAL. RAAR! Maar we hebben het geregeld, een goeie vriend van me dan. Maar nooit meer easyJET voor ons.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  4. #261289
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Hahahahha tischick ik ga stuk. Jij hebt straks 2 kids[emoji23][emoji23]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Hihihi, hij gedraagt zich wel als kind. Hoe is het met jouw kleine?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #261290
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Hij heeft de tandpasta opgegeten. Maar ok, volgens de arts moet ik hem stapsgewijs laten wennen aan tandenpoetsen en vandaag was het proeven. Daarna ook beloond met snoepjes.





    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #261291
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Dit is echt zo grappig haha!
    Ik ben blij dat ik jullie aan het lachen kan maken. Mijn ouders lagen ook helemaal dubbel net.

    Nog een leuk verhaal. Met L'ied heb ik Kiwi naar mijn ouderlijk huis meegenomen en heeft hij lekker twee dagen inde tuin mogen spelen. Hij kwam terug met vlooien ( we ontvlooien hem echt maandelijks en desondanks toch vlooien gekregen). Mijn man was dus boos op mij omdat ik van Kiwi een straatkat heb gemaakt. Hij zei letterlijk Kiwi is een schone en chique kat en dan neem je hem twee dagen naar Enschede mee en dan komt hij terug als een straatkat. Kom maar arme Kiwi, papa gaat je herstellen en voor je zorgen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #261292
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium

    Plaats een foto van wat...

    Lig ook helemaal in een deuk om kiwi hahaha.
    Mn man zegt wie is kiwi nou weer.

    Trouwens hij vond de film meskina ook niks, zijn reactie over de trailer
    Ik zei daarom ben ik er ook niet met jou heen gegaan, maar met een vriendin.

    Happiness is an inside job


  8. #261293
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Mn zus is dus wel naar marok gegaan




    Haha afwassen!
    M’n schoonzus is er ook.
    Maar het is daar nog geen eens 30 graden in Agadir, wel lekker zonnig.
    Happiness is an inside job


  9. #261294
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik ben blij dat ik jullie aan het lachen kan maken. Mijn ouders lagen ook helemaal dubbel net.

    Nog een leuk verhaal. Met L'ied heb ik Kiwi naar mijn ouderlijk huis meegenomen en heeft hij lekker twee dagen inde tuin mogen spelen. Hij kwam terug met vlooien ( we ontvlooien hem echt maandelijks en desondanks toch vlooien gekregen). Mijn man was dus boos op mij omdat ik van Kiwi een straatkat heb gemaakt. Hij zei letterlijk Kiwi is een schone en chique kat en dan neem je hem twee dagen naar Enschede mee en dan komt hij terug als een straatkat. Kom maar arme Kiwi, papa gaat je herstellen en voor je zorgen.
    Hahah hebben jullie kiwi eigenlijk samen gekocht of was het jou of zijn kat
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #261295
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Kiwi is goedgekeurd bij de dierenarts. Heeft zijn prikjes gehad en is gecontroleerd. Hij heeft alleen wel tandplak en dus moeten we echt consequent elke avond poetsen met zijn tandenborstel en tandpasta. Mijn ouders hadden het niet meer toen ik zei dat ik na de vakantie toch even een afspraak ga maken bij de mondhygiënist voor Kiwi.
    Je hebt ook brokjes die tandplak voorkomen. Van het merk Hills.

  11. #261296
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Lig ook helemaal in een deuk om kiwi hahaha.
    Mn man zegt wie is kiwi nou weer.

    Trouwens hij vond de film meskina ook niks, zijn reactie over de trailer
    Ik zei daarom ben ik er ook niet met jou heen gegaan, maar met een vriendin.

    We hadden echt geen hoge verwachtingen maar de film was echt heel slecht. Echt zonde van het geld inderdaad. Zegt je man goed!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #261297
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Hahah hebben jullie kiwi eigenlijk samen gekocht of was het jou of zijn kat
    Samen, maar was wel mijn idee en hij is daar in meegegaan.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #261298
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Samen, maar was wel mijn idee en hij is daar in meegegaan.
    Leuk en gelukkig zitten jullie op dezelfde lijn wat betreft de verzorging. Anders zou dat veel discussie opleveren denk ik
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #261299
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik kan overal wonen denk ik, behalve rif. [emoji1787]
    #ikhebzonmood

    Mn man hemelt het op, hij zit daar nu. Zn droom[emoji1787][emoji1787] een huisje in rif, een koe 3n een geit, wat kippen en dat is dan de leven...en dan volgt hij...en waar moet jij dan shoppen he?
    Heb al gezegd dat hij daar dan een tweede vrouw moet nemen.
    Ja zo n feministe ben ik dan wel weer beste kerels. Alles houdt op met in Rif wonen.

    [emoji1787]
    Haha, ik zeg dat soms ook.
    Wat zou het leuk zijn om afgezonderd op een boerderij te wonen, leven van het land, geen stress. Maar ik heb ook af en toe mijn uitje naar de winkels nodig, of een uit eten, en de scholen, ziekenhuizen ect.
    Ik hou van de natuur en het eenvoudige leven, maar ik wil wel een comfortabel huis.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #261300
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door gwoonkraal Bekijk reactie
    Je hebt ook brokjes die tandplak voorkomen. Van het merk Hills.
    Oh, goeie!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'