1. #260941
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    We zijn vandaag bij een aquapark. Misschien plakken we er nog 3 daagjes aan vast, omboeken.







    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  2. #260942
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Thischick ik las dat de green pass 6 augustus in gaat? Nog snel ervoor gaan.. of autotje huren
    Ja, we gaan! Auto huren in Venetië is niet handig dus gewoon openbaar vervoer. Maar we gaan begin augustus en zullen er weinig last van hebben op de laatste twee dagen na. Maar ook daar verzinnen we wat op en ik verwacht niet een heuse controle.

    We gaan vanavond boeken. Lekker last-minute en dus ook wel duur. Maar ik wil gewoon echt weg.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #260943
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja, we gaan! Auto huren in Venetië is niet handig dus gewoon openbaar vervoer. Maar we gaan begin augustus en zullen er weinig last van hebben op de laatste twee dagen na. Maar ook daar verzinnen we wat op en ik verwacht niet een heuse controle.

    We gaan vanavond boeken. Lekker last-minute en dus ook wel duur. Maar ik wil gewoon echt weg.
    Ja Venetië is auto-vrij he. OV heb je ook niet echt, tis allemaal met bootjes waar je vaak ook buiten kan zitten.

  4. #260944
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Thischick moet er altijd bij vermelden hoe duur het wel is
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #260945
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Frey ziet er prachtig uit. Besaha vakantie en heerlijk ijsjes. Gelijk deja vu aan al dat lekkers daar, lekkerste ijs ooit heb ik daar gegeten in de winter nog wel hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #260946
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Thischick moet er altijd bij vermelden hoe duur het wel is
    Ik ben gierig. Of ik let meer op de centjes, haha. Vind zoiets dan zonde want als je eerder boekt kan je al gauw paar honder euro besparen. Waarom zou je dat niet doen? Maar durfde het niet aan met de Groene Pas.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #260947
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja Venetië is auto-vrij he. OV heb je ook niet echt, tis allemaal met bootjes waar je vaak ook buiten kan zitten.
    Ja daarom en volgens mij zal het meevallen met controles. Jij lekker aan het zwemmen?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #260948
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik ben gierig. Of ik let meer op de centjes, haha. Vind zoiets dan zonde want als je eerder boekt kan je al gauw paar honder euro besparen. Waarom zou je dat niet doen? Maar durfde het niet aan met de Groene Pas.
    Dacht altijd dat lastminute goedkoper was. Maar dat is dan misschien eerder echt lastminute in de zin van binnen 2-3 dagen al vertrekken. Bsahtek
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #260949
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ik ben gierig. Of ik let meer op de centjes, haha. Vind zoiets dan zonde want als je eerder boekt kan je al gauw paar honder euro besparen. Waarom zou je dat niet doen? Maar durfde het niet aan met de Groene Pas.
    Dat is dan zuinig niet gierig. Maar in deze tijd vroeg boeken is ook niet verstandig. Word depri van al die dagelijkse wijziging had Italie dus ook hoog als mogelijke vakantie hoop ect dat die pas niet doorgaat maar overige landen hebben ook allerlei passen en verscherpte maatregelen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #260950
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dacht altijd dat lastminute goedkoper was. Maar dat is dan misschien eerder echt lastminute in de zin van binnen 2-3 dagen al vertrekken. Bsahtek
    Nee, juist net heb ik het idee. Daar kan ik echt van balen maar wou ook niet boeken met als risico dat het niet door zou gaan of beperkt genieten want Groene Pas. Gelukkig gaat die 6 augustus pas in.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  11. #260951
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Dat is dan zuinig niet gierig. Maar in deze tijd vroeg boeken is ook niet verstandig. Word depri van al die dagelijkse wijziging had Italie dus ook hoog als mogelijke vakantie hoop ect dat die pas niet doorgaat maar overige landen hebben ook allerlei passen en verscherpte maatregelen.
    Ja, ik ben zuiniger dan mijn man ook. Ik kan echt balen van zoiets en hij vindt het prima. Ik had hem laatst ook meegenomen naar de Aldi ( hij doet altijd boodschappen bij AH en enkel A-merken) en ik wissel af en als ik bijvoorbeeld een pak room nodig heb, mag dat huismerk zijn. Heeft niet geholpen.

    Irritant hè? De pas gaat 6 augustus in. Wanneer wil je gaan?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #260952
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Dat is dan zuinig niet gierig. Maar in deze tijd vroeg boeken is ook niet verstandig. Word depri van al die dagelijkse wijziging had Italie dus ook hoog als mogelijke vakantie hoop ect dat die pas niet doorgaat maar overige landen hebben ook allerlei passen en verscherpte maatregelen.
    Die pas gaat er overal komen volgens mij. Ze willen dat iedereen zich gaat laten vaccineren maar aangezien je dat denk ik niet wettelijk kunt verplichten doen ze iets zodat je bijna niet anders kan dan je te vaccineren indien je nog een sociaal leven wilt.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #260953
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja, ik ben zuiniger dan mijn man ook. Ik kan echt balen van zoiets en hij vindt het prima. Ik had hem laatst ook meegenomen naar de Aldi ( hij doet altijd boodschappen bij AH en enkel A-merken) en ik wissel af en als ik bijvoorbeeld een pak room nodig heb, mag dat huismerk zijn. Heeft niet geholpen.

    Irritant hè? De pas gaat 6 augustus in. Wanneer wil je gaan?
    Zo kun je idd veel besparen. Veel dingen smaken gewoon hetzelfde, bv melk, komt allemaal van dezelfde koe hoor haha. Wij kopen bijna alles van het huismerk. Behalve drinken (cola, fruitsap ect,..) en smeerkaas, sommige koekjes, chips
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #260954
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Zo kun je idd veel besparen. Veel dingen smaken gewoon hetzelfde, bv melk, komt allemaal van dezelfde koe hoor haha. Wij kopen bijna alles van het huismerk. Behalve drinken (cola, fruitsap ect,..) en smeerkaas, sommige koekjes, chips
    Ja, ik wissel het gewoon af. Afhankelijk van het soort product, maar hij? Nee echt gewoon niet. Gisteren had hij van die kleine bakjes meloen, frambozen en kersen gekocht bij AH, volgens mij kost zo een bak al gauw tussen de 3 en 5 euro. Ik zeur er altijd over maar hij doet er niks mee.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  15. #260955
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Die pas gaat er overal komen volgens mij. Ze willen dat iedereen zich gaat laten vaccineren maar aangezien je dat denk ik niet wettelijk kunt verplichten doen ze iets zodat je bijna niet anders kan dan je te vaccineren indien je nog een sociaal leven wilt.
    Belachelijk.
    Las laatst ook een Britse club waar alleen gevaccineerde welkom zijn, om jongeren te pushen. Dit terwijl cijfers nu stijgen en gevaccineerde dit ook door kunnen geven. Zet dan gewoon alles plat als die cijfers ow zo erg zijn.
    Gaat boven m’n principes dit allemaal en ben helaas zo koppig aangelegd.
    Happiness is an inside job