1. #259711
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Jammer praline, fiha gair 2e keer goede keer inch Allah.

    Ik vraag me af hoe het gaat met Freya en de familie. Allah I 3tihom sabr en qawa inch Allah yarabb

  2. #259712
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Sba7 el gheer dames,

    We overwegen een huisje in Nederland te huren. Iemand leuke aanbevelingen voor iets met kids?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #259713
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Salaam walaykum dames ik heb al jullie reacties teruggelezen, teveel om te citeren maar ameen op alle ad3iyaat en dank voor alle steun

    Wil ook wat minderen met m.nl, even op wat andere dingen focussen. Geeft mij rust.

    Verder ja, laten we zeggen dat m'n man dus echt niet met z'n emoties kan omgaan en het voor ons allemaal niet makkelijk is maar alhamdolilah. We gaan gewoon door. Hij zag er heel vredig uit en had een mooie glimlach op zijn gezicht Allahuma baarek. inshaAllah is hij op een betere plaats

  4. #259714
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Salaam walaykum dames ik heb al jullie reacties teruggelezen, teveel om te citeren maar ameen op alle ad3iyaat en dank voor alle steun

    Wil ook wat minderen met m.nl, even op wat andere dingen focussen. Geeft mij rust.
    Wa aleikoum Salaam wa rahmatoAllaahi wa barakaatoho

    Heel veel sterkte Freya voor jou en je gezin.


    Moge Allah azza wa jall het voor jullie allemaal vergemakkelijken.

    Ghayr in sha Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #259715
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ameen op je dua nismae.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #259716
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Wa aleikoum Salaam wa rahmatoAllaahi wa barakaatoho

    Heel veel sterkte Freya voor jou en je gezin.


    Moge Allah azza wa jall het voor jullie allemaal vergemakkelijken.

    Ghayr in sha Allah
    Ameen, heel erg bedankt

  7. #259717
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Gisteren wel een heerlijke manicure en pedicure gehad. Haar dochter zat ook in dezelfde ruimte wimpers te doen en hadden het over hun studie etc. Dus die vrouw zei je bent ook nog jong hè, hoe oud ben je? Ik moest even nadenken haha, ik zei 31. Oh dat zou ik je echt niet geven! Dus je werkt al!

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  8. #259718
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Salaam walaykum dames ik heb al jullie reacties teruggelezen, teveel om te citeren maar ameen op alle ad3iyaat en dank voor alle steun

    Wil ook wat minderen met m.nl, even op wat andere dingen focussen. Geeft mij rust.
    Wijs besluit.
    Er is even genoeg.
    En je weet niet wat er komt. Je weet niet wat er los komt.
    En de eerste eid komt er aan en dat maakt het ook niet makkelijker.
    Moge Allah barmhartig zijn en zijn zonden vergeven en zijn graf verruimen.
    Sterkte.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #259719
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Salaam walaykum dames ik heb al jullie reacties teruggelezen, teveel om te citeren maar ameen op alle ad3iyaat en dank voor alle steun

    Wil ook wat minderen met m.nl, even op wat andere dingen focussen. Geeft mij rust.
    Ameen. Moeilijk.
    Moge Allah swt jullie pijn verlichten. Beel sabr gewenst. Ameen.

  10. #259720
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Wijs besluit.
    Er is even genoeg.
    En je weet niet wat er komt. Je weet niet wat er los komt.
    En de eerste eid komt er aan en dat maakt het ook niet makkelijker.
    Moge Allah barmhartig zijn en zijn zonden vergeven en zijn graf verruimen.
    Sterkte.
    Ja merk dat ik er wel echt veel op zit haha m'n zoontje zei zelfs laatst wat is dat toch, kwam over m'n schouders kijken, Marokko.nl. Sinds Rijswijk zie ik je er al op! Zo nu en dan, blijft het leuk.

    Ja heel veel en ik moet zeggen siblings gedoe is nu al begonnen, niet om erfenis hoor maar andere irritaties. Ik houd mij er maar buiten. Ik probeer hem ruimte te geven, meer kan ik niet doen.
    Ameen

  11. #259721
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Ameen. Moeilijk.
    Moge Allah swt jullie pijn verlichten. Beel sabr gewenst. Ameen.
    Ameen

  12. #259722
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    En juno huisjes, Airbnb? Landal Greenpark of centerparcs.. tis wel prijzig.

    Frankrijk is ook op geel gezet, noord Kroatië.

  13. #259723
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Is hij al begraven freya?

    Moge Allah swt hem genadig zijn, zijn graf verruimen, hem reinigen van zijn zonden en hem het Paradijs doen binnentreden.
    Happiness is an inside job


  14. #259724
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hebben ze bij jullie ook een hoog ziekteverzuim praline?

    Bij ons vallen ze bij bosjes neer dat ik soms denk wie gaat dat allemaal opvangen dan?

    Zelfs zzpers komen ze niet aan. Zo een druk ook op het personeel. Dagelijks bliep wie kan wat betekenen bliep bliep. Ik negeer het gewoon altijd denk daag. Doe eerst maar wat aan het ziekteverzuim. Dan schort er al iets niet.

    Jaaa en er kan ook niemand ooit wat betekenen of heel moeilijk.
    Meeste die bij mij werken studeren of hebben ook kinderen. Dus ja echt flexibel is niet iedereen.
    Ze willen ook liever geen beroep doen op een uitzendkracht wat veel geld kost.

    Voordeel van zorg ze zoeken altijd mensen.
    Happiness is an inside job


  15. #259725
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Mn zoontje vandaag heeeel happy gemaakt met dit voetbal pakje. Nou kwam die net thuis. Ik wil dit zooo graag naar school aan. Hij doet het ook heel goed op school nu (gedrag) Allahouma bareek en gaat naar groep 2.

    Happiness is an inside job