1. #256996
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Allah ie sjafek Juno
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  2. #256997
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Allah ie sjafek Juno
    Amien![emoji3590]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #256998
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Winkelen zonder afspraak kan straks hopelijk weer. J!

  4. #256999
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Gisteren heb ik de boel de boel gelaten en ben ik op pad geweest. Heerlijk gewandeld en rond gekeken, op bankjes gezeten en gewoon genoten van zoiets simpels.
    Dan maak je nog eens wat mee.
    Zoals een bruiloft met een stoet van grote Amerikaanse old timers. Waren net toeterturken. Gaat goed met de integratie.
    3ros en 3rossa gezien, stapten uit voor foto shoot.
    In de steegjes raakte ik de route wat kwijt, dacht alsof je in de qesba van Tanger bent...saqaya ofzo. [emoji2960]
    Window shopping gedaan. Kwam een winkeltje tegenet babydraagdoeken. Moest aan de mama's hier denken.

    Hele tijd gelopen, was echt moe. Heb er heerlijk op geslapen.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #257000
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Heerlijk Juno!! Draagdoek moeten we ook nog aanschaffen, het wordt die van Artipoppe.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #257001
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Heerlijk Juno!! Draagdoek moeten we ook nog aanschaffen, het wordt die van Artipoppe.
    Ken ik niet, nooit gehad.
    Gewoon met lmendil op de rug knopen en aan het werk.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #257002
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Heerlijk juno, soms is dat ook heerlijk even helemaal niks!!

    Dames even een vraagje ik heb een beetje heel klein beetje bruine afscheiding verloren... kan ik gewoon doorvasten ik weet niet of het mijn periode is, ik heb geen buikpijn en ben al een jaar niet ongesteld geweest dus echt geen idee... ik heb op internet wat lopen zoeken maar kom er niet uit.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #257003
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Heerlijk juno, soms is dat ook heerlijk even helemaal niks!!

    Dames even een vraagje ik heb een beetje heel klein beetje bruine afscheiding verloren... kan ik gewoon doorvasten ik weet niet of het mijn periode is, ik heb geen buikpijn en ben al een jaar niet ongesteld geweest dus echt geen idee... ik heb op internet wat lopen zoeken maar kom er niet uit.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dank je!
    Ja was heerlijk, gewoon even uit je comfortzone achting. Iets anders doen dan opruimen, schoonmaken etc.

    Ik zou door vasten. Als je niet zeker weet dat het bij de menstruatie hoort. [emoji1745]
    Denk niet al te moeilijk doen hoor.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #257004
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ken ik niet, nooit gehad.
    Gewoon met lmendil op de rug knopen en aan het werk.
    Haha ja deed ik ook bij mijn eerste, stretch stof gekocht en geknoopt. Was echt handig maar alleen bij een newborn kan ik dat, anders echt te zwaar. Bsaha uitje, heb ik ook wel zin in helemaal alleen.
    Married and children!

  10. #257005
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Heerlijk juno, soms is dat ook heerlijk even helemaal niks!!

    Dames even een vraagje ik heb een beetje heel klein beetje bruine afscheiding verloren... kan ik gewoon doorvasten ik weet niet of het mijn periode is, ik heb geen buikpijn en ben al een jaar niet ongesteld geweest dus echt geen idee... ik heb op internet wat lopen zoeken maar kom er niet uit.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Sorry, kan mij niet meer herinneren hoe dat precies zat...
    Married and children!

  11. #257006
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ken ik niet, nooit gehad.
    Gewoon met lmendil op de rug knopen en aan het werk.
    Dat zijn deze draagdoeken:

    https://shop.artipoppe.com/


    Man is akkoord en vindt ze ook mooi.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #257007
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Dat zijn deze draagdoeken:

    https://shop.artipoppe.com/


    Man is akkoord en vindt ze ook mooi.
    Lmendil djel 3ashraleffranc doet hetzelfde. [emoji33]

    Wel cute hoor!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #257008
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Haha ja deed ik ook bij mijn eerste, stretch stof gekocht en geknoopt. Was echt handig maar alleen bij een newborn kan ik dat, anders echt te zwaar. Bsaha uitje, heb ik ook wel zin in helemaal alleen.
    Allah 3tiek sa77a.

    Ja had dat echt nodig. Even bijtanken. Normaal ging ik ergens alleen ontbijten ofzo, maar kon al heeeel lang niet en...[emoji17]

    Ja heerlijk baby'tje op de rug.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #257009
    الأدارسة

    Reacties
    307
    20-02-2020

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Dat zijn deze draagdoeken:

    https://shop.artipoppe.com/


    Man is akkoord en vindt ze ook mooi.
    Wanneer ik op de link klik krijg ik een babydraagzak te zien klopt dat? Aangezien je het had over draagdoek vandaar mijn verwarring. Zien er leuk uit overigens. Fijn dat man akkoord is scheelt weer nutteloze discussies

    Hier alleen bekend met een draagdoek beviel prima.

  15. #257010
    الأدارسة

    Reacties
    307
    20-02-2020

    Prachtige foto's @Juno en besa7tak wandeling. Wat doet een wandeling in de buitenlucht een mens goed. Kan ik ook zo van genieten.

    Wat betreft trouwstoet ze zijn daar bij jullie behoorlijk geïntegreerd gezelligheid alom.