1. #254956
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    En zo hoort het. Echt als er dan nog mannen zijn die zo zijn opgevoed verdienen ze dat en meer. Moeders er bij die het een en ander hebben nagelaten qua opvoeding.
    Idd, en als je dan enkel zonen hebt en er zo blij mee bent. Vergeet ze dan ajb niet een gedegen opvoeding mee te geven, zodat ze niet zullen treden in de voetstappen van een bekrompen vader.

  2. #254957
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Oh ben ik blij dat mijn man zo niet is. Mijn man wilt juist dolgraag een dochter!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #254958
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allah ya3tik sa7a. Verstand idd en gelukkig was het negatief! Bij mij begint hooikoorts op te spelen, heel irritant vooral in deze tijd
    Pfff hooikoorts. Volgens mij heb ik er nog geen last van. Ben ik juist snotterig door een verkoudheid.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #254959
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Vanwege wat anders? Man is er...alhoewel als ik een feest wil, kan het evengoed met een andere man lol.

    Mdemma is mooi en fijn. Je ziet dat het dak kdiem is daarom dat ik het vroeg.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Hahahahah. Ik hoop dat we gauw andermans feestjes mogen bijwonen. Is ook wel altijd leuk.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #254960
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Mij lijkt het een correcte prijs maar als je ziet hoe al die zogenaamde traiteurs bastilla maken dan is het diefstal.

    Als ik een grote bastilla maak voor bezoek of als we samenkomen met familie betaal ik algauw 100 euro aan vis. Ik gebruik dan 'verse vis, garnalen, octopus, calamres, mosselen' en geen diepvries.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Ja, maar jij gebruikt dan ook een uitgebreid assortiment aan vis. Ik denk niet dat die persoon dat doet ( want anders zou ze verlies maken). Ik zag ook de bastillas met kip voor echt een hoog bedrag staan.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #254961
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hahahahah. Ik hoop dat we gauw andermans feestjes mogen bijwonen. Is ook wel altijd leuk.
    Andermans feestje is je optutten en je vermaken zonder sda3 ferras van organiseren en plannen.
    [emoji16]

    Er is een bruiloft in het vat over minimaal een jaar. Meisje wordt hand gevraagd aankomend weekend. Zal ik alvast een lebsa laten naaien?[emoji2]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #254962
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Nee alhamdoulilah was een fijne bevalling. Tot 5cm geen pijnlijke weeën dus lekker kunnen chillen. Toen vliezen gebroken en 5 a 6 heftige weeën gehad in een half uurtje maar met pauzes er tussen en toen kwam hij er al uit. Hoefde niet te persen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Oh, wat bof je! Ik dacht me te menen dat je vorige bevalling ook ‘makkelijk’ was. Lekker hoor! Nu lekker thuis genieten.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #254963
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Alle tijd he...geniet van je vrije tijd en tijd bij je sistah.[emoji16] Gooi het op de hormonen sistah.
    Heb even married with medicine gekeken...oh my...dan ga je vanzelf ghetto style praten hihi.

    Ja m'n oudste en ik waren niet lekker. Ik al een paar dagen...maar bij mij is dat haast normaal. Gisteren kwam ze niet lekker uit school en ook nog koorts. Meteen gebeld voor afspraak test, anders moet je ze allebei thuis houden...[emoji849]..dus allebei negatief, ze voelt zich stukken beter en allebei buiten gespeeld al dus morgen mooi naar school. Test is nu alleen nog staafje in de neus, heeft ze geen trauma aan over gehouden.
    Ze vond het een hele belevenis enzo...met haar mobiel heel verslag gemaakt voor de insta ofzo...moet zo nog even kijken. Jeugd van tegenwoordig.

    Weet je...of het oplichten is, man3raf, mensen willen zich ook nog wel eens laten oplichten hè.
    Leuke serie? Ik verveel me nu dus heb alle tijd om te netflixen. Hahah, jouw dochter! Jeugd van nu, dat zouden wij vroeger nooit doen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  9. #254964
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Andermans feestje is je optutten en je vermaken zonder sda3 ferras van organiseren en plannen.
    [emoji16]

    Er is een bruiloft in het vat over minimaal een jaar. Meisje wordt hand gevraagd aankomend weekend. Zal ik alvast een lebsa laten naaien?[emoji2]
    Ja, heerlijk hè! Hahah, je kan alvast naar stoffen kijken? Ik hoop dat mijn zusje in augustus/september een sebe3 kan doen. Ik heb dan een reden om wat te laten naaien.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #254965
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja, maar jij gebruikt dan ook een uitgebreid assortiment aan vis. Ik denk niet dat die persoon dat doet ( want anders zou ze verlies maken). Ik zag ook de bastillas met kip voor echt een hoog bedrag staan.
    Mensen voeden dit ook, iemand plaatst 1x zoiets en meteen tig reacties met maak je ook op bestelling? En voila..

  11. #254966
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Mensen voeden dit ook, iemand plaatst 1x zoiets en meteen tig reacties met maak je ook op bestelling? En voila..
    Ja, bizar. Bsaha behandeling! Ben je al geweest?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #254967
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Asfoureh, je ziet de nummers van de studenten.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #254968
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Dat is fijn asfoureh! Met alle gekken op internet zou ik als ik jou was geen nummers plaatsten van je klasgenoten + namen. Je weet nooit wat ze ermee gaan doen.
    *Account niet meer in gebruik*

  14. #254969
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Asfoureh, je ziet de nummers van de studenten.
    zie nu ook dat jij het zag. Denk dat ze het vergeten is te verbergen.
    *Account niet meer in gebruik*

  15. #254970
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ja, heerlijk hè! Hahah, je kan alvast naar stoffen kijken? Ik hoop dat mijn zusje in augustus/september een sebe3 kan doen. Ik heb dan een reden om wat te laten naaien.
    1 juli is iedereen die wil gevaccineerd. Dus Insha Allah.

    Daar in Hengelo in de buurt dacht ik, zit een met mooie stoffen.
    Ik wil van dat saaie geborduurde af wat je overal en overal ziet. Wil motieven en kleuren en old Skool en fet7a en zaz. [emoji4][emoji2960]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran